Precies dit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou hè? Ik vind haar net een elfje, zo teer en fijntjes
Het is de laatste tijd steeds D. Die is wat beweeglijker en probeert te rollen en te draaien en dan kom je nog wel eens een zus tegen die in de weg ligtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:49 schreef Marrije het volgende:
Kyara,is dat nou steeds hetzelfde meisje met haar voet op het gezicht van de ander of wisselen ze elkaar af?
ik heb een zweeds meisjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef Kyara het volgende:
Vicky, at een mooie foto van Tess. Ik vind bij jouw kinderen die bruine huid in combinatie met het witblonde haar zo mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:32 schreef Suikertante het volgende:
Eén rooie vind ik ook wel genoeg, de (eventuele) volgende mag mijn huidtype
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef trui het volgende:
volgens mij hebben negers juist geen witte billen, maar goed, da's mijn mening.![]()
Zeer scherp weer trui!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef trui het volgende:
volgens mij hebben negers juist geen witte billen, maar goed, da's mijn mening.![]()
zo te zien wel een fijne vakantie gehad, lijnloos! wat is ze alweer groot!
Ach, ik zelf ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:38 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooie Silvijn! Ik val iedere keer in herhaling he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Suikertante op 07-08-2013 09:13:07 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |