Hee ik ben de uitsmijter niet de barman.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn drinken is op. Ga eens nieuwe halen
Doe ik ook op d4v1dquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Schijnbaar want je blijft maar op mij reageren
Ik heb geen probleem, jij loopt tegen mij te zeiken dat ik een discussie verloren heb en er mee stop.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe ik ook op d4v1d
Zijn probleem is dat zijn drankje op is
en de jouwe?
hoiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Deze discussiekom op he
Hamer zal waarschijnlijk nooit van zijn leven iemand kanker toegewenst hebben of kanker op een negatieve spottende manier. Kanker ligt nou eenmaal lekker in je mond en mensen zouden echt eens het verschil moeten leren tussen schelden en spotten.
Wil jij nieuw drinken halen voor mij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij loopt tegen mij te zeiken dat ik een discussie verloren heb en er mee stop.
Ik ben er niet fel op tegen. Mensen moeten het zelf weten. Maar vind het zo sneu. Wat jij zegt over "ik zie het niet als ziekte als ik het gebruik" snap ik wel. Aangezien er vaak genoeg met kut en shit word gescholden terwijl je dat niet letterlijk bedoelt. Kanker werd in dit geval ook niet letterlijk bedoelt maar ik vind het woord kanker wel ver gaan om overal maar voor te zetten...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan. Het is gewoon automatische schapen gedrag, dat gedrag neem je over van anderen, kan je niet veel aan doen. Maar als jij er fel op tegen bent dan doe je het natuurlijk niet, maar ik zie geen reden waarom je dat zou zijn. En in mijn oren klinken die ziektes gewoon goed, waarom weet ik niet, maar verder zie ik ze niet als ziektes als ik ze gebruik.
He Blauwniequote:
Ik zeik niet ik constateer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij loopt tegen mij te zeiken dat ik een discussie verloren heb en er mee stop.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom niet. en voor de laatste keer
deze discussie is over
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was het niet van plan. heb niemand iets te bewijzen
[..]
Ik ben jou ook geen argument schuldig
sup?quote:
O mijn godquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Jullie kunnen van mij part allemaal een kut krijgen.
goed goed, ga zo weer weg hoor. filmpje kijkenquote:
En dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
nog één?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Hee collega we zijn aan het werk houd je een beetje in hee we moeten professioneel zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
welke?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed goed, ga zo weer weg hoor. filmpje kijkenund du?
Nog wel ja. Die blijven nog tot 12 uur braaf buiten zitten dus
Ik heb er 2, 21 and over of Valentinoquote:
Hoezo dan, omdat jij wel aan die ziekte denkt dan ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er niet fel op tegen. Mensen moeten het zelf weten. Maar vind het zo sneu. Wat jij zegt over "ik zie het niet als ziekte als ik het gebruik" snap ik wel. Aangezien er vaak genoeg met kut en shit word gescholden terwijl je dat niet letterlijk bedoelt. Kanker werd in dit geval ook niet letterlijk bedoelt maar ik vind het woord kanker wel ver gaan om overal maar voor te zetten...
Dan heb je een kut, geen idee wat je er verder mee moet.quote:
2 naast elkaar.quote:
Je hebt gelijk, ik liet me even gaan. Mijn excuses aan alle gasten, mijn collega's en LB.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee collega we zijn aan het werk houd je een beetje in hee we moeten professioneel zijn.
Ja uh zoals ik een paar quotes hierboven zeg heb ik mijn excuses er al voor aangeboden hor doe even rustig !!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hihihi.
Nee, maar dit ging wel erg ver, potjandriedubbeltjes
:Squote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er 2, 21 and over of Valentino
Maar goed dat het rustig was en bijna niemand je heeft gehoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb je een kut, geen idee wat je er verder mee moet.
[..]
2 naast elkaar.
[..]
Je hebt gelijk, ik liet me even gaan. Mijn excuses aan alle gasten, mijn collega's en LB.
[..]
Ja uh zoals ik een paar quotes hierboven zeg heb ik mijn excuses er al voor aangeboden hor doe even rustig !!
Najibquote:
Nog 1?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat je met een kut kan? :s :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb je een kut, geen idee wat je er verder mee moet.
De baas kan mij niks maken, ik ben de baas van onze baas, fuck ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar goed dat het rustig was en bijna niemand je heeft gehoord
Anders was je denk ik ontslagen :s
Je biologiedocent.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie kan mij uitleggen wat je met een kut kan? :s :s
Het gaat er meer om wat jíj er mee kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je wiskundedocent ook vast welquote:
Je portemonnee in opbergen, geen zakkenrollers, nice.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je wilt niet wetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er meer om wat jíj er mee kan.
Ik vind dat meer wat voor Spatie eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind dat meer wat voor Spatie eigenlijkSpatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer word die man nou eindelijk eens mod :s
Ik weet niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Spatie
Wanneer word die man nou eindelijk eens mod :s
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Ooooooh Nick je gaat te ver, haal het snel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |