quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Het is hier zo rustig dat ik wel ga gamen!
Okay, tot vannacht dan misschienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Het is hier zo rustig dat ik wel ga gamen!
Fapzequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:39 schreef Stuart het volgende:
En nu ga ik iets anders doen dus misschien tot vannacht mensen
Hahah valt opzich wel mee toch, geen ronnie coleman proporties oid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet zo´n extreme bodybuiler te worden![]()
Dan mag je nog heel wat jaartje trainenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah valt opzich wel mee toch, geen ronnie coleman proporties oid.
Ben zelf wel van plan zoiets te bereiken. Betwijfel alleen of dit natty mogelijk is, maar dat zie ik vanzelf wel.
Sowieso.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan mag je nog heel wat jaartje trainen
Zelfde voor mij als ik tenminste niet stopquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sowieso.
Maarja, heb alle tijd nog. Als ik een jaartje of 21-22 ben train ik ook alweer een jaar of 5.
Heyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
Breaking news! Toto69 wordt het land uit gezet.
Grapje
Heeft ie een baan?
hee knap meisjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
Grapje
Heeft ie een baan?
Hij komt in een callcenter te werken voor Apple ofzo..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
Grapje
Heeft ie een baan?
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Eka is een bijdehan(dt?)e klootzak!
Hallo daarquote:
Hoi nodigquote:
Zozo meteen al teamleider. Dan gaat hij het nog zwaar krijgen.. Maar klinkt leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij komt in een callcenter te werken voor Apple ofzo..
Maar dan niet als belslet maar als teamleider ofzo (Als ik het goed gelezen heb)
Zulke woorden gebruiken wij hier niet he..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Eka is een bijdehan(dt?)e klootzak!
Ik heb het waarschijnlijk fout.. Maar het was iets beter als gewoon telefonistquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zozo meteen al teamleider. Dan gaat hij het nog zwaar krijgen.. Maar klinkt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |