Opnemen?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet.
Uiteraard ga ik eerst de etappe afkijken. Dan maar alleen Dries zien.
Armstrong zal de eiffeltoren ook in de brand steken uit wraak.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar eigenlijk is het 's avonds om energie te besparen. Sky zit zo vol met doping dat ze licht geven in het donker.
Dat lijkt me dan weer heel sterk.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Armstrong zal de eiffeltoren ook in de brand steken uit wraak.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel sterk.
Die kan Parijs al verlichten met het licht dat uit z'n gat schijnt alleen al ...quote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Armstrong zal de eiffeltoren ook in de brand steken uit wraak.
In principe heeft ie die gewonnen want Lance is uit de uitslag geschrapt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef Redefine het volgende:
Klöden had dan eindelijk eens zijn etappe gewonnen.
Ja zo kunnen we vele uitslagen aanpassen.... Zal dat ook op Wikipedia en de wielersites gebeuren ? tot 20 jaar terug of hoe lang speelt het al .....?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
In principe heeft ie die gewonnen want Lance is uit de uitslag geschrapt.
Toch is het vreemd dat wel de tourzeges zijn afgepakt maar niet de etappewinsten in dezelfde rondes?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we vele uitslagen aanpassen.... Zal dat ook op Wikipedia en de wielersites gebeuren ? tot 20 jaar terug of hoe lang speelt het al .....?
Als je iets terugdraait doe het dan goed iddquote:Op zondag 21 juli 2013 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat wel de tourzeges zijn afgepakt maar niet de etappewinsten in dezelfde rondes?
Van dit jaar ja.quote:
Dat sowieso. Over een aantal maanden zullen we wel horen dat Mart nog een jaartje doorgaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |