quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Het is hier zo rustig dat ik wel ga gamen!
Okay, tot vannacht dan misschienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Het is hier zo rustig dat ik wel ga gamen!
Fapzequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:39 schreef Stuart het volgende:
En nu ga ik iets anders doen dus misschien tot vannacht mensen
Hahah valt opzich wel mee toch, geen ronnie coleman proporties oid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet zo´n extreme bodybuiler te worden![]()
Dan mag je nog heel wat jaartje trainenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah valt opzich wel mee toch, geen ronnie coleman proporties oid.
Ben zelf wel van plan zoiets te bereiken. Betwijfel alleen of dit natty mogelijk is, maar dat zie ik vanzelf wel.
Sowieso.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan mag je nog heel wat jaartje trainen
Zelfde voor mij als ik tenminste niet stopquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sowieso.
Maarja, heb alle tijd nog. Als ik een jaartje of 21-22 ben train ik ook alweer een jaar of 5.
Heyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
Breaking news! Toto69 wordt het land uit gezet.
Grapje
Heeft ie een baan?
hee knap meisjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
Grapje
Heeft ie een baan?
Hij komt in een callcenter te werken voor Apple ofzo..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
Grapje
Heeft ie een baan?
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Eka is een bijdehan(dt?)e klootzak!
Hallo daarquote:
Hoi nodigquote:
Zozo meteen al teamleider. Dan gaat hij het nog zwaar krijgen.. Maar klinkt leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij komt in een callcenter te werken voor Apple ofzo..
Maar dan niet als belslet maar als teamleider ofzo (Als ik het goed gelezen heb)
Zulke woorden gebruiken wij hier niet he..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Eka is een bijdehan(dt?)e klootzak!
Ik heb het waarschijnlijk fout.. Maar het was iets beter als gewoon telefonistquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zozo meteen al teamleider. Dan gaat hij het nog zwaar krijgen.. Maar klinkt leuk
Ik las paracetamolletje gesnoven :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
slecht heb hoofdpijn maar heb al een paracetasnolletje genomen
hoi broerquote:
Mooien zin. Gelukkig voor mij, dat ik dat wel kanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vind niet kunnen begrijpend lezen sneuer
Blijkbaar niet want zoals je kan zien scheld ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooien zin. Gelukkig voor mij, dat ik dat wel kan
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want zoals je kan zien scheld ik niet
Klinkt als een relaxte dagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
@hamer, bah minder gewoon rustig aandoen dus
@nodig, kijk dat zijn positieve berichten
Gaat goed hier hoor, lekker gewerkt van 5:45 - 10:30 en toen lekker thuis met prom gezeten, haar naar het werk gebracht, 2 uurtjes geslapen en gebbqed met haar ouders en oma's
Straks haar weer ophalen
supquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want zoals je kan zien scheld ik niet
Schelden hoeft niet perse tegen iemandquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Begin nou nietje kan zien dat ik gelijk heb
morgen werken, misschien wat daklozen blij maken met coupons voor gratis drinken. Maar nu verveel ik me een beetjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 dagen vrij![]()
En hoe gaat die met lb?
Dus het is normaal om overal 'kk' voor te plakken ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Pardon? ik geloof dat jij begon met die ongefundeerde opmerking hoor?
want het betekent allemaal kanker?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus het is normaal om overal 'kk' voor te plakken ja?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Schelden hoeft niet perse tegen iemand
nou sprak ik ze niet uit naar iets of iemand.quote:schel·den (werkwoord; schold, heeft gescholden)
1
beledigende woorden uitspreken
Is gewoon super stoer hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice! Wat liefquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
morgen werken, misschien wat daklozen blij maken met coupons voor gratis drinken. Maar nu verveel ik me een beetje
Net alsof jij okay bedoelt als je kk zegtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
want het betekent allemaal kanker?
kk is namelijk ook een synoniem voor okay in de internetcommunity
[..]
[..]
nou sprak ik ze niet uit naar iets of iemand.
Ik bedoelde dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
Net alsof jij okay bedoelt als je kk zegt
Ik had ze gekregen van Krabs maar ze verlopen morgenquote:
Dus je hebt okayveel hoofdpijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ook niet.
ik heb kankerveel hoofdpijn omdat ik daadwerkelijk veel pijn heb
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ook niet.
ik heb kankerveel hoofdpijn omdat ik daadwerkelijk veel pijn heb
Neem een paracetamolquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had ze gekregen van Krabs maar ze verlopen morgen
jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Kunnen ze daarmee een drankje in de supermarkt halen ofzo?
Weet ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom plaats je die screenshot danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dus ik scheld niets of niemand uit. en ik probeer niet stoer te doen anders had ik dat wel duidelijk gemaakt. dus wat is het probleem in feite. dat ik kk voor een woord zet? want dat mag ik niet zelf weten?
Hoop nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je wel samen met iemand
Zodadelijk kom je van die agressieve zwervers tegen :s
quote:
Dat jij denkt dat je niet scheld en beweert dat je daarmee okay bedoeld terwijl je dat niet bedoeld en wel bedoeld en dat bedoeld is bedoeld is een beetje raarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dus ik scheld niets of niemand uit. en ik probeer niet stoer te doen anders had ik dat wel duidelijk gemaakt. dus wat is het probleem in feite. dat ik kk voor een woord zet? want dat mag ik niet zelf weten?
Nee xcachet gaat er vanuit dat kk automagisch staat voor kanker wat niet zo is. dat was mijn punt. dat dat verkeerd opgepakt wordt is niet mijn zorgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat je niet scheld en beweert dat je daarmee okay bedoeld terwijl je dat niet bedoeld en wel bedoeld en dat bedoeld is bedoeld is een beetje raar
Xd xd
Slik nog een paracetamol
Ja vind je het gek dat ze daar van uit gaat, jouw w'appgesprek lezendequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee xcachet gaat er vanuit dat kk automagisch staat voor kanker wat niet zo is. dat was mijn punt. dat dat verkeerd opgepakt wordt is niet mijn zorg
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat ik domme vrienden heb
Maar dat doet er toch niet toe? Was duidelijk dat het hier voor kanker stond en niet iets anders :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee xcachet gaat er vanuit dat kk automagisch staat voor kanker wat niet zo is. dat was mijn punt. dat dat verkeerd opgepakt wordt is niet mijn zorg
Dus jij bedoelde daadwerkelijk okay in die context?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In dat geval is het niet gek, maar ik had het er in het algemeen over. ga jij maar eens op een engelse server in een MMO kk zeggen. iedereen denkt dat je Okay zegtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat ze daar van uit gaat, jouw w'appgesprek lezende
Make your mind up.. Serieusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In dat geval is het niet gek, maar ik had het er in het algemeen over. ga jij maar eens op een engelse server in een MMO kk zeggen. iedereen denkt dat je Okay zegt
Maar we spreken momenteel geen Engels, dus ik snap je punt niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In dat geval is het niet gek, maar ik had het er in het algemeen over. ga jij maar eens op een engelse server in een MMO kk zeggen. iedereen denkt dat je Okay zegt
lees eerst voordat je mengt lieve schatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus jij bedoelde daadwerkelijk okay in die context?
klopt. ontken ik toch ook nergens?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat doet er toch niet toe? Was duidelijk dat het hier voor kanker stond en niet iets anders :s
Ik heb gelezenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lees eerst voordat je mengt lieve schat
[..]
klopt. ontken ik toch ook nergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 20:30:05 ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar we spreken momenteel geen Engels, dus ik snap je punt niet?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Waarom haal je het erbij dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lees eerst voordat je mengt lieve schat
[..]
klopt. ontken ik toch ook nergens?
als je het niet wilt snappen vind ik dat niet raar neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alsnog snap ik niet waarom je dat er ineens bij haalt
Wat is je punt schatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als je het niet wilt snappen vind ik dat niet raar nee
Volgensmij ben je de enige hier die het daadwerkelijk 'snapt'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik wil het best snappen hoor, maar als je random dingen erbij gaat halen, wordt dat lastig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar dat deed je welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat ik niet schold wat in eerste instantie gezegd werd
Dat is toch niet scheldenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat deed je wel
ik citeer ''kkveel''
Dat is wesley toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
Iemand plaatst een foto op facebook van iets met eindhoven, een stadion en voetbal..
[ afbeelding ]
Ik dacht serieus even dat het Joran van der Sloot was
quote:
quote:
quote:schel·den (werkwoord; schold, heeft gescholden)
1
beledigende woorden uitspreken
Is in die context een bijvoeglijk naamwoord oh ridder van moraalquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel
met kanker
lijkt me duidelijk toch
kk is geen bijvoeglijk naamwoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is in die context een bijvoeglijk naamwoord oh ridder van moraal
omg helloquote:
Hoi nodigquote:
Hoi LBquote:
Toevallig is dat fantastische ''bijvoeglijk naamwoord'' een scheldwoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is in die context een bijvoeglijk naamwoord oh ridder van moraal
Harde hand :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi nodigGoed nummer gekozen zie ik, Jamie Cullum is een baasje. Hoe gaat het hier? Nog veel mensen met de harde hand aangepakt?
[..]
Hoi LB
De kroeg was aardig leeg vanmiddag dus ik had een dagje vrij genomenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi nodigGoed nummer gekozen zie ik, Jamie Cullum is een baasje. Hoe gaat het hier? Nog veel mensen met de harde hand aangepakt?
Toevallig is klootzak dat ook. maar het is ook een wapen. hmm kan 1 woord dan meerdere betekenissen hebben?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Toevallig is dat fantastische ''bijvoeglijk naamwoord'' een scheldwoord
Ja dat kan. Wat is je punt nu?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Toevallig is klootzak dat ook. maar het is ook een wapen. hmm kan 1 woord dan meerdere betekenissen hebben?
die was wel duidelijk genoeg. ben wel een beetje klaar met deze discussie. jullie blijven lekker in je waan dat het een scheldwoord is. en ik gebruik het lekker hoe ik het wil gebruikenquote:
Oke klootzakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die was wel duidelijk genoeg. ben wel een beetje klaar met deze discussie. jullie blijven lekker in je waan dat het een scheldwoord is. en ik gebruik het lekker hoe ik het wil gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in JNG sc waar de helft van alle posters single minded zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff gaan jullie hier altijd zo lang door over dit soort dingen? Vermoeiend
We sluiten jou buitenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff gaan jullie hier altijd zo lang door over dit soort dingen? Vermoeiend
Neemt niet weg dat het respectloos isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind dat als je kanker als bijvoeglijk naamwoord gebruikt je het niet scheldend gebruikt, ik vind het pas \schelden als je zegt 'kankerleier' ofzo.
Ik zie kanker als een erg versterkend bijvoegelijk naamwoord. Kanker mooi = heeeel erg mooi.
Dus kanker heeft gewoon meerdere betekenissen, zoals een scheldwoord, een ziekte en een bijvoeglijk naamwoord. niet alles gelijk als een scheldwoord zien!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke klootzakvoorwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik voel me er niet beledigd door.
Waarom danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We sluiten jou buiten
Beetje zoals op het schoolplein in groep 6
Mooi was ook totaal niet de bedoelingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
voorwerp
en ik voel me er niet beledigd door.
Voor wie? ken genoeg mensen met de ziekte zelf die het niet erg vinden dat het in die context gezegd wordt.quote:
Ja leg uit dan, of kankerdonder op met je slechte argumenten van 'het is respectloos'.quote:
das wel dun jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
55kg bij 1.68
Niet echt dik te noemen.
Daar mag wel 20 kg vanaf. ;squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
55kg bij 1.68
Niet echt dik te noemen.
Omgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
deze ook al lang niet gehad
Dan is hij wel een slechte bully, ik zou je buitensluiten omdat je een blauwe naam hebt!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de bully van de klas. Die wil me buitensluiten
1.68quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je extreem lang of extreem kort?
Anders hebben we geen reden om je buiten te sluiten
PARDON?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is hij wel een slechte bully, ik zou je buitensluiten omdat je een blauwe naam hebt!
Je doet wel stoer, want al niemand hier in NL kanker voor een woord zet, zou jij het ook niet doen. Waarom een ziekte voor een woord zetten? Er is geen probleem. Ik had een vraagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee grapje, ik sluit alleen kleine mensen buiten. Onder 1.60
quote:
Om het kracht bij te zettenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, want al niemand hier in NL kanker voor een woord zet, zou jij het ook niet doen. Waarom een ziekte voor een woord zetten? Er is geen probleem. Ik had een vraag
Er is niks stoers aan. Het is gewoon automatische schapen gedrag, dat gedrag neem je over van anderen, kan je niet veel aan doen. Maar als jij er fel op tegen bent dan doe je het natuurlijk niet, maar ik zie geen reden waarom je dat zou zijn. En in mijn oren klinken die ziektes gewoon goed, waarom weet ik niet, maar verder zie ik ze niet als ziektes als ik ze gebruik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, want al niemand hier in NL kanker voor een woord zet, zou jij het ook niet doen. Waarom een ziekte voor een woord zetten? Er is geen probleem. Ik had een vraag
Waarom zet je er dan niet ''super'' voor :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om het kracht bij te zetten
hier je antwoord
mooi zijn we klaar met deze discussie
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay okay, ik sluit alleen mensen buiten die niet blank zijn
Daarom niet. en voor de laatste keerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan niet ''super'' voor :s
Dan ben ik een hipsterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan. Het is gewoon automatische schapen gedrag, dat gedrag neem je over van anderen, kan je niet veel aan doen. Maar als jij er fel op tegen bent dan doe je het natuurlijk niet, maar ik zie geen reden waarom je dat zou zijn. En in mijn oren klinken die ziektes gewoon goed, waarom weet ik niet, maar verder zie ik ze niet als ziektes als ik ze gebruik.
Super klinkt zo raar vind ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan niet ''super'' voor :s
Discussie afgesloten met een topargumentquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom niet. en voor de laatste keer
deze discussie is over
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
deze discussie is over
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Super klinkt zo raar vind ik.
Ik moet een ander woord verzinnen dat klinkt, maar dan zou niemand het begrijpen en denken ze, wat bedoelt hij nou, daarom is kanker of tering toch het best klinkende
Op diezelfde manier vinden sommige kanker raar klinken..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Super klinkt zo raar vind ik.
Ik moet een ander woord verzinnen dat klinkt, maar dan zou niemand het begrijpen en denken ze, wat bedoelt hij nou, daarom is kanker of tering toch het best klinkende
Keikerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kei klinkt ook lang niet zo goed vind ik. :/
Was het niet van plan. heb niemand iets te bewijzenquote:
Ik ben jou ook geen argument schuldigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Discussie afgesloten met een topargument
Vuile kokosnoot!!!quote:
Wat mij betreft gebruik je pindakaasboterham als je dat goed vind klinken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kei klinkt ook lang niet zo goed vind ik. :/
niet fucken met pindakaas..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat mij betreft gebruik je pindakaasboterham als je dat goed vind klinken.
Jij ging de discussie aan. Kan niet winnen. Sluit de discussie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was het niet van plan. heb niemand iets te bewijzen
[..]
Ik ben jou ook geen argument schuldig
Ja, maar het gaat er toch om wat ik zelf goed vind klinken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op diezelfde manier vinden sommige kanker raar klinken..
.. Of spatieloos.. Dat klinkt ook raar![]()
![]()
Dus? ik snap werkelijk waar niet waar jij een probleem van maakt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij ging de discussie aan. Kan niet winnen. Sluit de discussie.
Achja.. Gebruik lekker kk als je wil.. Maar doe het vooral als je je teen stoot tegen een kastjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er toch om wat ik zelf goed vind klinken?
En ehh, kanker is iig duidelijk, heeft een duidelijke bijvoegelijke betekenis, net als 'fucking' bij het Engels. Fucking kraanwater!!!
Ik zou natuurlijk ook Fucking kunnen gebruiken ipv kanker, maar dat klinkt toch raar in het Nederlands :/
Heb ik een probleem?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus? ik snap werkelijk waar niet waar jij een probleem van maakt?
Hee ik ben de uitsmijter niet de barman.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn drinken is op. Ga eens nieuwe halen
Doe ik ook op d4v1dquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Schijnbaar want je blijft maar op mij reageren
Ik heb geen probleem, jij loopt tegen mij te zeiken dat ik een discussie verloren heb en er mee stop.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe ik ook op d4v1d
Zijn probleem is dat zijn drankje op is
en de jouwe?
hoiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Deze discussiekom op he
Hamer zal waarschijnlijk nooit van zijn leven iemand kanker toegewenst hebben of kanker op een negatieve spottende manier. Kanker ligt nou eenmaal lekker in je mond en mensen zouden echt eens het verschil moeten leren tussen schelden en spotten.
Wil jij nieuw drinken halen voor mij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij loopt tegen mij te zeiken dat ik een discussie verloren heb en er mee stop.
Ik ben er niet fel op tegen. Mensen moeten het zelf weten. Maar vind het zo sneu. Wat jij zegt over "ik zie het niet als ziekte als ik het gebruik" snap ik wel. Aangezien er vaak genoeg met kut en shit word gescholden terwijl je dat niet letterlijk bedoelt. Kanker werd in dit geval ook niet letterlijk bedoelt maar ik vind het woord kanker wel ver gaan om overal maar voor te zetten...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan. Het is gewoon automatische schapen gedrag, dat gedrag neem je over van anderen, kan je niet veel aan doen. Maar als jij er fel op tegen bent dan doe je het natuurlijk niet, maar ik zie geen reden waarom je dat zou zijn. En in mijn oren klinken die ziektes gewoon goed, waarom weet ik niet, maar verder zie ik ze niet als ziektes als ik ze gebruik.
He Blauwniequote:
Ik zeik niet ik constateer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij loopt tegen mij te zeiken dat ik een discussie verloren heb en er mee stop.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
deze discussie is over
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was het niet van plan. heb niemand iets te bewijzen
[..]
Ik ben jou ook geen argument schuldig
sup?quote:
O mijn godquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Jullie kunnen van mij part allemaal een kut krijgen.
goed goed, ga zo weer weg hoor. filmpje kijkenquote:
En dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
nog één?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Hee collega we zijn aan het werk houd je een beetje in hee we moeten professioneel zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
welke?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed goed, ga zo weer weg hoor. filmpje kijkenund du?
Nog wel ja. Die blijven nog tot 12 uur braaf buiten zitten dus
Ik heb er 2, 21 and over of Valentinoquote:
Hoezo dan, omdat jij wel aan die ziekte denkt dan ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er niet fel op tegen. Mensen moeten het zelf weten. Maar vind het zo sneu. Wat jij zegt over "ik zie het niet als ziekte als ik het gebruik" snap ik wel. Aangezien er vaak genoeg met kut en shit word gescholden terwijl je dat niet letterlijk bedoelt. Kanker werd in dit geval ook niet letterlijk bedoelt maar ik vind het woord kanker wel ver gaan om overal maar voor te zetten...
Dan heb je een kut, geen idee wat je er verder mee moet.quote:
2 naast elkaar.quote:
Je hebt gelijk, ik liet me even gaan. Mijn excuses aan alle gasten, mijn collega's en LB.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee collega we zijn aan het werk houd je een beetje in hee we moeten professioneel zijn.
Ja uh zoals ik een paar quotes hierboven zeg heb ik mijn excuses er al voor aangeboden hor doe even rustig !!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hihihi.
Nee, maar dit ging wel erg ver, potjandriedubbeltjes
:Squote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er 2, 21 and over of Valentino
Maar goed dat het rustig was en bijna niemand je heeft gehoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb je een kut, geen idee wat je er verder mee moet.
[..]
2 naast elkaar.
[..]
Je hebt gelijk, ik liet me even gaan. Mijn excuses aan alle gasten, mijn collega's en LB.
[..]
Ja uh zoals ik een paar quotes hierboven zeg heb ik mijn excuses er al voor aangeboden hor doe even rustig !!
Najibquote:
Nog 1?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat je met een kut kan? :s :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb je een kut, geen idee wat je er verder mee moet.
De baas kan mij niks maken, ik ben de baas van onze baas, fuck ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar goed dat het rustig was en bijna niemand je heeft gehoord
Anders was je denk ik ontslagen :s
Je biologiedocent.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie kan mij uitleggen wat je met een kut kan? :s :s
Het gaat er meer om wat jíj er mee kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je wiskundedocent ook vast welquote:
Je portemonnee in opbergen, geen zakkenrollers, nice.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je wilt niet wetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er meer om wat jíj er mee kan.
Ik vind dat meer wat voor Spatie eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind dat meer wat voor Spatie eigenlijkSpatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer word die man nou eindelijk eens mod :s
Ik weet niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Spatie
Wanneer word die man nou eindelijk eens mod :s
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Ooooooh Nick je gaat te ver, haal het snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |