das wel dun jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
55kg bij 1.68
Niet echt dik te noemen.
Daar mag wel 20 kg vanaf. ;squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
55kg bij 1.68
Niet echt dik te noemen.
Omgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
deze ook al lang niet gehad
Dan is hij wel een slechte bully, ik zou je buitensluiten omdat je een blauwe naam hebt!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de bully van de klas. Die wil me buitensluiten
1.68quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je extreem lang of extreem kort?
Anders hebben we geen reden om je buiten te sluiten
PARDON?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is hij wel een slechte bully, ik zou je buitensluiten omdat je een blauwe naam hebt!
Je doet wel stoer, want al niemand hier in NL kanker voor een woord zet, zou jij het ook niet doen. Waarom een ziekte voor een woord zetten? Er is geen probleem. Ik had een vraagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dus ik scheld niets of niemand uit. en ik probeer niet stoer te doen anders had ik dat wel duidelijk gemaakt. dus wat is het probleem in feite. dat ik kk voor een woord zet? want dat mag ik niet zelf weten?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee grapje, ik sluit alleen kleine mensen buiten. Onder 1.60
quote:
Om het kracht bij te zettenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, want al niemand hier in NL kanker voor een woord zet, zou jij het ook niet doen. Waarom een ziekte voor een woord zetten? Er is geen probleem. Ik had een vraag
Er is niks stoers aan. Het is gewoon automatische schapen gedrag, dat gedrag neem je over van anderen, kan je niet veel aan doen. Maar als jij er fel op tegen bent dan doe je het natuurlijk niet, maar ik zie geen reden waarom je dat zou zijn. En in mijn oren klinken die ziektes gewoon goed, waarom weet ik niet, maar verder zie ik ze niet als ziektes als ik ze gebruik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, want al niemand hier in NL kanker voor een woord zet, zou jij het ook niet doen. Waarom een ziekte voor een woord zetten? Er is geen probleem. Ik had een vraag
Waarom zet je er dan niet ''super'' voor :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om het kracht bij te zetten
hier je antwoord
mooi zijn we klaar met deze discussie
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay okay, ik sluit alleen mensen buiten die niet blank zijn
Daarom niet. en voor de laatste keerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan niet ''super'' voor :s
Dan ben ik een hipsterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan. Het is gewoon automatische schapen gedrag, dat gedrag neem je over van anderen, kan je niet veel aan doen. Maar als jij er fel op tegen bent dan doe je het natuurlijk niet, maar ik zie geen reden waarom je dat zou zijn. En in mijn oren klinken die ziektes gewoon goed, waarom weet ik niet, maar verder zie ik ze niet als ziektes als ik ze gebruik.
Super klinkt zo raar vind ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan niet ''super'' voor :s
Discussie afgesloten met een topargumentquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom niet. en voor de laatste keer
deze discussie is over
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom niet. en voor de laatste keer
deze discussie is over
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Super klinkt zo raar vind ik.
Ik moet een ander woord verzinnen dat klinkt, maar dan zou niemand het begrijpen en denken ze, wat bedoelt hij nou, daarom is kanker of tering toch het best klinkende
Op diezelfde manier vinden sommige kanker raar klinken..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Super klinkt zo raar vind ik.
Ik moet een ander woord verzinnen dat klinkt, maar dan zou niemand het begrijpen en denken ze, wat bedoelt hij nou, daarom is kanker of tering toch het best klinkende
Keikerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kei klinkt ook lang niet zo goed vind ik. :/
Was het niet van plan. heb niemand iets te bewijzenquote:
Ik ben jou ook geen argument schuldigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Discussie afgesloten met een topargument
Vuile kokosnoot!!!quote:
Wat mij betreft gebruik je pindakaasboterham als je dat goed vind klinken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kei klinkt ook lang niet zo goed vind ik. :/
niet fucken met pindakaas..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat mij betreft gebruik je pindakaasboterham als je dat goed vind klinken.
Jij ging de discussie aan. Kan niet winnen. Sluit de discussie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was het niet van plan. heb niemand iets te bewijzen
[..]
Ik ben jou ook geen argument schuldig
Ja, maar het gaat er toch om wat ik zelf goed vind klinken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op diezelfde manier vinden sommige kanker raar klinken..
.. Of spatieloos.. Dat klinkt ook raar![]()
![]()
Dus? ik snap werkelijk waar niet waar jij een probleem van maakt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij ging de discussie aan. Kan niet winnen. Sluit de discussie.
Achja.. Gebruik lekker kk als je wil.. Maar doe het vooral als je je teen stoot tegen een kastjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er toch om wat ik zelf goed vind klinken?
En ehh, kanker is iig duidelijk, heeft een duidelijke bijvoegelijke betekenis, net als 'fucking' bij het Engels. Fucking kraanwater!!!
Ik zou natuurlijk ook Fucking kunnen gebruiken ipv kanker, maar dat klinkt toch raar in het Nederlands :/
Heb ik een probleem?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus? ik snap werkelijk waar niet waar jij een probleem van maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |