SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
wat is je steam id? dan co-oppen we een keer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Portal 1&2 gekocht, m'n eerste aankoop op Steam ooit.
Al veel gehoord over die spellen en al eens wat 2D kloons gespeeld, dus het origineel leek me ook wel wat. Het bevalt tot nu toe goed, maar deel 1 lijkt wel wat aan de korte kant te zijn. Maar het ondersteunt gelukkig wel custom maps, dat moet de houdbaarheid nog wel rekken.
omdat je een deif van je eigen portomonee zou zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef VelitoX het volgende:
Waarom zou ik een game moeten kopen die niet in de sale is op het moment....
Het zijn korte spelletjes voor tussen de grote titels door, als je houdbaarheid wilt moet je geen portal spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Portal 1&2 gekocht, m'n eerste aankoop op Steam ooit.
Al veel gehoord over die spellen en al eens wat 2D kloons gespeeld, dus het origineel leek me ook wel wat. Het bevalt tot nu toe goed, maar deel 1 lijkt wel wat aan de korte kant te zijn. Maar het ondersteunt gelukkig wel custom maps, dat moet de houdbaarheid nog wel rekken.
Portal 2 is gewoon een volwaardige game heur, met die costum levels helemaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het zijn korte spelletjes voor tussen de grote titels door, als je houdbaarheid wilt moet je geen portal spelen.
Mweh, niks interessants voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:35 schreef mschol het volgende:
http://www.getloadedgo.com/ 4 games voor 6 euro(geen steam codes thou..)
Haha dat klopt jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef mschol het volgende:
ok, ik wilde een route hebben van train simulator..
heb uiteindelijk train simulator maar (opnieuw) aangeschaft: scheelde 10 euro en kreeg er nog 2 dlc bij
Kan soms wel een paar uurtjes duren..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef mschol het volgende:
het tradingcard bij aankopen systeem is bugged, geen kaarten gekregen bij aankoop
ik ben benieuwd.. ik las dat valve geen kaarten uitdeelt: krijg je niks dan krijg je niks...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kan soms wel een paar uurtjes duren..
Had ik gister of eergister ook, volgende ochtend waren ze er gewoon. Zonet trouwens ook niet een gekregen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.. ik las dat valve geen kaarten uitdeelt: krijg je niks dan krijg je niks...
hahahaha ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, heeft iemand ook foil summer getaway cards gekocht om te verkopen na de sale?
tja, als straks de prijzen stijgen naar 5 euro per stuk kan ik weer een paar noeuwe games kopenquote:
Nee, enige wat anders was is dat ik op de laptop zat in de tuin en niet op de pc.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben je toevallig op vakantie in Italië?
Anders via deze link kopen:
http://store.steampowered.com/?cc=nl
Dat kreeg ik te horen van support.
hoe dat zo? Die cards zijn maar een paar cent waard?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
tja, als straks de prijzen stijgen naar 5 euro per stuk kan ik weer een paar noeuwe games kopenen het heeft me niks gekost, want ik heb het betaald met het geld van andere cards.
Foil kaarten van de getaway summer sale zijn nu rond de ¤1,10-1,30.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
hoe dat zo? Die cards zijn maar een paar cent waard?
alleen die maandelijkse fee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 04:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Morgen eindelijk Prison Architect in de aanbieding. Ben benieuwd hoeveel hij gaat kosten![]()
En EVE Online is op het moment in de aanbieding voor 5 euro voor 30 dagen gametijd. Zeker een aanrader als je de moeilijkste MMO ter wereld een keer weer proberen. Daarbij zijn de trading cards van EVE Online nog behoorlijk veel waard op de market. 50 tot 70 cent per kaart
Verkoop je dubbele en koop die je nog mist. Kun je ook 1op1 oversteken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef rubbels het volgende:
Ik heb de kaarten van Chicalry (4x) en Tomb Raider dubbel. Nog op zoek naar BioShock, Dead Island, Prison Architect en Torchlight 2. Wie kan mij helpen?
Yup, als je er vanaf moet..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
iemand die een dead island riptide kaart wil heb hem dubbel
Ja dat ga ik ook doen. Wil de Munich - Augsburg route hebben maar die kost los 18 euro. Koop ik het spel zelf dan heb ik m voor 8 euro 59quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef mschol het volgende:
ok, ik wilde een route hebben van train simulator..
heb uiteindelijk train simulator maar (opnieuw) aangeschaft: scheelde 10 euro en kreeg er nog 2 dlc bij
Ik kocht gisteren Skyrim Ultimate en kreeg ook geen kaarten. Ik heb net mijn PC aangezet en ineens heb ik er 4 bij gekregen. Ik klaag nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef mschol het volgende:
het tradingcard bij aankopen systeem is bugged, geen kaarten gekregen bij aankoop
ja ik kreeg ze er vanochted ook bijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kocht gisteren Skyrim Ultimate en kreeg ook geen kaarten. Ik heb net mijn PC aangezet en ineens heb ik er 4 bij gekregen. Ik klaag niet
Wel een lading dubbelen... Chivalry, Reus en Prison Architect.quote:
ik moet eens gaan kijken of ik dubbele heb..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel een lading dubbelen... Chivalry, Reus en Prison Architect.
Ze waren wel erg cheap, maar het zijn spellen die ik eigenlijk toch nooit speel...quote:
Meteen maar ultimate gedaan voor dat geld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef SosuaCafe het volgende:
FTL vond ik weinig aan tbh. New vegas..
het punt is: men wil wel wachten hoor op de servers, dus het is zowiezo al geslaagd..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Hele inventory doet het hier niet meer, ze hebben echt serieuze problemen met die cards en badgeserver zo te zien.
En het is net zo'n prestigeproject van ze.
GAM / Kerbal Space Program!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef gogosweden het volgende:
kerbal space program gekauft
is daar ook een topic voor?
ja er zwerft wel ergens een KSP topic rond..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef gogosweden het volgende:
FTL weinig aan vinden..... Pf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef SosuaCafe het volgende:
FTL vond ik weinig aan tbh. New vegas..
Ff ergens uploaden? ;pquote:
Ziet er leuk uit! Even de demo downloadenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef gogosweden het volgende:
wellicht een trage steam serverquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:43 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ff ergens uploaden? ;p
Ik heb trouwens een (game, geen sale)kaart die nog geen prijsgeschiedenis heeft... dafuq?
Hmm, nu heb ik ook een andere kaart en ze zeggen beide hetzelfde. Kan zijn dat er een server per spel is? Ze zijn namelijk beide van TF2.quote:
ik denk van niet, ik gok dat je gewoon eff zal moeten wachten, steam servers zullen het wel weer druk hebben..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:03 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Hmm, nu heb ik ook een andere kaart en ze zeggen beide hetzelfde. Kan zijn dat er een server per spel is? Ze zijn namelijk beide van TF2.
Tot een paar jaar geleden was maandelijks betalen voor een MMO dood normaal. En alle uitbreidingen enzo zijn daar in tegen wel gratis. En je hoeft niet percé te betalen. Je kan ook ingame je geld verdienen en gametijd kopen met ingame currencyquote:
zeker die ¤13 waardquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Even de demo downloaden
hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:44 schreef JimmyJames het volgende:
Is er ergens te zien hoeveel badges gecraft worden met cards?
cards worden zo enorm veel aangeboden en verkregen dat er geen 1 zal zijn die voorlopig uit de circulatie verdwijnt..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Nou ik vroeg me af of steam-users uberhaupt nog badges craften en er dus cards uit de circulatie verdwijnen.
Ja maar vrij dood. In MCSC zitten een hoop mensen die het spelenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef gogosweden het volgende:
ik zou hem opzich wel willen hebben, maar lees veel over problemen en dat de versie lang niet zo goed is als de oude.. (die gewoon werkt op W7)..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef cherrycoke het volgende:
age of empires 2 HD gekocht uit nostalgia redenen
Buiten dat is er ook een community patch waarmee je de oude AoE2 op HD resoluties kan draaien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou hem opzich wel willen hebben, maar lees veel over problemen en dat de versie lang niet zo goed is als de oude.. (die gewoon werkt op W7)..
Hij komt om 7 uur in de daily, goedkoper dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Net even prison architect getest. Wat is er precies zo goed aan?
De prijs is nogal fors als je het vergelijkt met andere spellen in die prijsrange.
Veel. Prijs ligt inderdaad aan de hoge kant, maar brengt me wel weer terug naar dat oldschool tycoon tijdperk. 1 van de betere games die ik afgelopen jaar welkom heb mogen heten in mijn library. En blabla nu nog alpha dus geen final version blabla.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Net even prison architect getest. Wat is er precies zo goed aan?
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij komt om 7 uur in de daily, goedkoper dus.
Ditquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Geef mij Expedition Conquistador als daily deal en ik ben een gelukkig man.
dat is het enige wat je weet..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij komt om 7 uur in de daily, goedkoper dus.
Bazenspelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef cherrycoke het volgende:
age of empires 2 HD gekocht uit nostalgia redenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dear esther is ook niet echt iets om een spel te noemen.to the moon is vele malen meer spel dan dat dear esther ooi zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dear esther is ook niet echt iets om een spel te noemen.wazige trip was dat zeg, blij dat ik het indertijd gepirateerd had en niet gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ets of trein simulatie de dlc gamequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:26 schreef mschol het volgende:
zojuist even van ausberg naar Munich gereden![]()
maar ze mogen wel wat doen aan de max snelheid aanduidingen.. een aantal keren was het echt beroerd aangegeven...
voor de rest 28x improper horn use..
maar wel succesvol (nou issie niet zo heel lastig, die ICE is te simpel zou ik haast zeggen..)
ETS?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ets of trein simulatie de dlc game
ah, nee Train simulator, ik mag dan al lang hebben, maar echt career rijden doe ik eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
wss bedoelt ie daarmee Euro Truck Simulator.
Moet je eens multitrack driften met de treinen is lachenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, nee Train simulator, ik mag dan al lang hebben, maar echt career rijden doe ik eigenlijk vrij weinig
ETS heb ik niet
encore sale dus morgen..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef VelitoX het volgende:
Jop elke keer als ik herlaadt is het plaatje anders.
tegenvaller voor de mensen die PA wilden hebben.quote:
Is er iets wat je wil hebben dat niet in de aanbieding is geweest dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Eenskijken het volgende:
morgen is encore dag? sowieso waren laatste 2-3 dagen al encore? Steeds dezelfde games weer...
steamsale
driver san fransiscoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is er iets wat je wil hebben dat niet in de aanbieding is geweest dan?
cs:go is geweldig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit te twijfelen tussen starforge, csgo of just cause 2.
Kentucky Route Zero is wel in de aanbieding geweest toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
driver san fransisco
kentucky route zero![]()
QFTquote:
Ik heb The Pit voor 2,17 gekocht op GMG vlak voor de SSS. Tot nu toe geen tijd gehad om 't te spelen dus echt iets nuttigs erover kan ik je niet meldenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef JimmyJames het volgende:
-25% is echt SSS-onwaardig
Oh hij is eigenlijk -33%![]()
The Pit is dat wat?
Graag! Wild_Vlees is mn gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
iemand die een dead island riptide kaart wil heb hem dubbel
console plebs...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er serieus mensen tegen modden?
quote:
Op Youtube lees ik dat ook heel vaak hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er serieus mensen tegen modden?
JC2 is de 3 euro waard als hij nog in de daily komt..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit te twijfelen tussen starforge, csgo of just cause 2.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Op Youtube lees ik dat ook heel vaak hoor.
Ja mensen die modden verpesten die games. Games moeten gewoon gehouden worden zoals bedoelt is.
quote:Recent Game Activity 199.7 hours past 2 weeks
misschien dat ze vinden dat ie nu al genoeg discount heeft ,35%. Zit wel te twijfelen of ik m nu zal kopen of niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:56 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kentucky Route Zero is wel in de aanbieding geweest toch?
Driver:SF is wel fantastisch ja, terechte klacht
Recent Game Activity 222.7 hours past 2 weeksquote:
kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hey happy, Expeditions conquistador had sowieso de community choice gewonnen als er kaarten bij zaten.
schijnt toch best een kutspel te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
klopt
maar ipv daarvan hebben ze een kut spel uitgekozen
Ik heb trouwens Omerta City of Gangsters (spel, niet card) iemand interesse om te ruilen voor iets anders?
ik vind het gameplay dat het brengt wel leukquote:
Jij hier?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vind het gameplay dat het brengt wel leuknet als xcom
Ik heb wel gehad dat ik Steam had afgesloten en weer een spel wilde opstarten, maar toen kreeg ik een waarschuwing dat het niet kon omdat ik eerst het spel moest afsluitenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef Beach het volgende:
Steam geminimaliseerd geeft opeens trouwens geen icon meer rechts onderin de taakbalk (bij oa het volume icon). Terwijl het niet afgesloten is.
Heeft iemand dat ook?
Zit hier al heel langquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij hier?
XCOM heb ik gisteren gekocht, maar FM13 gaat nu ff voor
Hetzelfde spelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is jullie beste aankoop deze sale,
voor mij is het toch wel onderstaande
[ afbeelding ]
Ah ok.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit hier al heel lang
[..]
Hetzelfde spelzit nu op 30 uur
Killing Floor, 16 uur gespeeld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
scribblenauts met 5 uurquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Het meeste gespeeld heb ik Bioshock Infinite (11,1 uur)(voor een simpele shooter erg leuk), als tweede keuze Reus (3,7 uur), leuker dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik! Welke heb je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:58 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Het meeste gespeeld heb ik Bioshock Infinite (11,1 uur)(voor een simpele shooter erg leuk), als tweede keuze Reus (3,7 uur), leuker dan ik verwacht had.
Normaliter zou Civ V Brave New World (13,9 uur) de winnaar moeten zijn, maar die had ik al gepreordered.
(Iemand nog summer sale kaarten nodig, ik heb er nog over?)
Dead Island, Football Manager, Skyrim en Tombraider.quote:
Moet Tr, wat wil je ervoor terug?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:14 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Dead Island, Football Manager, Skyrim en Tombraider.
Het liefste kaarten van Civ V of Skyrim, anders voldoen alle kaarten wel.quote:
Heb nu nog niks dubbel maar zal morgen even kijken of ik eentje dubbel kan krijgen voor jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Het liefste kaarten van Civ V of Skyrim, anders voldoen alle kaarten wel.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef Verbal het volgende:
LOL?
Ah, linken met startpunt werkt niet. 7'04"
V.
Ging mij nadrukkelijk over (zie bijgeleverde tijdcode).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef VelitoX het volgende:
Eeeeh die had ik al eerder gepost voor vandaag hoor?.
aaahquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ging mij nadrukkelijk over (zie bijgeleverde tijdcode).
V.
PA is nu al erg leuk en werkt al vrij goed voor een game in alpha. De tutorial mag wel iets uitgebreider want af en toe snap ik er de ballen van. Maar das een kwestie van dingen proberen. Hele zooi gevangenen ontsnapte net omdat één of andere idioot de deur naar de keuken open had laten staanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef Verbal het volgende:
Ik wacht nog even met PA tot hij af is. En dan komt er ooit wel weer een sale of zo.
Twijfel over AC2 n.a.v. Biscuit. Maar ook daarvoor geldt: er komt wel weer een keer een sale.
V.
ik mis een soort poort achtig iets voor de weg...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
PA is nu al erg leuk en werkt al vrij goed voor een game in alpha. De tutorial mag wel iets uitgebreider want af en toe snap ik er de ballen van. Maar das een kwestie van dingen proberen. Hele zooi gevangenen ontsnapte net omdat één of andere idioot de deur naar de keuken open had laten staan
Had 1 ooit, en vond het een buggy ding.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
aaah. AC2 vond ik trouwens de leukste Asscreed game
.
2 is een stuk beter dan 1, ook een groot stuk minder repetitiefquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Had 1 ooit, en vond het een buggy ding.
V.
Ik vond er geen reet aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef Verbal het volgende:
Kan mij trouwens nauwelijks voorstellen dat Chivalry leuk is. Lijkt me snel saai worden...
V.
Eerste paar uur is het wel geinig, vooral met vrienden, maar daarna wordt het redelijk saai.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef Verbal het volgende:
Kan mij trouwens nauwelijks voorstellen dat Chivalry leuk is. Lijkt me snel saai worden...
V.
Nieuwe Bill Gates, jij!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef Verbal het volgende:
Lol, ik heb net voor het eerst kaarten op de markt geslingerd... ineens 13 cent in mijn wallet
V.
Solo idd, multiplayer is t wat moeilijkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef Verbal het volgende:
V.
Oeh, morgen ruilen voor Chivalry kaart?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Badge binnen. Nog een dead island kaart over.
Zal morgen even precies kijken, volgens mij wil ik BioShock en Prison Architect wel!quote:Op zondag 21 juli 2013 00:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik heb Bioshock, Dead Island Riptide, prison architect, reus en tomb raider. Als iemand een van die wil, kan die ze ruilen tegen elke andere summer getaway card.
Je kan me adden wanneer je maar wil, m'n naam is hetzelfde als m'n !FOK naam.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zal morgen even precies kijken, volgens mij wil ik BioShock en Prison Architect wel!
Wel erg goedkoopquote:Op zondag 21 juli 2013 03:30 schreef Beach het volgende:
http://store.steampowered.com/app/6880/
foutje? 27cent 96% off
staat alweer op 80%quote:Op zondag 21 juli 2013 03:30 schreef Beach het volgende:
http://store.steampowered.com/app/6880/
foutje? 27cent 96% off
Addedquote:Op zondag 21 juli 2013 01:20 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Je kan me adden wanneer je maar wil, m'n naam is hetzelfde als m'n !FOK naam.
Ik stem random, alle games die ik wilde heb ik al. Bovendien komt alles wat in een flash sale zit wel langs bij een daily deal. Gaat mij alleen om de badges.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
waarom stemmen mensen op games die al 3 dagen in de sale staan
dit dus, te treurigquote:Op zondag 21 juli 2013 10:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
waarom stemmen mensen op games die al 3 dagen in de sale staan
50 cent t.o.v. wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hij is nu alleen maar 50 cent goedkoper
3 euro was die eerstquote:Op zondag 21 juli 2013 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
50 cent t.o.v. wat?
ik heb hem de afgelopen maand zeker 4-5x voor 2,50 gezien, dus echt speciaal is die 2,50 niet eens
Volgens TotalBiscuit niet zo'n goede deal, want niet zo'n goede game.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:23 schreef GlenSpey het volgende:
In hoeverre is AC3 voor 18 euro een goeie deal??
Heel blij met Tomb Raider, grote verrassing voor mij is Gunpoint.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde meer qua prijs. Ik heb alle voorgaande titels al gespeeld dus wil deze uiteraard ookquote:Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens TotalBiscuit niet zo'n goede deal, want niet zo'n goede game.
Ik heb op zijn advies AC2 gekocht voor een paar euro. Die en Brotherhood schijnen de betere te zijn.
V.
http://www.kinguin.net/assassin-s-creed/assassin-s-creed-3.html (geen Steam)quote:Op zondag 21 juli 2013 12:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua prijs. Ik heb alle voorgaande titels al gespeeld dus wil deze uiteraard ook
Hm, ik bespaar die 4,50 wel door m voor Uplay aan te schaffenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
http://www.kinguin.net/assassin-s-creed/assassin-s-creed-3.html (geen Steam)
http://www.kinguin.net/ca(...)u-steam-key/id/1685/ (met Steam)
Goeie prijs dus als je het mij vraagt
je krijgt zowiezo te maken met Uplay: steam start uplay op, is met vrijwel alle nieuwere titels van ubisoft..quote:Op zondag 21 juli 2013 12:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, ik bespaar die 4,50 wel door m voor Uplay aan te schaffen
De badgequote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef Eenskijken het volgende:
wat krijg je als je al die steam kaarten compleet hebt?
Klopt ook geen zoutje van want ik zou bij de 0.4% van de 'Number one' achievers moeten horen maar heb die volgens mijn eigen pagina toch weer nietquote:Op zondag 21 juli 2013 12:59 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/stats/Railworks/achievements/
het gros van de mensen speelt kennelijk niet voor de achievements
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klopt ook geen zoutje van want ik zou bij de 0.4% van de 'Number one' achievers moeten horen maar heb die volgens mijn eigen pagina toch weer niet
die tracking in die game werkt ook voor geen meter. Ik heb al vele uren erin zitten en sommige achievements unlocken voor mij gewoon niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:59 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/stats/Railworks/achievements/
het gros van de mensen speelt kennelijk niet voor de achievements
Ik heb er ook wel een beetje mee gecheat moet ik eerlijk bekennen (save, load, save, loadquote:Op zondag 21 juli 2013 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
(over onhaalbare achievements gesproken trouwens)
ik had die route ook nog niet, vandaar dat ik hem nu heb aangschaft: je 'verliest' je huidige copie van TS2013 (m.a.w. je krijg geen extra copy) maar de dlc's die erbijzitten krijg je wel..quote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een beetje mee gecheat moet ik eerlijk bekennen (save, load, save, load) dus daarom heb ik de achievement waarschijnlijk ook niet
![]()
Ik wou nu net trouwens TS2013 kopen vanwege de Munich - Augsburg DLC die erbij zit, maar als ik m aan wil schaffen zegt ie dat ik het spel al heb en de extra items dus niet krijg... Vergooi ik nou 9 euro als ik m toch koop, of krijg ik de DLC alsnog?
speel je wel career system scenario's? alleen in die levels unlocken de achievementsquote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die tracking in die game werkt ook voor geen meter. Ik heb al vele uren erin zitten en sommige achievements unlocken voor mij gewoon niet.
verkoop je die andere ts ofzo?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had die route ook nog niet, vandaar dat ik hem nu heb aangschaft: je 'verliest' je huidige copie van TS2013 (m.a.w. je krijg geen extra copy) maar de dlc's die erbijzitten krijg je wel..
voor mij was het dus een goedkope manier om aan 3 DLC te komen
[..]
speel je wel career system scenario's? alleen in die levels unlocken de achievements
welke andere TS?quote:
moet je nog steeds reus hebben in ruil voor bioshock?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Bioshock, Chivalry, en Football Manager dubbel, iemand die wil ruilen tegen Reus, Skyrim, Kerbal of Prison?
http://store.steampowered.com/app/236090/ ?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:54 schreef eQuaL het volgende:
The Witcher, FTL en Sleeping Dogs gekocht. Civ 5 laat ik liggen...denk ik...damn...
Iemand nog must-have tips voor <10 euro? Geen train simulator
Thnx! Ziet er mooi uitquote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/236090/ ?
Fortixquote:Op zondag 21 juli 2013 13:54 schreef eQuaL het volgende:
The Witcher, FTL en Sleeping Dogs gekocht. Civ 5 laat ik liggen...denk ik...damn...
Dit. Geweldige spellen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Fortix
Bad Rats
Secret of the Magic Crystals
ik heb hem in de daily gekocht nadat ik zijn video had gezien, en die muis/toetsenbord besturing werkt werkelijk echt goed voor een port (hell, ik zou haast niet geloven dat het een port is)quote:Op zondag 21 juli 2013 14:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Thnx! Ziet er mooi uitVideo eens kijken...
KOTOR 2quote:Op zondag 21 juli 2013 13:54 schreef eQuaL het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef GlenSpey het volgende:
Net Prison architect toch maar gekocht. Ben normaal niet zo van de indies maar voor deze wilde ik een uitzondering maken. Wat een bazenspelen wat een tutorial, die zo'n dramatisch einde heeft...
Morgen 19.00 is het afgelopen, vandaag laatste deals.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:53 schreef Ramkraker het volgende:
om 19:00 zijn de laatste deals? of morgen om 19:00 weer?
vanavond encore sales, althans das wel logischquote:Op zondag 21 juli 2013 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Morgen 19.00 is het afgelopen, vandaag laatste deals.
Prima, DM je steamacc?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet je nog steeds reus hebben in ruil voor bioshock?
Fortix 1 of 2?!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Fortix
Bad Rats
Secret of the Magic Crystals
Waarom werkt GTA niet dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, dan is 't voor mij wel afgelopen qua games. Op zich geen verkeerde sale. L.A. Noir, Fallout 3 en NV, Company of Heroes, Sim City 4, ben er wel tevreden mee. Alleen GTA IV miskoop omdat ik 'm niet aan de praat krijg.
Vooral L.A. Noir is. Het is meer een serie met interactieve elementen dan een spel though.
Maar het verhaal, de setting en de bekende acteurs maken 't echt tof. 70% van speeltijd afgelopen week zit in L.A. Noir.
Wantquote:
zomaarquote:Op zondag 21 juli 2013 15:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Want?!
Ik zoek een spelletje rond de ¤1,30 maximaal namelijkGeld dat ik met de kaarten verdiend heb, wil ik aan een kleine game uitgeven. For fun
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:15 schreef Eenskijken het volgende:
eh, ik volg die laatste conspiracy niet. wat hebben die 3's te maken met half? en wat hebben die te maken met magic crystals?
dat is dus junk omvormen naar iets dat de maker graag ziet door er nog wat extra variabelen bij te verzinnenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dus junk omvormen naar iets dat de maker graag ziet door er nog wat extra variabelen bij te verzinnen
Ho ho, we hadden afgesproken dat hij wel sowieso op korting moest.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik zou Rogue Legacy van iemand hier krijgen als ie niet voor 50% in de sale zou komen, komt u naar voren want anders moet ik oude topic reeksen doorzoeken om te zien met wie ik deze weddenschap ook alweer gesloten had
Hijs toch op korting?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ho ho, we hadden afgesproken dat hij wel sowieso op korting moest.
Alles heeft korting, maar hij is geen daily deal geweest.quote:
Alles?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alles heeft korting, maar hij is geen daily deal geweest.
2 zijn er nog niet uit, 1 is van EA, die doet nauwelijks aan korting op Steam.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Alles?
Zo even een zooi games uit mn wishlist die niet met korting is:
Dustforce
Edge of Space
Insurgency
Kingdoms of Amulur: Reckoning
Zeker niet alles is met korting.
..
Omerta zou ik kunnen waarderen.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan je wel Alan Wake, FO:NV, Omerta City of Gangster giften als je wilt
Of wat kaarten
Is goed, dan wachten we tot dan.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Omerta zou ik kunnen waarderen.
Netjes opgelost moet ik zeggen, want ik snap je punt. Maar naar de letter gelezen heb ik natuurlijk gewoon gewonnen, tenzij ie straks om 19:00 uur alsnog langskomt haha.
Dus laten we nog even wachten tot morgen 7 uur en als RL dan nog niet is langsgekomen zou ik graag Omerta willen.
Top.quote:
Ik heb nog Dead Island Riptide voor je..quote:Op zondag 21 juli 2013 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die nog wilt traden?
Ik heb Tomb Raider dubbel.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die nog wilt traden?
ge-dmedquote:Op zondag 21 juli 2013 18:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb nog Dead Island Riptide voor je..
quote:
Gaaf bedanktquote:Op zondag 21 juli 2013 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Football Manager heb ik dubbel, kun je zo hebben. Al die kaarten van jou heb ik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb Skyrim 4x
Ik hoop trouwens dat de CC NFS:HP wordt. Ik vind race spellen met politie altijd wel leuk.NFS:Hot Pursuit (2010) is wel één van de beste uit de NFS-series. Geen gepimp met je auto's maar kneiterhard racen. De laatste Most Wanted valt toch weer een beetje tegen t.o.v die versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
zowel uit boosterpacks als dropsquote:Op zondag 21 juli 2013 20:09 schreef ItsTheSebbe het volgende:
kan je die foil kaarten eigenlijk alleen uit boosterpacks krijgen of ook als drops?
Is gewoon een opgepoetste versie van de oudere game uit 1983. Die game was al op Amiga, C64 en Philips CD-I, Sega Saturn uitgekomen.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:31 schreef mschol het volgende:
Vanavond (om 3 uur) nog 2 laatste gratis kaarten binnen harken
W.b.de community choice: iemand hier die em gespeeld heeft?
Of heeft onze vriend totalbiscuit een wtf is.. Gedaan?
dat heb ik more or less begrepen, maar vraag mij dus af of hij de moeite waard is, of dat ik er niks aan mis als ik hem voorbij laat gaan en die 5 euro lekker in de pocket laatquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is gewoon een opgepoetste versie van de oudere game uit 1983. Die game was al op Amiga, C64 en Philips CD-I, Sega Saturn uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |