Je mist nietsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ik luister (nog) niet, heb zakelijk VPN nog aan staan
bring it onquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef ACT-F het volgende:
Moet nu gelijk aan een overeenkomstig nummer denkenUc?
Ja en daar had ik het vanavond over, voor jullie spreekt dat voor zich, voor ons niet.quote:
quote:
Ik heb het nog zooooo uitgelegd vanmiddag....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en daar had ik het vanavond over, voor jullie spreekt dat voor zich, voor ons niet.
Voorbeeld: spontane date, dan 2 dagen niks laten horen, ja is een mannending, je weet toch dat ik je leuk vindt, uhhhhhhhhhhhhh nee want ik hoor niks van je???????????
mannen zijn stom
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en daar had ik het vanavond over, voor jullie spreekt dat voor zich, voor ons niet.
Voorbeeld: spontane date, dan 2 dagen niks laten horen, ja is een mannending, je weet toch dat ik je leuk vindt, uhhhhhhhhhhhhh nee want ik hoor niks van je???????????
mannen zijn stom
Stille genietersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
mannen zijn stom
Ja the fuck, je weet toch dat ik je leuk vindt? Nee want ik heb 2 weken niks gehoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het nog zooooo uitgelegd vanmiddag....
Whut...jij begrijpt dit gedragquote:
Nonnenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut...jij begrijpt dit gedrag... dit is normaal ????
Ik ga het klooster in...
quote:
Ja, helemaal overdonderd natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Ik vind je zooooooooooo leuk, dus laat ik dagen niks van me horen
Verdomme daar gaat al mijn harde werk om mannen weer een beetje beter imago te bezorgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
mannen zijn stom
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, helemaal overdonderd natuurlijkDan moet je even bijkomen
Ja dahagggggggggggquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, helemaal overdonderd natuurlijkDan moet je even bijkomen
Welk imago?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:37 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Verdomme daar gaat al mijn harde werk om mannen weer een beetje beter imago te bezorgen
Alles voor niksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:37 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Verdomme daar gaat al mijn harde werk om mannen weer een beetje beter imago te bezorgen
Nu wil het weten ookquote:
Maar waarom laten ze dan niets van zich horen?quote:
In de wolken zijn geen communicatiemiddelenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze dan niets van zich horen?
Nog nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de wolken zijn geen communicatiemiddelen
Dus jij wil zeggen, dat jullie dan zoveel aan haar denken dat je vergeet haar te bellen/smsen/mailen..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de wolken zijn geen communicatiemiddelen
Truequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen, dat jullie dan zoveel aan haar denken dat je vergeet haar te bellen/smsen/mailen..
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
Ik was al half weg maar ik ga aftaaien, sorry Uc. Toch bedankt voor deze drie kwartiertjes.
Seriously???quote:
Ja dan blijf ik nog even, want prioriteiten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekker
volgende was wel een boyband
Nu even serieus, ik ben echt nieuwsgierigquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
Ik was al half weg maar ik ga aftaaien, sorry Uc. Toch bedankt voor deze drie kwartiertjes.
Duhhhhhquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik nog even, want prioriteiten.
quote:
Ja echt, het is wel in die strekking.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu even serieus, ik ben echt nieuwsgierig
ongeveer 6 minuten met het einde van deze erbijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik nog even, want prioriteiten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
Maar wil je haar dan niet spreken ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ja echt, het is wel in die strekking.
Why? Ik heb dan zoiets van het was zo leuk even laten weten, al kreeg ik die wel bij andere dingenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ja echt, het is wel in die strekking.
Tuurlijk wel. De wereld vergaat niet gelijk, dus dat spreken gaat heus wel komen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wil je haar dan niet spreken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |