Nou, ja, ik had ff niet gekeken of je een piemel had. Had wel het vermoeden dat je man was, ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Man, dat is toch wel duidelijk dacht ik zo?Mevrouw spockjuh zit ook op fok, althans met een account, maar al jaren inactief.
Die moest ik ff googlen... Ik dacht bedoelt ze nou tampon ofzo omdat ze iets roods aan heeft?quote:
Mijn User icon! <3quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die moest ik ff googlen... Ik dacht bedoelt ze nou tampon ofzo omdat ze iets roods aan heeft?
Knappe meid, net als Riley!
Nohhhquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Ja hij is ook wel een beetje fan van F. Hij probeert hem ook steeds te wassen enzoMaar dat mag niet van ons.
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef Lamb29 het volgende:
Vandaag jarig
3D-echo 26wk, net geboren, half jaar, 1 jaar, 1.5 jaar, 2 jaar, 2.5 jaar en 3 jaar..
zo goed kunnen 3D echo's dus kloppen
Ja hoi, nog van harte gefeliciteerd allebei! En hoe maken jullie die overzichten? Ik heb nog een maand of drie, maar je kan er maar beter bijtijds bij zijn nietwaar?!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat gaaf die 3D echo bij de rest vd foto;s!
Helemaal mooi met die net geboren foto erbij!
Gefeliciteerd met je meisjeJe 3 jarige peuter!
En wat is ze ook groot geworden van 2 naar 3!
Oh nu ik hier toch ben
Mijn dame is ook vandaag jarig.
Een jaaroverzicht:
Volgens mij is hij zijn koffertje aan het pakken nu!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:10 schreef Lamb29 het volgende:
enne Silvijn kom je hier wonen? Je bent een perfect broertje voor mijn meisje
Wat een bizar verhaal!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef -Spring het volgende:
Suiker, jouw zoon komt ze zó bekend voor! Ik ik weet nu waarom. Hij lijkt enórm op de (inmiddels overleden) broer van N's oma. Precies dezelfde verhoudingen in z'n gezicht. Hij woonde in Zweden en ik heb geen babyfoto's van 'm (zou ook een beetje gek zijn als ik daarom zou vragen),n maar de gelijkenis is treffend.
![]()
Ik wacht met smart op de deurbelquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn koffertje aan het pakken nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Suikertante het volgende:
LB ik weet niet precies wat het is maar iets is zó ontwapenend schattig aan je meisje. Dat lieve mondje als ze lacht misschien of dat ze er altijd uitziet alsof ze heel wild in bed gesparteld heeft en er eindelijk uit mocht. Echt een leukie
En dat gapen en uitrekken.. Als je het goed timet kun je er zúlke lelijke foto's van maken!
-weg-quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
![]()
Kyara ik vind het echt mooi om te zien dat er zelfs bij zulke kleine babietjes al echt een soort interactie/band is. Wauw! Ik kan niet wachten tot ik zelf ook mag.
En tess knappe meid!
Ik zal binnenkort ook weer eens wat L. foto's opzoeken. Is al weer heul lang geleden dat ik een L. gepost heb.
Nou hè? Ik vind haar net een elfje, zo teer en fijntjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:31 schreef Mangostine het volgende:
LB ik ben een beetje fan van je meisje. Wat een mooi koppie, echt een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |