quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die baan is overigens wel de traagste die ik in jaren heb gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Verdiende overwinning voor Del Bonis, kan niet anders zeggen.
Tsja Fed... als je niet beter gaat spelen, dan komen die overwinningen niet meer.
Hamburg is altijd al (heel) traag geweest. Was nooit een probleem voor Fed om het toernooi toch vier keer te winnen, waarvan één keer tegen Nadal...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die baan is overigens wel de traagste die ik in jaren heb gezien.
Nee, klopt. Dat waren nog eens tijden. Toen verloor hij in de laatste twee sets twee games van Nadal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hamburg is altijd al (heel) traag geweest. Was nooit een probleem voor Fed om het toernooi toch vier keer te winnen, waarvan één keer tegen Nadal...
O, speelt hij volgende week weer? Met een beetje geluk zendt Sport1 het niet uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nou in ieder geval is iedereen het er wel over eens dat dit verlies gewoon de titel "afgang" verdient.
Ben benieuwd met welk racket hij volgende week in Gstaad gaat spelen.
Ja. Als-ie niet gaat afzeggen tenminste.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, speelt hij volgende week weer?
Als-ie zó blijft spelen komt-ie niet eens voorbij de derde ronde...quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als-ie zó blijft spelen komt-ie niet eens voorbij de derdeeerste ronde...
[...]
Als je soms al ziet hoeveel moeite spelers hebben bij een minimaal ander racket, dan neem ik toch aan dat het wel een tijdje nodig heeft voordat hij er echt aan gewend is. En dan nog moet je maar afwachten of het een verbetering is of niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me lastig voor Federer om te bepalen hoe lang hij doorgaat met dat nieuwe racket zolang verbeteringen uitblijven. Mar ook om te bepalen hoeveel van zijn matige spel te maken heeft met dat racket.
Was net trouwens bij de AH. Dacht dat de caissière me vroeg wat ik vond van Delbonis. Maar het bleek dat ze alleen vroeg of ik een bonuskaart had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |