Waarom plaats je die screenshot danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dus ik scheld niets of niemand uit. en ik probeer niet stoer te doen anders had ik dat wel duidelijk gemaakt. dus wat is het probleem in feite. dat ik kk voor een woord zet? want dat mag ik niet zelf weten?
Hoop nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je wel samen met iemand
Zodadelijk kom je van die agressieve zwervers tegen :s
quote:
Dat jij denkt dat je niet scheld en beweert dat je daarmee okay bedoeld terwijl je dat niet bedoeld en wel bedoeld en dat bedoeld is bedoeld is een beetje raarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dus ik scheld niets of niemand uit. en ik probeer niet stoer te doen anders had ik dat wel duidelijk gemaakt. dus wat is het probleem in feite. dat ik kk voor een woord zet? want dat mag ik niet zelf weten?
Nee xcachet gaat er vanuit dat kk automagisch staat voor kanker wat niet zo is. dat was mijn punt. dat dat verkeerd opgepakt wordt is niet mijn zorgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat je niet scheld en beweert dat je daarmee okay bedoeld terwijl je dat niet bedoeld en wel bedoeld en dat bedoeld is bedoeld is een beetje raar
Xd xd
Slik nog een paracetamol
Ja vind je het gek dat ze daar van uit gaat, jouw w'appgesprek lezendequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee xcachet gaat er vanuit dat kk automagisch staat voor kanker wat niet zo is. dat was mijn punt. dat dat verkeerd opgepakt wordt is niet mijn zorg
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat ik domme vrienden heb
Maar dat doet er toch niet toe? Was duidelijk dat het hier voor kanker stond en niet iets anders :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee xcachet gaat er vanuit dat kk automagisch staat voor kanker wat niet zo is. dat was mijn punt. dat dat verkeerd opgepakt wordt is niet mijn zorg
Dus jij bedoelde daadwerkelijk okay in die context?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In dat geval is het niet gek, maar ik had het er in het algemeen over. ga jij maar eens op een engelse server in een MMO kk zeggen. iedereen denkt dat je Okay zegtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat ze daar van uit gaat, jouw w'appgesprek lezende
Make your mind up.. Serieusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In dat geval is het niet gek, maar ik had het er in het algemeen over. ga jij maar eens op een engelse server in een MMO kk zeggen. iedereen denkt dat je Okay zegt
Maar we spreken momenteel geen Engels, dus ik snap je punt niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In dat geval is het niet gek, maar ik had het er in het algemeen over. ga jij maar eens op een engelse server in een MMO kk zeggen. iedereen denkt dat je Okay zegt
lees eerst voordat je mengt lieve schatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus jij bedoelde daadwerkelijk okay in die context?
klopt. ontken ik toch ook nergens?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat doet er toch niet toe? Was duidelijk dat het hier voor kanker stond en niet iets anders :s
Ik heb gelezenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lees eerst voordat je mengt lieve schat
[..]
klopt. ontken ik toch ook nergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 20:30:05 ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar we spreken momenteel geen Engels, dus ik snap je punt niet?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus het is normaal om overal 'kk' voor te plakken ja?
quote:
Waarom haal je het erbij dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lees eerst voordat je mengt lieve schat
[..]
klopt. ontken ik toch ook nergens?
als je het niet wilt snappen vind ik dat niet raar neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alsnog snap ik niet waarom je dat er ineens bij haalt
Wat is je punt schatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als je het niet wilt snappen vind ik dat niet raar nee
Volgensmij ben je de enige hier die het daadwerkelijk 'snapt'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik wil het best snappen hoor, maar als je random dingen erbij gaat halen, wordt dat lastig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |