quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef MsMessy het volgende:
Nadeel van frisgewassen zijn.... Ik ben gelijk een lopend buffet voor de muggen
lusten ze geen vieze Messy?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef MsMessy het volgende:
Niet bij mijn hoofd, maar mijn benen zitten nu dus binnen een uur tijd echt helemaal vol beten.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De wereld vergaat niet gelijk, dus dat spreken gaat heus wel komen hoor
Nope die laten ze meestal aardig met rust. Geen schone keuken, dus dan wil je er ook niet etenquote:
Nog een minuutje of 15quote:
Ja ik ken je, daarom vraag ik het ook aan jouquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon open in hoorMaar ik vind het herkenbaar namelijk
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]wij zitten duizend doden te sterven naast de telefoon
Ja zo zat ik ookquote:
HIj hoeft niet meteen eeuwige trouw te beloven, maar een "was leuk gisteren" of "lekker geslapen" zou fijn zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Mannen zijn nu eenmaal minder in hun bewoordingen. Dat het niet uitgesproken wordt wil niet gelijk zeggen dat het er niet is.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Afgelopen nacht maar 1 mug gehoord, nu is het echt oorlog hier.
Echt, ik hoor of zie ze nooit, mij prikken ze niet of ik heb er geen last van, maar van de week toen ik echt moe wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Afgelopen nacht maar 1 mug gehoord, nu is het echt oorlog hier.
Dit, of damn kan het met een vrouw ook leuk zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet meteen eeuwige trouw te beloven, maar een "was leuk gisteren" of "lekker geslapen" zou fijn zijn
I have demon bloodquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
veel alcohol drinken, dan vinden ze je ook niet lekker
Nou ik heb volgens mij dan alleen de hele kolonie compleet dronken, maar alsnog moeten ze me hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
veel alcohol drinken, dan vinden ze je ook niet lekker
Nou ja beide, maar het gaat om het idee ernaquote:
Nee ik probeer een algemeen inzicht te verkrijgen in de psyche van de manquote:
Hoe kun je nou: "het was leuk gisteren", zeggen als je helemaal flabbergasted bent?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet meteen eeuwige trouw te beloven, maar een "was leuk gisteren" of "lekker geslapen" zou fijn zijn
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ik heb volgens mij dan alleen de hele kolonie compleet dronken, maar alsnog moeten ze me hebben.
Stuur dan "waaaawwwahhaiwiiieiwoowowooooow!!!" gewoon een teken van levenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je nou: "het was leuk gisteren", zeggen als je helemaal flabbergasted bent?
quote:
Oke, die snap ik. Maar dat laat je uiteraard niet op de date zelf merken toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je nou: "het was leuk gisteren", zeggen als je helemaal flabbergasted bent?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stuur dan "waaaawwwahhaiwiiieiwoowowooooow!!!" gewoon een teken van leven
Dat lukt toch niet met zoveel adrenalinequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
hmmm dat probeer ik ook al lang bij vrouwenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik probeer een algemeen inzicht te verkrijgen in de psyche van de man
Nhhhhgggggwwwwwaaaaaahhhhhhhhh, ik zeg dan gewoon RAWWWRRRRquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je probeert je te beheersen. Maar van binnen sla je op hol, dan heb je als man ook die welbekende vlinders, maar een man hoor je niet zo snel zeggen: "Ooooh, ik heb vlinders in mijn buikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, die snap ik. Maar dat laat je uiteraard niet op de date zelf merken toch?
Oke, dank jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je probeert je te beheersen. Maar van binnen sla je op hol, dan heb je als man ook die welbekende vlinders, maar een man hoor je niet zo snel zeggen: "Ooooh, ik heb vlinders in mijn buik![]()
![]()
"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |