waarom?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij eens een keer je gemak met het kankeren om het kankeren.
Ja, en de reiziger "Pfff wat warm! Geef die brandblusser eens aan, dan beuk ik ff... -Klets leuter zwets- want dat zag ik laatst voorbijkomen in de <insert open brief> "quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat dit meer een manier is om NS en IL&T wakker te schudden dat dit niet zo langer kan, we leven niet meer in 1950 maar in 2013...
Zeker feest! Daar is de airco nooit stuk!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef remcoP het volgende:
Zojuist 3x Plan V als IC naar Maastricht gezien. Wat een feest, wat een feest!
EN de ramen kunnen openquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Zeker feest! Daar is de airco nooit stuk!
euh ja, maar die raampjes helpen geen moer. In de SGM iig niet en dat zijn dezelfde soort raampjes. Bovendien: als een VIRM vervangen word door een Plan V is er iets minder plaats en krijg je haringen-in-een-ton-vervoer, wat met dit weer niet zo verfrissend is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Zeker feest! Daar is de airco nooit stuk!
SGM tussen Den Bosch en Nijmegen rijdt best lange stukken hoor, en ook daar was het kut met peren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:28 schreef Duvel het volgende:
Het voordeel van V als IC is dat ie tenminste doorrijdt, SGMm rijdt kutstoppers en dat koelt niet.
Ik was in de veronderstelling dat de deurbediening normaliter tussen stations niet werkte. Dus tenzij de conducteur dat ontsluit, kan de reiziger niet zoveel zonder rode noodknoppen (met bijbehorende "wij bepalen wel of u hier een boete voor krijgt" labels).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een reiziger kan toch ook gewoon een deur openen in nood? Bij een dubbel rijtuig kan de conducteur zomaar naar de andere kant.
Ik las dit drie keer voordat ik me realiseerde dat het niet van Fles wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn ze op het van airco voorziene hoofdkantoor met luxe parkeergarage vast al mee bezig...
"Ghehehe, regels, ghehe, sjorsjor"
Precies, belachelijk dat die techneuten het dan vertikken om toestemming te geven voor een paar ramen die wel open kunnenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:18 schreef Duvel het volgende:
Het uitvallen van airco is allesbehalve bijzonder.
Ja maar, als de ramen open kunnen, dan gaan ze dadelijk nog... open! En dan haalt je airco zijn beloofde efficiency niet meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef bork het volgende:
[..]
Precies, belachelijk dat die techneuten het dan vertikken om toestemming te geven voor een paar ramen die wel open kunnen.
Doe dan zoals ICRm en ICMm: een paar ramen die open kunnen met een HC-sleutel of zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef bork het volgende:
[..]
Precies, belachelijk dat die techneuten het dan vertikken om toestemming te geven voor een paar ramen die wel open kunnen.
Ohw.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
SGM tussen Den Bosch en Nijmegen rijdt best lange stukken hoor, en ook daar was het kut met peren.
Wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:19 schreef Duvel het volgende:
omdat er een kutwijf van een conductrice op zat die liep te schelden op een klef stelletje dat in de deuropening bleef staan en zo "die airco maar liet werken op kosten van NS".
Geen grap, ze ging echt helemaal los.quote:
Mja, de warmte of zo.quote:
Dan kan ze dat beter een andere kant op "escaleren"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
het kan zijn dat ze een beetje last had van de warmte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |