SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Die gast heeft echt een ongezonde obsessie met mij, je weet toch nog wel dat hij met mij wou meeten en pics van mij wou?quote:![]()
Jij had toen ook gewaarschuwd dat we moesten ophouden maar die man zit zo vol met afgunst dat hij op elke post van mij waar ik hem niet eens in noem moet reageren met afgunst.![]()
Het enige wat ik zeg is, reageer gewoon niet op hem. Je bent nummer zoveel waar ik het tegen zeg. Hij is een irritante prick, en ik kan er niet veel mee, in de zin als FA.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een ongezonde obsessie met mij, je weet toch nog wel dat hij met mij wou meeten en pics van mij wou?![]()
Jij had toen ook gewaarschuwd dat we moesten ophouden maar die man zit zo vol met afgunst dat hij op elke post van mij waar ik hem niet eens in noem moet reageren met afgunst.
Laat hem links liggen, zoals bijna iedereen doet nu.![]()
![]()
Laat maar weer je onwetendheid zien. Je doet constant uitspraken zonder ze te beargumenteren en te onderbouwen. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom een shake dieet slecht is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef Atemno het volgende:
StraatSoldaat heeft nu al last van roidrage.
Elke keer als ik aan jou vraag om iets te onderbouwen ga je mij als persoon aanvallen om je onwetendheid te verbergen.![]()
Voor zijn eerste spuit al.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef Atemno het volgende:
StraatSoldaat heeft nu al last van roidrage.![]()
![]()
Heb eerst maar eens 3 jaar goede en consequente trainingservaring voordat je uberhaupt eraan denkt om te kuren. Zonder is ook al een heel eind te komen, maar dat weet je pas zodra je doorhebt hoe je lichaam reageert op verschillende trainingsprikkels en wat voor een voeding. Dat doe je door ervaring en dat bouw je niet in een jaartje op.
Hoeveel mensen ik al niet in een sportschool gezien hebben die niet eens in staat waren om de gewonnen spiermassa vast te houden na een kuur, of gewoonweg al dom de spuit erin jassen met goedkope undergroundtroep met lekkere harde plekken op de inject spots.
Blijf er toch lekker vanaf en doe dan tenminste eerst ervaring op met goed trainen en eten. Het merendeel is imho gewoon te achterlijk om te kuren.![]()
Nederlandse UGs behoren tot de beste van de wereld. Vaak beter dan Human Grade omdat die bijna altijd zijn nagemaakt. Iedereen kan optimaal een kuur benutten, heeft niets met ervaring te maken maar met kennis. Als je een goed voedingsschema hebt en een goed trainingsschema kan je gewoon met een kuur 8 tot 10kg pakken en minstens 6kg daarvan behouden en vaak gaat je vetpercentage nog omlaag ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef Mufasa208 het volgende:
omen, maar dat weet je pas zodra je doorhebt hoe je lichaam reageert op verschillende trainingsprikkels en wat voor een voeding. Dat doe je door ervaring en dat bouw je niet in een jaartje op.
Hoeveel mensen ik al niet in een sportschool gezien hebben die niet eens in staat waren om de gewonnen spiermassa vast te houden na een kuur, of gewoonweg al dom de spuit erin jassen met goedkope undergroundtroep met lekkere harde plekken op de inject spots.
Spiermassa niet vast houden na kuur ligt aan de nakuur en aan de voeding. Je moet ook tijdens PCT hoog in kcal blijven en pas als je eigen test weer normaal is kan je op onderhoud eten.
Wat bedoel je met "lekkere harde plekken"? Je kan een absces krijgen als je te snel en te veel tegelijk injecteert.![]()
AAS is gewoon een persoonlijke keuze net als een bepaald dieet. Dat kraak je af of hemel je op aan de hand van informatie. Heb je deze niet negeer het dan. Scheelt me behoorlijk wat leeswerk (grappig om te lezen, maar geen toegevoegde waarde).
Ben wel benieuwd hoe Straat zijn dieet eruit ziet. Vezels zijn een probleem (oats en flex seeds), vitaminen en mineralen (fruit en supplementen) en verzadiging zijn problemen waar je tegen aan kan lopen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Haal al jaren al mijn vezels uit brinta en oats dus dat zit wel goed. Zou momenteel niet om een betere stoelgang kunnen wensen. Mineralen haal ik uit melk en vitaminen uit supplementen en stack shakes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Verbosity het volgende:
AAS is gewoon een persoonlijke keuze net als een bepaald dieet. Dat kraak je af of hemel je op aan de hand van informatie. Heb je deze niet negeer het dan. Scheelt me behoorlijk wat leeswerk (grappig om te lezen, maar geen toegevoegde waarde).
Ben wel benieuwd hoe Straat zijn dieet eruit ziet. Vezels zijn een probleem (oats en flex seeds), vitaminen en mineralen (fruit en supplementen) en verzadiging zijn problemen waar je tegen aan kan lopen.
Verzadiging was in het begin zeker een probleem maar in de bulk zal ik dat niet hebben en uiteindelijk went het, zeker als je ze altijd op vaste tijdstippen neemt.
Ga 1x per week onder de sterkste zonnebank om mogelijke acne tegen te gaan en heb zowel tamoxifen en proviron tegen eventuele gyno![]()
Meer dan mijn gynotepels ga ik niet postenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef Levolution het volgende:
Ik wil ook heel graag pics zien, maar zit er denk ik niet in.![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meer dan mijn gynotepels ga ik niet postenIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
bedankt voor je steun ,vriend....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is, reageer gewoon niet op hem. Je bent nummer zoveel waar ik het tegen zeg. Hij is een irritante prick, en ik kan er niet veel mee, in de zin als FA.
Laat hem links liggen, zoals bijna iedereen doet nu.![]()
Hmmmm anyways: is zo'n schouder oefeninf met dumbells langs je lichaam recht naar onder staand en dan met je schouders omhoog liften effectief?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Shrugs bedoel je? Redelijk populaire oefening, dus neem aan van welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:49 schreef Susteren het volgende:
Hmmmm anyways: is zo'n schouder oefeninf met dumbells langs je lichaam recht naar onder staand en dan met je schouders omhoog liften effectief?![]()
![]()
Upright row? Ja deze is effectief(ook voor de traps) wel blessuregevoelig en moet je met goede form uitvoeren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:49 schreef Susteren het volgende:
Hmmmm anyways: is zo'n schouder oefeninf met dumbells langs je lichaam recht naar onder staand en dan met je schouders omhoog liften effectief?![]()
Een lateral raise? Is een effectieve oefening voor de claviculare(voorste) kop en de acrominale kop(middelste).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:49 schreef Susteren het volgende:
Hmmmm anyways: is zo'n schouder oefeninf met dumbells langs je lichaam recht naar onder staand en dan met je schouders omhoog liften effectief?
Als je een shrug bedoeld, nee totaal niet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Shrugs, upright rows, lateral raises.
Welke zou die jongen bedoeld hebben?This isn't even my final form.![]()
Shrugs voer je uit met de traps en levator scapulae.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Shrugs bedoel je? Redelijk populaire oefening, dus neem aan van welOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: