nahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
voelen jullie je eigenlijk pimp als je een interfoto van meiszjes heb gehoseld
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
Maar de hamvraag is: wel of niet 7 shakes in je dieet?
Als ik haar niet in het echt ken ga ik er altijd automatisch vanuit dat het een man van 65 is die zich voor de pc aftrekt met de gedachte dat hij op internet een jong gewillig meisje isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
voelen jullie je eigenlijk pimp als je een interfoto van meiszjes heb gehoseld
Mad koe+ melk, you get it?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpen
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
alleen van volle melkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
word je van melk nou dik dan ofniet?
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.
Heb nu ook echt een pens terwijl ik onder/op onderhoud eet, neuk mijn leven. Maar fuck dit, wil gewoon swole worden dus ga melkinname verhogen.
Drink zinds een tijdje ook een liter volle melk per dag en kreeg er ook behoorlijk wat puisten van oo mijn borst, het trekt nu weg en ik hoop dat het weg blijft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.
Heb nu ook echt een pens terwijl ik onder/op onderhoud eet, neuk mijn leven. Maar fuck dit, wil gewoon swole worden dus ga melkinname verhogen.
is op de lange termijn slecht voor je huid joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ook
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ook
in het halve zweet van iemand andersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.
Dat soort lui hebben alleen al een ribbenkast van 1.5 keer die van mij. Natural breed plus ook nog eens woest trainen = beest, melk of geen melk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ] Deze man drinkt 2 gallon melk per dag en is toch iets van 7-8 liter
Waar is het bewijs dat je puisten krijgt van melk, of van voeding uberhaupt? Dat lijkt me namelijk een mythe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef esv7 het volgende:
[..]
Drink zinds een tijdje ook een liter volle melk per dag en kreeg er ook behoorlijk wat puisten van oo mijn borst, het trekt nu weg en ik hoop dat het weg blijft.
zonnebank is niet slechter dan de normale zon. Als je een ginger of daywalker bent moet je er niet onder gaan maar anders kan 1x per week echt geen kwaad. Meer moet je niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is op de lange termijn slecht voor je huid joh.
Ik ga over een jaartje als ik wat buffer ben ook mijn baard laten staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ] Deze man drinkt 2 gallon melk per dag en is toch iets van 7-8 liter
IGFquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat je puisten krijgt van melk, of van voeding uberhaupt? Dat lijkt me namelijk een mythe.
Wat is dat, dat madcow?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19243483quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat je puisten krijgt van melk, of van voeding uberhaupt? Dat lijkt me namelijk een mythe.
Heb normaal niet veel puisten en nu ik een liter melk drink ineens wel, kan echter ook aan de hogere kcal of eiwitiname liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Komen echt alleen maar vrouwen en bodybuilders, nog nooit een guido gezienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.
Je lichaam went er ook aan na een tijd waardoor het al een stuk minder wordt. Als je een tan hebt zie je acne sowieso bijna nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:21 schreef esv7 het volgende:
[..]
Heb normaal niet veel puisten en nu ik een liter melk drink ineens wel, kan echter ook aan de hogere kcal of eiwitiname liggen.
Whehe, ik ben er maar een paar keer in mijn leven geweest dus ik kan niks zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Komen echt alleen maar vrouwen en bodybuilders, nog nooit een guido gezien
Ben behoorlijk bruin maar het was inderdaad in het begin echt een stuk of vijf grote rode, allemaal op mijn rechter pec links niks. Nu nog wat kleintjes over.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je lichaam went er ook aan na een tijd waardoor het al een stuk minder wordt. Als je een tan hebt zie je acne sowieso bijna niet
Hier ook puisten zinds ik (goed) bulk, daarvoor nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef VacaLoca het volgende:
Ik had jaren geen puistjes tot ik ging bulken. Nog steeds wel weinig en vooral onderhuidse, maar er is wel een verband denk ik. Als puber ook weinig, maar meer toen we met schoolpauze elke keer naar de snackbar gingen.
Je krijgt ze echt zelden op je gezicht door voeding.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben behoorlijk bruin maar het was inderdaad in het begin echt een stuk of vijf grote rode, allemaal op mijn rechter pec links niks. Nu nog wat kleintjes over.
Die kankerkleur krijg je alleen maar als je meer dan 2x per week gaat. Oranje is vaak zo'n opsmeercremequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe, ik ben er maar een paar keer in mijn leven geweest dus ik kan niks zeggen natuurlijk.
Maar weet nog wel wat voor gasten in mijn omgeving altijd naar de zonnebank gingen, waren altijd van die allochtone guido's. Kwamen ze gewoon echt volledig oranje op school enzo.
gewoon iedere ochtend lauw water met een citroen dan kom je niet aan maar val je zelfs af.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
word je van melk nou dik dan ofniet?
Gurrrrrllll why u be actin' all ghetto fabulous and shit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
niggah fuck dat shit no more whey na-ah
Citroensap van 4 citroenen elke ochtend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon iedere ochtend lauw water met een citroen dan kom je niet aan maar val je zelfs af.
??? Echt??? En hoe kan ik deze sicke kuur combineren met creatine en dexaprine??quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon iedere ochtend lauw water met een citroen dan kom je niet aan maar val je zelfs af.
Ik zou die dingen niet mixen. Tenzij je je WC gaat inrichten als je woonkamer...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
??? Echt??? En hoe kan ik deze sicke kuur combineren met creatine en dexaprine??
shit men, bijna een volle slok water over m'n laptop heenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou die dingen niet mixen. Tenzij je je WC gaat inrichten als je woonkamer...
Hoi maatje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:27 schreef VacaLoca het volgende:
Wat negeren jullie me, kutkliekje dit dat
Zeg welke dan.quote:
only god forgivesquote:
Hoezo is tog Gwn pompe en neukequote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef seto het volgende:
[..]
only god forgives
maar ik zeg je nu alvast dat hij niet voor iedereen is en er veel symboliek is waar je naar moet zoeken
soms is het zoveel meer dan dat weetje? dat je midden in je set ineens denkt van waar doe ik het allemaal voor gek? ik weet niet veel maar ik weet dat welquote:
is dit waar of een grapjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Citroensap van 4 citroenen elke ochtend.
Ik vind het koud vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
gisteren zweten en pas 6 uur slapen, vandaag lange mouwen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vergat erbij te zeggen dat je er wel erg zuur van wordt...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
Ray Shavershian heeft geen keus. Hij is niet slechts een persoon meer. Ray is een way of life nu.
Volgensmij is deze film een beetje in het verlengde van Drive qua sfeer en die trok ik ook aardig goedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef seto het volgende:
[..]
only god forgives
maar ik zeg je nu alvast dat hij niet voor iedereen is en er veel symboliek is waar je naar moet zoeken
niet echt bro, only god forgives is veel tragerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij is deze film een beetje in het verlengde van Drive qua sfeer en die trok ik ook aardig goed
Niet waar. Ging over shakes.quote:
meer dan ik had met de musical van dr basisschoolquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
niet echt bro, only god forgives is veel trager
ryan gosling heeft bijvoorbeeld maar 19 zinnen aan tekst in de hele film (srs)
maar je kan hem altijd kijken natuurlijk![]()
Zo squat je dus nooit meer dan 60kgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goed stukje feeest gister in Nijmegen... Avondje heeft me slechts wat tong en een stapje dichter bij ecto lichaam opgelefuurt!
Nou groetjes he!
True!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo squat je dus nooit meer dan 60kg
2.99 toch? Ik heb ook een hele lading.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kom normaal nooit bij zeeman, sterker nog ik peste altijd de klasgenoten op de basisschool met een zeeman tas maar wat zitten die tank tops heerlijk en nog spotgoedkoop ook
2 voor 4,95. Heb er 20 online besteld, vooral met dit weer is dat geen overbodige luxe en ze zitten heerlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2.99 toch? Ik heb ook een hele lading.
Zo kan je natuurlijk wel een dikke test tren kuur financieren! Slim!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 voor 4,95. Heb er 20 online besteld, vooral met dit weer is dat geen overbodige luxe en ze zitten heerlijk.
Erger me wel aan dikke mensen en ecto's die er in lopen
test en tren kosten niks. Kuren is helemaal niet zo duur.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk wel een dikke test tren kuur financieren! Slim!
Ik hoop wel voor je dat je een maat te groot besteld hebt, dat is 100% katoen en die dingen krimpen meteen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 voor 4,95. Heb er 20 online besteld, vooral met dit weer is dat geen overbodige luxe en ze zitten heerlijk.
Erger me wel aan dikke mensen en ecto's die er in lopen
Online squat iedereen minstens 165kg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo squat je dus nooit meer dan 60kg
65% katoen 35% nylon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je een maat te groot besteld hebt, dat is 100% katoen en die dingen krimpen meteen.
DM me eens een linkje als je wil?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
65% katoen 35% nylon.
Die nylon zorgt er voor dat ze goed in vorm blijven
etha kan niet eens zijn eigen bitch in line houdenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mooie fotoshop maar je ziet er alsnog wel goed uit hier hoor seto
Seto als je dat bent, mad fysiek brahquote:
Ja hier bij de Zeeman werkt ook nog eens een 9/10 chick.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kom normaal nooit bij zeeman, sterker nog ik peste altijd de klasgenoten op de basisschool met een zeeman tas maar wat zitten die tank tops heerlijk en nog spotgoedkoop ook
Valkhof en Old Cave was aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goed stukje feeest gister in Nijmegen... Avondje heeft me slechts wat tong en een stapje dichter bij ecto lichaam opgelefuurt!
Nou groetjes he!
Hele dag/avond bij 2 van die pleinen rond centrum gestaan. Geen idee hoe het heette... Was sowieso erg nice!quote:
weet ik veel ik dacht dat dat seto zelf was...anywayquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
?? ??
Seto post een pic van het internet en jij hebt hem gevonden.
[ afbeelding ]
Chill, grapje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
weet ik veel ik dacht dat dat seto zelf was...anyway
Hier nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hier bij de Zeeman werkt ook nog eens een 9/10 chick.
Ze vinden jou een exotische uiterlijke hebben, ala YES-R, dat is hip nuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Over chicks gesproken, ik krijg de laatste tijd steeds van die Priscilla achtige types achter me aan met van die grote oorbellen en zo'n naamketting en een tongpiercing. Die types die je ook altijd met een kinderwagen ziet lopen
Waarom zijn het nou nooit de echt mooie vrouwen die het initatief nemen
Gewoon alle PUA truukjes leren, dan is het je way of life geworden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb trouwens echt respect voor die mensen die een mooie vrouw kunnen cold approachen
Zal je zoontje maar zijn. Kreeg van mij een opgevoerde scooter op zijn 12e.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:45 schreef Montelly het volgende:
early homo detected...
http://www.vidiload.com/v(...)e_doing_crazy_dance/
Ik ben benieuw wat zijn klasgenootjes hiervan vinden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:45 schreef Montelly het volgende:
early homo detected...
http://www.vidiload.com/v(...)e_doing_crazy_dance/
Pua onzinquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon alle PUA truukjes leren, dan is het je way of life geworden.
gisteren nog een gast gesproken die mij vertelde dat hij altijd naar een groepje meisjes ging het doelwit compleet negeerde en haar zo helemaal gek maakte. Ondertussen aan mij vragen wat ik van hem vond, of hij gezellig was etcquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vraag me ook altijd af of die mensen hier serieus zijn met die pua shit of gewoon lopen te trollen.
Door DBZ dacht ik ook altijd dat chicks het cool en geil vonden als je ze negeerde en hard to get speelde.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige PUA truuk die ik ken is zo direct mogeljk zijn als ik een mooie vrouw ontmoet, dus gelijk zeggen dat ze mooi is etc. (En nee, hier bedoel ik niet mee dat je gelijk zegt dat je haar wil wiepen)
euh je zit nog gewoon op je kloon account yuri....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Door DBZ dacht ik ook altijd dat chicks het cool en geil vonden als je ze negeerde en hard to get speelde.
Niets is minder waar
Dat is geen pua. Dat is een incapabele bèta.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gisteren nog een gast gesproken die mij vertelde dat hij altijd naar een groepje meisjes ging het doelwit compleet negeerde en haar zo helemaal gek maakte. Ondertussen aan mij vragen wat ik van hem vond, of hij gezellig was etc. Comeeee on!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal je zoontje maar zijn. Kreeg van mij een opgevoerde scooter op zijn 12e.
Pua's zijn sowieso incapabele betas.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:48 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
Dat is geen pua. Dat is een incapabele bèta.
Pua stelt dat je - als je een groep benaderd - je 100% moet focussen op je doelwit. Je negeert de rest, hierdoor creeër je een soort van bubble tussen jou en je doelwit, je geeft haar het gevoel alsof de wereld alleen om jou en je doelwit draait.
[..]
Typische marokkanen reactie deze eh sahbi ze zegt wat over n andere jonge je moet haar slaan a zkl jy ben geen man a kkzemmelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
etha kan niet eens zijn eigen bitch in line houden
Dat is juist beta manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige PUA truuk die ik ken is zo direct mogeljk zijn als ik een mooie vrouw ontmoet, dus gelijk zeggen dat ze mooi is etc. (En nee, hier bedoel ik niet mee dat je gelijk zegt dat je haar wil wiepen)
Idd, je moet gewoon je intenties duidelijk maken, zonder het met zoveel woorden te zeggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is juist beta man"wow jij bent echt mooi", wat is dat voor opener.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Door DBZ dacht ik ook altijd dat chicks het cool en geil vonden als je ze negeerde en hard to get speelde.
Niets is minder waar
Een die werkt, maar het hangt natuurlijk nog steeds van je uiterlijk af of iets werkt of nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is juist beta man"wow jij bent echt mooi", wat is dat voor opener.
Ik vrees dat je poepert binnenkort 2x zo groot wordtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Kerol het volgende:
was vandaag in de gym komt een professionele hardloop trainer naar me toe die me in het geheim een tijdje had gevolgd (creepy), hij vond dat ik veel hardloop talent had, helemaal omdat ik ongetraind 39 min rende over 10 km en ook afstanden van 25km ren, nu wil hij mij professioneel trainen om echt top te worden, maar hij heeft dan liever dat ik de dumbbells laat liggen omdat dat 'slecht' is volgens hem, dit ga ik natuurlijk niet doen maar hoop niet dat die me ooit de keuze geeft dat ik óf voor een professionele hardloopcarriere te kiezen of voor KT.
en professioneel hardlopen is ook wel kut ivm bulken wat ik over een maand weer ga doen, lastig dit.
dit wou ik even kwijt oi
Hij wil je gewoon in je kont neukenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Kerol het volgende:
was vandaag in de gym komt een professionele hardloop trainer naar me toe die me in het geheim een tijdje had gevolgd (creepy), hij vond dat ik veel hardloop talent had, helemaal omdat ik ongetraind 39 min rende over 10 km en ook afstanden van 25km ren, nu wil hij mij professioneel trainen om echt top te worden, maar hij heeft dan liever dat ik de dumbbells laat liggen omdat dat 'slecht' is volgens hem, dit ga ik natuurlijk niet doen maar hoop niet dat die me ooit de keuze geeft dat ik óf voor een professionele hardloopcarriere te kiezen of voor KT.
en professioneel hardlopen is ook wel kut ivm bulken wat ik over een maand weer ga doen, lastig dit.
dit wou ik even kwijt oi
Stoeide je vroeger vaak met je oom?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef Kerol het volgende:
maar goed dat heb ik altijd als er iemand achter me loopt is dit normaal
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een die werkt, maar het hangt natuurlijk nog steeds van je uiterlijk af of iets werkt of niet
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef seto het volgende:
legendarisch inderdaad
hier gaat nog jaren over gepraat worden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef seto het volgende:
legendarisch inderdaad
hier gaat nog jaren over gepraat worden
Pak dan wel de goede.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Tijd voor wat bloedserieus in deze bitch
Jij dan met je asian jailbait muziek.quote:
Waarom per se die niet bijv. een Bking of een CB100r?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Montelly het volgende:
Boys ik ben van plan om Z1000R te halen...
[ afbeelding ]
Geen hayabusa willen hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij dan met je asian jailbait muziek.
Hoe lang heb je google image search moeten gebruiken om die te vinden? srsquote:
0,42369 millisecondesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe lang heb je google image search moeten gebruiken om die te vinden? srs
Ik zou het in de helft van die tijd gevonden hebben skklquote:
die is nice maar waarom niet gewoon een z750quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil sws naked, ook ivm zithouding. Bking zou nog kunnen, CB'tje vind ik niksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom per se die niet bijv. een Bking of een CB100r?
z750quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die is nice maar waarom niet gewoon een z750
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom per se die niet bijv. een Bking of een CB100r?
ja hoezo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
z750wat denk je ik ben pussy ofzo..
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wil sws naked, ook ivm zithouding. Bking zou nog kunnen, CB'tje vind ik niks
te lichtquote:
Wanneer ik het geluid van deze motor + uilaat hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wil sws naked, ook ivm zithouding. Bking zou nog kunnen, CB'tje vind ik niks
tr gedaan wegens antisemitisme en het K woordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
je pakt me nooit kankerjood ik ben te snel
vieze snitchquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
tr gedaan wegens antisemitisme en het K woord
verlengde achterbrugquote:
Je wil geene hayabusa dus over een voorliefde kenne wuh het sowieso nie hebbe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:16 schreef Montelly het volgende:
van voorliefde voor motoren naar dc180cc...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je wil geene hayabusa dus over een voorliefde kenne wuh het sowieso nie hebbe.
Ik ga ff googlen wat dat inhoud en dan kom ik terug met een gevatte opmerking.quote:
ok broerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga ff googlen wat dat inhoud en dan kom ik terug met een gevatte opmerking.
Jij gaat zien jonguh.
Verleng het dan gewoon niet, want zo wordt die bike niet verkocht als ik het goed heb.quote:
Das voor dragraces he, tegen wheelies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verleng het dan gewoon niet, want zo wordt die bike niet verkocht als ik het goed heb.
Ik ga niet liegen voor je. Ik pomp deze wel hard nu.quote:
Montelly koop die hayabusa gewoon en ga niet dragracen, dan heb je ook geen verlengde achterbrug nodig. Dat Anti's naar je gaan zwaaien omdat ze dezelfde bike hebben als jou, dat moet dan op de koop toe nemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Das voor dragraces he, tegen wheelies.
Left 4 Dead 2quote:Op zondag 21 juli 2013 00:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, lift hier uberhaupt iemand? Of spelen we allemaal LoL, WoW, Borderlands 2, L4D en Pokemon :s
bustedquote:Op zondag 21 juli 2013 00:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, lift hier uberhaupt iemand? Of spelen we allemaal LoL, WoW, Borderlands 2, L4D en Pokemon :s
niet wezen stappen omdat ik moet sparen voor dit mooie shirtjequote:Op zondag 21 juli 2013 01:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, omdat ik jou dat 20x per dag zie opstarten vriend.
Jij ook al? Ik wil deze van Kanye Westquote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef seto het volgende:
[..]
niet wezen stappen omdat ik moet sparen voor dit mooie shirtje
http://www.farfetch.com/s(...)56.aspx?storeid=9499
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef seto het volgende:
[..]
Echt kaolo faggot dit.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef seto het volgende:
[..]
Ik doe gratis. Tondeuse standje 2.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik spaar voor een pittig kapsel.
Sf1098 of tuono 1000r factors is veel chiller. Of een hypermotard uiteraardquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
THEquote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef seto het volgende:
[..]
ik lift mijn voorwiel jongequote:Op zondag 21 juli 2013 00:41 schreef VMSDKR het volgende:
hi levo ja goet met jouquote:Op zondag 21 juli 2013 02:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
hallo etha lang niet gesproke
hoe gaat het met je
kuur je nog?
Goed plan. Zal snakey ff pmenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:59 schreef Ethanolic het volgende:
KLBers mogen wat mij betreft een ban, zoals wij bij de LIFers hebben.
moet ook beetje geniete togquote:Op zondag 21 juli 2013 02:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hi levo ja goet met jou
zit 4de week var only ma ben lusu
kan dat kwaad>? oral en alcohol
Ohhw shiitttquote:
lol kardes aan welke gavur heb je je hart gegeven?quote:Op zondag 21 juli 2013 03:26 schreef Aasthetics het volgende:
ben verliefd op fokster maar wordt kanser sert genegged hiero op de WhatsApp en DM kkzoioi
Wie?quote:Op zondag 21 juli 2013 03:26 schreef Aasthetics het volgende:
ben verliefd op fokster maar wordt kanser sert genegged hiero op de WhatsApp en DM kkzoioi
Aaarggh, mijn lichaam is goddelijk met deze zieke tan aarrgh te veel zon, i canquote:Op zondag 21 juli 2013 09:45 schreef Montelly het volgende:
Aaarggh, mijn mond lijkt net op schuurpapieraarrgh teveel zon, i cant
Vandaag BBQtje zetten met neef, voor de rest niks, i cant anymore, ik pis nu letterlijk alcoholquote:Op zondag 21 juli 2013 09:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aaarggh, mijn lichaam is goddelijk met deze zieke tan aarrgh te veel zon, i canvandaag nog festivals rocken badboys?
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef seto het volgende:
is zo geil he als ze dan je kontje begint te bonken en je beetje begint te vernederen zo van dit is wat je wil he telkens als je je kont zo uitsteekt bij squats ik weet da tje dit wil
en je kan alleen maar ja zegge
seto plsquote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef seto het volgende:
is zo geil he als ze dan je kontje begint te bonken en je beetje begint te vernederen zo van dit is wat je wil he telkens als je je kont zo uitsteekt bij squats ik weet da tje dit wil
gayto wilt anaal vernedert wordenquote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef seto het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Terwijl je dit typte stond JB zeker achter je met een mes he?
Niks mis met een beetje femdom maat. Wel moet ik de ware nog vinden die me luiers wil verschone en zoquote:Op zondag 21 juli 2013 10:59 schreef seto het volgende:
[..]
het is alleen gay als de ballen elkaar aanraken
en ze heb geen ballen dus ja
Zelfde gym, zelfde internet leven, zelfde vrienden...quote:Op zondag 21 juli 2013 11:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nooit meer hahahaha sins je vriendin je ookal op fok in de gate houd hahaha
Done.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:09 schreef VMSDKR het volgende:
Gooi die LIF'er er maar uit ja. Dan ben ik weer de OMEGA.
Die zijn allemaal naar de toekomst gereisd om mijn grap te stelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw that's new. Er waren slechts 50 fokkers voor je
je hebt gelijk ik kan beter zelf ook sparen ipv afgunstquote:
Hoe ging je eerste inject?quote:
Heb besloten de olie te drinkenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Done.
[..]
Die zijn allemaal naar de toekomst gereisd om mijn grap te stelen.
[..]
je hebt gelijk ik kan beter zelf ook sparen ipv afgunst
[..]
Hoe ging je eerste inject?
Gunther? Ja die is alweer terugquote:Op zondag 21 juli 2013 02:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je je kat al terug?
Begint zijn naam met een F?
Oh gelukkig.quote:
hehehequote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef seto het volgende:
Mijn krachtzaad heeft reeds 27 eitjes bevrucht.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zelfde gym, zelfde internet leven, zelfde vrienden...
Nog even en JB laat zich bezwangeren en je komt niet meer van haar af.
Heb je wel mooie halfbloedjes.
je kan toch condoom gebruike of zij moet beetje slikkequote:Op zondag 21 juli 2013 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn krachtzaad heeft reeds 27 eitjes bevrucht.
Maar wilde nog geen mini-Etha dus heb 27 keer Falconpunch moeten uitvoeren.
Mmhhjajjajaja lkr kutje volpompe lkr ranzige kut keihard kapotragge mjajajaj ggrrrquote:Op zondag 21 juli 2013 12:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ze neuke alleen voor de cardio... GAan als beesten tekeer, vandaar zijn ui.. snap je? Oke.
Mijn Powerseed breekt het condoom bro, daarnaast zijn condooms enkel voor ondergeschikten.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:12 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je kan toch condoom gebruike of zij moet beetje slikke
wat is powerseedquote:Op zondag 21 juli 2013 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn Powerseed breekt het condoom bro, daarnaast zijn condooms enkel voor ondergeschikten.
Dat is wel waar ik dee ook keer zonder. Volgende dag zag mijn eikel eruit als als foto van tahrirplein allemaal gekleurde stippen en shit en rook ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:17 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat is powerseed
je moet condoom gebruike anders krijg je vieze dinge aan je piemel
Je moet ook geen kkhoertjes neukequote:Op zondag 21 juli 2013 13:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is wel waar ik dee ook keer zonder. Volgende dag zag mijn eikel eruit als als foto van tahrirplein allemaal gekleurde stippen en shit en rook ook.
Geyl VCKRMSDquote:Op zondag 21 juli 2013 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Van die vrouwen waarvan de tieten net zover vooruit steken als de buik.![]()
Kort geknipt met hooguit wat glanzz erop is ut mooist G.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Van die wyve met te lange nagels waar 1 jaar oude nagellakresten opzitten. Gatver
heb nu kort met roze, staat mooi bij tan.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kort geknipt met hooguit wat glanzz erop is ut mooist G.
Omdat jij het bent dan mag het.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb nu kort met roze, staat mooi bij tan.
heyquote:Op zondag 21 juli 2013 13:59 schreef McNulty het volgende:
Ik ben deze aan het pompen. Kennen jullie niet he skkslzz
Haat je me nu?quote:
Wijven met lange nepnagels die ze ook nog in een punt vijlenquote:Op zondag 21 juli 2013 13:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Van die wyve met te lange nagels waar 1 jaar oude nagellakresten opzitten. Gatver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |