Maar waarom laten ze dan niets van zich horen?quote:
In de wolken zijn geen communicatiemiddelenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze dan niets van zich horen?
Nog nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de wolken zijn geen communicatiemiddelen
Dus jij wil zeggen, dat jullie dan zoveel aan haar denken dat je vergeet haar te bellen/smsen/mailen..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de wolken zijn geen communicatiemiddelen
Truequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen, dat jullie dan zoveel aan haar denken dat je vergeet haar te bellen/smsen/mailen..
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
Ik was al half weg maar ik ga aftaaien, sorry Uc. Toch bedankt voor deze drie kwartiertjes.
Seriously???quote:
Ja dan blijf ik nog even, want prioriteiten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekker
volgende was wel een boyband
Nu even serieus, ik ben echt nieuwsgierigquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
Ik was al half weg maar ik ga aftaaien, sorry Uc. Toch bedankt voor deze drie kwartiertjes.
Duhhhhhquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik nog even, want prioriteiten.
quote:
Ja echt, het is wel in die strekking.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu even serieus, ik ben echt nieuwsgierig
ongeveer 6 minuten met het einde van deze erbijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik nog even, want prioriteiten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
Maar wil je haar dan niet spreken ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ja echt, het is wel in die strekking.
Why? Ik heb dan zoiets van het was zo leuk even laten weten, al kreeg ik die wel bij andere dingenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ja echt, het is wel in die strekking.
Tuurlijk wel. De wereld vergaat niet gelijk, dus dat spreken gaat heus wel komen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wil je haar dan niet spreken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |