Nou ik heb volgens mij dan alleen de hele kolonie compleet dronken, maar alsnog moeten ze me hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
veel alcohol drinken, dan vinden ze je ook niet lekker
Nou ja beide, maar het gaat om het idee ernaquote:
Nee ik probeer een algemeen inzicht te verkrijgen in de psyche van de manquote:
Hoe kun je nou: "het was leuk gisteren", zeggen als je helemaal flabbergasted bent?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet meteen eeuwige trouw te beloven, maar een "was leuk gisteren" of "lekker geslapen" zou fijn zijn
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ik heb volgens mij dan alleen de hele kolonie compleet dronken, maar alsnog moeten ze me hebben.
Stuur dan "waaaawwwahhaiwiiieiwoowowooooow!!!" gewoon een teken van levenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je nou: "het was leuk gisteren", zeggen als je helemaal flabbergasted bent?
quote:
Oke, die snap ik. Maar dat laat je uiteraard niet op de date zelf merken toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je nou: "het was leuk gisteren", zeggen als je helemaal flabbergasted bent?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stuur dan "waaaawwwahhaiwiiieiwoowowooooow!!!" gewoon een teken van leven
Dat lukt toch niet met zoveel adrenalinequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
hmmm dat probeer ik ook al lang bij vrouwenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik probeer een algemeen inzicht te verkrijgen in de psyche van de man
Nhhhhgggggwwwwwaaaaaahhhhhhhhh, ik zeg dan gewoon RAWWWRRRRquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je probeert je te beheersen. Maar van binnen sla je op hol, dan heb je als man ook die welbekende vlinders, maar een man hoor je niet zo snel zeggen: "Ooooh, ik heb vlinders in mijn buikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, die snap ik. Maar dat laat je uiteraard niet op de date zelf merken toch?
Oke, dank jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je probeert je te beheersen. Maar van binnen sla je op hol, dan heb je als man ook die welbekende vlinders, maar een man hoor je niet zo snel zeggen: "Ooooh, ik heb vlinders in mijn buik![]()
![]()
"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |