quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die baan is overigens wel de traagste die ik in jaren heb gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Verdiende overwinning voor Del Bonis, kan niet anders zeggen.
Tsja Fed... als je niet beter gaat spelen, dan komen die overwinningen niet meer.
Hamburg is altijd al (heel) traag geweest. Was nooit een probleem voor Fed om het toernooi toch vier keer te winnen, waarvan één keer tegen Nadal...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die baan is overigens wel de traagste die ik in jaren heb gezien.
Nee, klopt. Dat waren nog eens tijden. Toen verloor hij in de laatste twee sets twee games van Nadal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hamburg is altijd al (heel) traag geweest. Was nooit een probleem voor Fed om het toernooi toch vier keer te winnen, waarvan één keer tegen Nadal...
O, speelt hij volgende week weer? Met een beetje geluk zendt Sport1 het niet uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nou in ieder geval is iedereen het er wel over eens dat dit verlies gewoon de titel "afgang" verdient.
Ben benieuwd met welk racket hij volgende week in Gstaad gaat spelen.
Ja. Als-ie niet gaat afzeggen tenminste.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, speelt hij volgende week weer?
Als-ie zó blijft spelen komt-ie niet eens voorbij de derde ronde...quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als-ie zó blijft spelen komt-ie niet eens voorbij de derdeeerste ronde...
[...]
Als je soms al ziet hoeveel moeite spelers hebben bij een minimaal ander racket, dan neem ik toch aan dat het wel een tijdje nodig heeft voordat hij er echt aan gewend is. En dan nog moet je maar afwachten of het een verbetering is of niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me lastig voor Federer om te bepalen hoe lang hij doorgaat met dat nieuwe racket zolang verbeteringen uitblijven. Mar ook om te bepalen hoeveel van zijn matige spel te maken heeft met dat racket.
Was net trouwens bij de AH. Dacht dat de caissière me vroeg wat ik vond van Delbonis. Maar het bleek dat ze alleen vroeg of ik een bonuskaart had.![]()
Ja, best een enorm risico, maar ik neem aan dat Fed en z'n team weten wat ze doen. Kennelijk is hij toch tot het besef gekomen dat het met dat ouwe kleine houtje sowieso niet meer zou gaan lukken. Misschien een 'laaste kans'-beslissing, maar het geeft in ieder geval aan dat Fed het echt wel blijft proberen. En dat is te prijzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je soms al ziet hoeveel moeite spelers hebben bij een minimaal ander racket, dan neem ik toch aan dat het wel een tijdje nodig heeft voordat hij er echt aan gewend is. En dan nog moet je maar afwachten of het een verbetering is of niet.
Ik denk gewoon een stap in het onbekende. Hij heeft weinig te verliezen, als het niks blijkt te zijn kan hij in de winter weer naar z'n oude racket.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, best een enorm risico, maar ik neem aan dat Fed en z'n team weten wat ze doen. Kennelijk is hij toch tot het besef gekomen dat het met dat ouwe kleine houtje sowieso niet meer zou gaan lukken. Misschien een 'laaste kans'-beslissing, maar het geeft in ieder geval aan dat Fed het echt wel blijft proberen. En dat is te prijzen.
Precies. Hoewel ik wel hoop dat hij toch op z'n minst de WTF haalt... zou pijnlijk zijn als hij in Cincy weer een enorme bak punten verliest, en hij raakt zijn finale-punten van de Olympische spelen straks ook al kwijt...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een stap in het onbekende. Hij heeft weinig te verliezen, als het niks blijkt te zijn kan hij in de winter weer naar z'n oude racket.
In die tie-break kwam hij nog een minibreak voor zelfs. In de laatste set was er gewoon 1 zwakke game van Anderson met wat tweede services.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En dat zonder een Tiebreak te winnen
bij het iets verder lezen zie ik dat hij vandaag zijn rug met kinetic tape heeft ingetaped.quote:
Dat is een chronisch probleem voor Fed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Yttrium het volgende:
[..]
bij het iets verder lezen zie ik dat hij vandaag zijn rug met kinetic tape heeft ingetaped.
dat heeft hij de gehele week nog niet gehad.
zou hij weer last van zijn rug hebben?
Vind zelf die van Nole ook behoorlijk sterk anders ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
Voor die de imitaties van de grote vier + Ferrer (nog een keer) wil zien:
Die van Nadal en Ferrer vind ik geweldig, die van Murray ook welgoed maar die van Djokovic en Federer vind ik niet erg lijken.
Maar de imitatie van Roddic (op 4.52) zag ik voor het eerst.
Het is hem gegund, februari 2010 was de laatste keerquote:
Helemaal mee eens, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:44 schreef Mercurial het volgende:
Da Fog gun ik deze titel zeker mar Delbonis heeft meer kans dan vooraf verwacht denk ik. Almagro had heel soms zn power en goede service en als Fog dan een rare beurt tussendoor gooit kan Delbonis wel verassen denk ik. Nu ligt de druk bij Fog terwijl Delbois nog steeds mag verliezen.
Serieus, waar heb je dat gelezen? Ik vind het gek dat ik het nog nooit heb gelezen terwijl ik zijn twee biografieën heb gelezen. Maar goed, die auteurs weten ook niet alles en misschien is hij er zelf niet trots op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij is zelfs destijds afgekeurd voor militaire dienst in Zwitserland vanwege zijn rug.
[...]
Precies. Gelijk de break in de eerste game voor Fognini.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Mercurial het volgende:
Daar is de servicebeurt van Fog zoals voorspeld. Hij moet dit wel kunnen winnen want Delbonis raakt vaak in de problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |