Ja mij ook ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Zometeen komen alle vrolijke feestvierders hier op af.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Nee ik kan die vent niet uitstaan, Blackadder niet, Mr Bean niet, niks.
Mijn projecten staan ook even stil.. moet nog het dak op ook om antennes aan de schoorsteen te plakkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:08 schreef Drugshond het volgende:
Auti, ik heb 2 dvb-stickes (en een PC in ombouw) en ik moet nog zoveel doen. Maar alles staat op dit moment ver van mijn bed show. Genieten en plannen #01 (daar geniet ik virtueel nog op dit moment het meeste van).
Glaasje bowl erbij en daarna een After Eight.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je me weer weghebben? Zeg het maar hoor. Ga ik zielig alleen mijn tucs zitten opeten.
Best lekker After Eight. Bowl vind ik vies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Glaasje bowl erbij en daarna een After Eight.
De aanval is de beste verdeliging.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je me weer weghebben? Zeg het maar hoor. Ga ik zielig alleen mijn tucs zitten opeten.
Kijk maar uit dat je niet van het dak af valt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn projecten staan ook even stil.. moet nog het dak op ook om antennes aan de schoorsteen te plakken
Ivanhoe! Ivanhoe!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdeliging.
[ afbeelding ]
Als het zover is dan doe ik wel een harnas om en zeker ik mijzelf, komt goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet van het dak af valt.
Als een ware bergbeklimmer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het zover is dan doe ik wel een harnas om en zeker ik mijzelf, komt goed.
Ik moest binnenmonds een klein beetje overgeven bij de gedachte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat is juist een hele goede combinatie. Mint met chocola.
maar goed ik drink ook wijn en eet er M&M's bij.
Stel je niet zo aan man. Watje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest binnenmonds een klein beetje overgeven bij de gedachte.
Hou die lap vlees lekker in je mond ja.quote:
C2-C4.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is meer om te schaken. Of geschaakt te worden.
Hap.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou die lap vlees lekker in je mond ja.
Ik bijt hoorquote:
Hij doet ut niet, alleen als ik op het linkje klik.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij doet ut niet, alleen als ik op het linkje klik.
En heb ik niet nodig, ik drink gewoon nog wat. Ik heb geen kwaaie dronk dat scheelt.
Nu heb ik What What in the Butt in mijn hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijke mannen komen soms nog weg met humor maar bij JJ is ook dat niet helemaal lekker uitgepakt.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
Als Corrie na 0:00 dronken is wordt ze een Gremlin.Nee dan word ik een omgekeerde Gremlin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JJ was alleen goed bij DWHN.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Lelijke mannen komen soms nog weg met humor maar bij JJ is ook dat niet helemaal lekker uitgepakt.
Ik kon Thomas meer waarderen.quote:
Eric van Sauers ao.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
De grapjes van Harm waren het leukst. Wie die verzint is echt grappig.
Serieus? Deed hij goed dan.quote:
Dat is een heel team.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
De grapjes van Harm waren het leukst. Wie die verzint is echt grappig.
quote:De volgende personen (veelal comedians van Comedytrain) zitten in deze redactie:
Cindy Pieterse
Stefan Pop
Kees van Amstel
De eindredactie is in handen van:
Eric van Sauers
Koos Terpstra
Tekstschrijvers zijn onder anderen:
Nico Dijkshoorn
Thijs van Domburg
Nico van der Knaap
Martijn Koning
Rutger Lemm
René van Meurs
Sander van Opzeeland
Jochen Otten
Peter Pannekoek
Merijn Scholten
Bram van der Velde
Jeroen Visser
Ray van Zuijlen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet zijn naam veranderen, het is Pannenkoek.
quote:Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook.
jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Ja en dan? Jullie denken dat ik dan uit mijn dak ga zeker.
Ja tuurlijk. Ik wil niet vallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Gezellig. Alleen dan wel zonder wijn
Heb ik al......deel 1..5quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond om 2200u op Veronica, Resident evil: Apocalypse
Ik ookquote:
Nee leuk gezichtje, maar die kleren waren weer drie keer niks. Dat blousje vond ik ook niet leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
Maar met de miss was niks mis.
AHAHAHa, hoe vind je hem?
Houd toch eens op met dat tactiekgedoe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Corrie kiest weer een nieuwe tactiek.
Maar the wheelie was wel het hoogtepunt voor mij hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk ze zoeken expres de grootste idioten op. Zou je hier ook kunnen vinden, iets moeilijker natuurlijk.
Ja? Zat je te genieten in je paddenstoel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar the wheelie was wel het hoogtepunt voor mij hoor
Ik ben er juigend bovenop geklommenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Zat je te genieten in je paddenstoel?
Ik keek toe, het was schattigquote:
Mijn puntmuts ging heen en weerquote:
Te cute gewoon.quote:
Ik heb het nooit geleerd, maar ik heb geen taalgevoel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik moet toch maar weer eens mijn Spaans wat ophalen, mooie taal.
Hola hermosa dama una cervezaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Zijn Spaans was prima. Ik verstond het in ieder geval allemaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geleerd, maar ik heb geen taalgevoel.
Wel cool dat Wytse gewoon even Quintana staat te interviewen, ook al is het kort
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
No tengo cerveza, tengo vino blanco. O naranja.
je hebt geen bier, je hebt witte wijn... ???quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Of jus d'orange.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
je hebt geen bier, je hebt witte wijn... ???
Dit begrijp ik dan weer welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Pronto, my ass. En dat is ook universeel.
2 van de 3 ...niet slechtquote:
Toch knap , ik begreep de zin wel zonder vertaling. Spreken gaat me niet zo goed af. Maar luisteren lukt me aardigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:26 schreef Drugshond het volgende:
Hola.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Pronto, my ass. En dat is ook universeel.
Ja dat heb ik nu ook, lezen en verstaan gaat, maar spreken lukt niet meer zo goed. Vooral lezen gaat prima, ik kijk weleens op Spaanse websites, Marca of Hola! en daar kan ik het meeste toch wel begrijpen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch knap , ik begreep de zin wel zonder vertaling. Spreken gaat me niet zo goed af. Maar luisteren lukt met mo
Ik kan bier, witte wijn en jus d'orange bestellen... nou overleven gaat lukkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je wel, heul niet moeilijk dat Spaans.
True..... een kruidenboter met wat stokbrood.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan bier, witte wijn en jus d'orange bestellen... nou overleven gaat lukken
En als ik paella roep krijg ik er vast wat te eten bij
Gelukkig waren er handboeien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik 1x maar toen had ik teveel op. Heb ik dacht ik al eens verteld, naar het hotel gebracht door de Guardia Civil (en toen sprak ik nog geen woord Spaans, dat was wel kut).
daar kan ik ook op overleven...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True..... een kruidenboter met wat stokbrood.
Also, taxi met sierstrepen dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]Nee die hadden ze niet nodig. Netjes bij het hotel afgezet toen.
When in Rome, do as the Romans do (ga dan voor "the full monty")quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
En sirenes, maar die werden niet aangezet. Wel jammer eigenlijk.
Ja maar ja ik was toen pas 18 he? Wist ik veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
When in Rome, do as the Romans do (ga dan for the full monty)
ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
#01 mijn vakantienummer. No doubt. Al zit ik in verwegistan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ja ik was toen pas 18 he? Wist ik veel.
Goed nummer jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
#01 mijn vakantienummer. No doubt. Al zit ik in verwegistan.
Ik heb de elpee nog waar dat op staat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken alleen Year of the Cat...even luisterenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Drama hier in het portiek, hond die de hele tijd blaft, ik DENK hierboven. De buurjongen van hiernaast belde al aan of ik iets wist. Zometeen liggen de buren dood in huis.
En nu pleinvrees ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Drama hier in het portiek, hond die de hele tijd blaft, ik DENK hierboven. De buurjongen van hiernaast belde al aan of ik iets wist. Zometeen liggen de buren dood in huis.
Of ze zijn tijdje weg en de hond is alleen thuis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
<< woef woef.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze zijn tijdje weg en de hond is alleen thuis.
Nee ik heb wel hondenvrees.quote:
De buren boven hebben een soort bulldogachtige, volgens mij blaffen die niet zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een saaie en logische verklaring...ik dacht dat mijn zaterdag avond opgevrolijkt ging worden met ranzig uiteengespleten lijken en moordintriges.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij geschrokken is van iets.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb wel hondenvrees.
[..]
De buren boven hebben een soort bulldogachtige, volgens mij blaffen die niet zo.
Nou een paar jaar geleden heeft een andere buurjongen wel zijn vader neergestoken. Ik kwam thuis, allemaal politie voor de deur, grote plas bloed bij het portiek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een saaie en logische verklaring...ik dacht dat mijn zaterdag avond opgevrolijkt ging worden met ranzig uiteengespleten lijken en moordintriges.
Kom maar naar mij, ik vermoord wel een buurman voor jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een saaie en logische verklaring...ik dacht dat mijn zaterdag avond opgevrolijkt ging worden met ranzig uiteengespleten lijken en moordintriges.
Oh bah, mijn buurman is ooit doodgeschoten in de straat, het is dat ik nog mijn schoenen aan het veteren was anders had ik er net gelopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een paar jaar geleden heeft een andere buurjongen wel zijn vader neergestoken. Ik kwam thuis, allemaal politie voor de deur, grote plas bloed bij het portiek.
Een merk hond.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Oh nee ik schijt in mijn broek voor honden. Maakt niet uit wat voor merk, ik vind ze allemaal eng.
Voor katten ben ik helemaal niet bang. Mijn zus had vroeger een kat die nogal wild was, beet in mijn hand en zo, geen probleem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Drugshond het volgende:
Katten zijn wazig... hoe minder aandacht je schenkt des te sneller zitten ze op je schoot.
En geef je ze een aai, dan zitten die nagels door je spijkerbroek, en ze kwijlen ook nog.
Katten vind ik engquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Drugshond het volgende:
Katten zijn wazig... hoe minder aandacht je schenkt des te sneller zitten ze op je schoot.
En geef je ze een aai, dan zitten die nagels door je spijkerbroek, en ze kwijlen ook nog.
Een Border Collie ja. En deze kan je makkelijk aaien, is zelfs de perfecte hond om van hondenangst af te komen.. zit totaal geen kwaad in.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er wel lief uitMaar ik zou hem niet durven aaien.
Dat is toch zo een schapenherdershond?
Ik durf dat echt niet. Als de dood dat ik gebeten word. Ja stom misschien en ook geen idee waar het vandaan komt eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een Border Collie ja. En deze kan je makkelijk aaien, is zelfs de perfecte hond om van hondenangst af te komen.. zit totaal geen kwaad in.
Mjah, kan mij er wel iets bij voorstellen hoor. Maar ik heb er geen last van, is ervaring denk ik. Morgen komt er ook een supergrote hond op visite, een Leonberger, daar kan ik gewoon lekker mee stoeien. Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf dat echt niet. Als de dood dat ik gebeten word. Ja stom misschien en ook geen idee waar het vandaan komt eigenlijk.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf dat echt niet. Als de dood dat ik gebeten word. Ja stom misschien en ook geen idee waar het vandaan komt eigenlijk.
Gevoel, vertrouwen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben best wel opgegroeid met honden. Boerenfox voornamelijk. Daar zaten ook een stel wijsneuzen tussen. (spingen in het water of gewoon zelfstandig op de trein stappen).
In Barca moest ook iemand lachen... die komt daar aan met een joekel van bijthond.Stafford.. en gewoon erop aflopen en aaien. Kreeg ook de opmerking "Are you nuts". Sommige dingen zie ik gelijk bij zo'n beest.
Brrr stoeien met een hond, echt nooit!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, kan mij er wel iets bij voorstellen hoor. Maar ik heb er geen last van, is ervaring denk ik. Morgen komt er ook een supergrote hond op visite, een Leonberger, daar kan ik gewoon lekker mee stoeien. Vind ik leuk.
Ja wij hadden vroeger geen hond en de enige die ik, toen ik klein was, kende met een hond was de hond van een buurman van mijn oma en dat was een hele enge hond. Mijn opa gaf die hond soms een schop. Misschien komt het daar wel door.quote:
Vrienden van mij: We hebben een nieuwe hond, als hij volwassen is en tegen je op springt is ie groter dan jij, leuk joh!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Brrr stoeien met een hond, echt nooit!
Kennis van mij had een herder, als je binnenkwam dan rende die hond op je af, elke keer dacht ik: die gaat me vermoorden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrienden van mij: We hebben een nieuwe hond, als hij volwassen is en tegen je op springt is ie groter dan jij, leuk joh!
Ik:
Die is zonder springen al groter dan ikquote:
Morgen krijg ik er zo 1 op bezoek, alleen iets kleiner want het is een vrouwtje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is zonder springen al groter dan ik
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen krijg ik er zo 1 op bezoek, alleen iets kleiner want het is een vrouwtje.
Mijn grootste angst zit bij kleine honden...maar dat komt dus omdat ik veel gebeten ben door een kleine hondquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja absoluut. Alleen veel mensen zijn bang omdat ze zo groot is, maar het is een schatje
Wat is dat voor merk? Volgens mij heb ik ze weleens gezien, maar dan veel kleiner.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja absoluut. Alleen veel mensen zijn bang omdat ze zo groot is, maar het is een schatje
Als je veel gebeten bent dan kan ik de angst wel voorstellen. Ook lang niet alle honden zijn lief natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn grootste angst zit bij kleine honden...maar dat komt dus omdat ik veel gebeten ben door een kleine hond
Leonberger.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat voor merk? Volgens mij heb ik ze weleens gezien, maar dan veel kleiner.
Was een valse pekinees, en die beet iedereen, maar kleine rondkruipende kinderen waren echt feest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je veel gebeten bent dan kan ik de angst wel voorstellen. Ook lang niet alle honden zijn lief natuurlijk.
Oh ja dat stond al ergensquote:
DIE vind ik nou echt supereng. Doberman's.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Dobberman's zijn ook gave honden. Denk je aan een Magnum PI (hap hap), Dit beest was super trouw en zeer plezierig in de omgang. Nadeel was wel dat binnen 1-2 dagen alle speelgoed beestjes van onze boerenfox kapot was. Dat deden ze ook samen.... beestje in de bek en samen knokken. In no time lag de gehele huiskamer vol met watten.
Deze komt morgen even op visitequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat stond al ergensIk zit ook in het TdJ topic dus ik ben heen en weer aan het switchen.
Ja zij ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze komt morgen even op visite
[ afbeelding ]
Is een hond niets voor jou?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zij ziet er leuk uitFlinke tong ook
Ja, ik heb hem al eens gezien. Maar blijft leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Topshow van Eric.
Dat zal eerder komen door je mix van wijn, m&m's en after eight.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje misselijk, dat is wat ik ervan vind. Viezerik.
Die laatste 2 heb ik nu niet. Ik had alleen wijn en tucs.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zal eerder komen door je mix van wijn, m&m's en after eight.
Wat zijn tucs ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die laatste 2 heb ik nu niet. Ik had alleen wijn en tucs.
Als ik er morgen aan denk stuur ik je wel even een PM met een leuk filmpje wat ik dan even tijdelijk online gooi.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef Drugshond het volgende:
Favo soort maar ook vrijwel de moeilijkste in de omgang : Huskie.
[ afbeelding ]
Yoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik er morgen aan denk stuur ik je wel even een PM met een leuk filmpje wat ik dan even tijdelijk online gooi.
De appie heeft ze wel hoor, en met kerst zelfs in grootverpakkingenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zie ik nou nooit in de winkel liggen. Heb die dingen ook al in jaren niet meer gegeten.
Oh hier niet volgens mij, maar hier hebben ze sowieso geen ene moer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
De appie heeft ze wel hoor, en met kerst zelfs in grootverpakkingen
Zie hierboven. Hier niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Elke supermarkt heeft ze. Corrie kijkt gewoon weer niet goed.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke, dit hoort dus niet op je gezicht (na het scheren)
Dat is after shave schat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke, dit hoort dus niet op je gezicht (na het scheren)
Weekend, no frontiers.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik word weer niet serieus genomen he? Tijd voor nog wat wijn.
Ik moet nu denken aan Spel zonder Grenzen, topshow was dat.quote:
Ja, die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
"Ik weet hoe jij van het stotteren af kan komen, gewoon je bek houden."
.
Tros,toen ZDF #02 was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Spel zonder Grenzen, topshow was dat.
Hilarisch.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef Drugshond het volgende:
Hey Uccie, ga eens werk maken van je fobo.
Ik vind hem prima zoquote:
Heel je personalia hoeft er niet op. Maar een tipje van de sluier. Iets... Al post je een foto van 20 jr terug dan is het nog steeds legit.quote:
Hmmm ben er gewoon niet zo van...en ik ben in 20jr amper veranderdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heel je personalia hoeft er niet op. Maar een tipje van de sluier. Iets... Al post je een foto van 20 jr terug dan is het nog steeds legit.
We will be the judge.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
Hmmm ben er gewoon niet zo van...en ik ben in 20jr amper veranderd
Ik denk het welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:41 schreef hexje het volgende:
Weet je het wachtwoord van je twitter account nog Uccie?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmmm ben er gewoon niet zo van...en ik ben in 20jr amper veranderd
Nou ik zie er iets ouder uit dan 20 jaar geleden...quote:
Jaja nu geloof ik het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik zie er iets ouder uit dan 20 jaar geleden...
Maar geen centimeter erbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik zie er iets ouder uit dan 20 jaar geleden...
Oh ja dat sowieso. Maar als ik er wat opsmeer dan kan het ermee door.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn spiegel zegt nog steeds knak ** (toen ook al)
Jawel, toen was ik 80cmquote:
Ja, heb ikquote:
Valt wel mee, wat ik zo zie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat sowieso. Maar als ik er wat opsmeer dan kan het ermee door.
Ik herhaal wat hij zo ongeveer zei. Die neiging heb ik nu niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie wordt weer gewelddadig, maar heeft geen kwaaie dronk.
Greek style. wat kost een TFT-je nou ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie wordt weer gewelddadig, maar heeft geen kwaaie dronk.
Ik mijn meest bezopen foto. (Uit barca)..... oogjes zaten al redelijk dicht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel de beste foto gepakt die ik kon vinden he? Dat begrijp je wel.
Jouw foto is wel typisch jou denk ik met die fles erbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik mijn meest bezopen foto. (Uit barca)..... oogjes zaten al redelijk dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |