Harde hand :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi nodigGoed nummer gekozen zie ik, Jamie Cullum is een baasje. Hoe gaat het hier? Nog veel mensen met de harde hand aangepakt?
[..]
Hoi LB
De kroeg was aardig leeg vanmiddag dus ik had een dagje vrij genomenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi nodigGoed nummer gekozen zie ik, Jamie Cullum is een baasje. Hoe gaat het hier? Nog veel mensen met de harde hand aangepakt?
Toevallig is klootzak dat ook. maar het is ook een wapen. hmm kan 1 woord dan meerdere betekenissen hebben?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Toevallig is dat fantastische ''bijvoeglijk naamwoord'' een scheldwoord
Ja dat kan. Wat is je punt nu?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Toevallig is klootzak dat ook. maar het is ook een wapen. hmm kan 1 woord dan meerdere betekenissen hebben?
die was wel duidelijk genoeg. ben wel een beetje klaar met deze discussie. jullie blijven lekker in je waan dat het een scheldwoord is. en ik gebruik het lekker hoe ik het wil gebruikenquote:
Oke klootzakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die was wel duidelijk genoeg. ben wel een beetje klaar met deze discussie. jullie blijven lekker in je waan dat het een scheldwoord is. en ik gebruik het lekker hoe ik het wil gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in JNG sc waar de helft van alle posters single minded zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff gaan jullie hier altijd zo lang door over dit soort dingen? Vermoeiend
We sluiten jou buitenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff gaan jullie hier altijd zo lang door over dit soort dingen? Vermoeiend
Neemt niet weg dat het respectloos isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind dat als je kanker als bijvoeglijk naamwoord gebruikt je het niet scheldend gebruikt, ik vind het pas \schelden als je zegt 'kankerleier' ofzo.
Ik zie kanker als een erg versterkend bijvoegelijk naamwoord. Kanker mooi = heeeel erg mooi.
Dus kanker heeft gewoon meerdere betekenissen, zoals een scheldwoord, een ziekte en een bijvoeglijk naamwoord. niet alles gelijk als een scheldwoord zien!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke klootzakvoorwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik voel me er niet beledigd door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |