nahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
voelen jullie je eigenlijk pimp als je een interfoto van meiszjes heb gehoseld
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
Maar de hamvraag is: wel of niet 7 shakes in je dieet?
Als ik haar niet in het echt ken ga ik er altijd automatisch vanuit dat het een man van 65 is die zich voor de pc aftrekt met de gedachte dat hij op internet een jong gewillig meisje isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
voelen jullie je eigenlijk pimp als je een interfoto van meiszjes heb gehoseld
Mad koe+ melk, you get it?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpen
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
alleen van volle melkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
word je van melk nou dik dan ofniet?
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.
Heb nu ook echt een pens terwijl ik onder/op onderhoud eet, neuk mijn leven. Maar fuck dit, wil gewoon swole worden dus ga melkinname verhogen.
Drink zinds een tijdje ook een liter volle melk per dag en kreeg er ook behoorlijk wat puisten van oo mijn borst, het trekt nu weg en ik hoop dat het weg blijft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.
Heb nu ook echt een pens terwijl ik onder/op onderhoud eet, neuk mijn leven. Maar fuck dit, wil gewoon swole worden dus ga melkinname verhogen.
is op de lange termijn slecht voor je huid joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ook
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ook
in het halve zweet van iemand andersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.
Dat soort lui hebben alleen al een ribbenkast van 1.5 keer die van mij. Natural breed plus ook nog eens woest trainen = beest, melk of geen melk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ] Deze man drinkt 2 gallon melk per dag en is toch iets van 7-8 liter
Waar is het bewijs dat je puisten krijgt van melk, of van voeding uberhaupt? Dat lijkt me namelijk een mythe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef esv7 het volgende:
[..]
Drink zinds een tijdje ook een liter volle melk per dag en kreeg er ook behoorlijk wat puisten van oo mijn borst, het trekt nu weg en ik hoop dat het weg blijft.
zonnebank is niet slechter dan de normale zon. Als je een ginger of daywalker bent moet je er niet onder gaan maar anders kan 1x per week echt geen kwaad. Meer moet je niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is op de lange termijn slecht voor je huid joh.
Ik ga over een jaartje als ik wat buffer ben ook mijn baard laten staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ] Deze man drinkt 2 gallon melk per dag en is toch iets van 7-8 liter
IGFquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat je puisten krijgt van melk, of van voeding uberhaupt? Dat lijkt me namelijk een mythe.
Wat is dat, dat madcow?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19243483quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat je puisten krijgt van melk, of van voeding uberhaupt? Dat lijkt me namelijk een mythe.
Heb normaal niet veel puisten en nu ik een liter melk drink ineens wel, kan echter ook aan de hogere kcal of eiwitiname liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Komen echt alleen maar vrouwen en bodybuilders, nog nooit een guido gezienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.
Je lichaam went er ook aan na een tijd waardoor het al een stuk minder wordt. Als je een tan hebt zie je acne sowieso bijna nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:21 schreef esv7 het volgende:
[..]
Heb normaal niet veel puisten en nu ik een liter melk drink ineens wel, kan echter ook aan de hogere kcal of eiwitiname liggen.
Whehe, ik ben er maar een paar keer in mijn leven geweest dus ik kan niks zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Komen echt alleen maar vrouwen en bodybuilders, nog nooit een guido gezien
Ben behoorlijk bruin maar het was inderdaad in het begin echt een stuk of vijf grote rode, allemaal op mijn rechter pec links niks. Nu nog wat kleintjes over.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je lichaam went er ook aan na een tijd waardoor het al een stuk minder wordt. Als je een tan hebt zie je acne sowieso bijna niet
Hier ook puisten zinds ik (goed) bulk, daarvoor nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef VacaLoca het volgende:
Ik had jaren geen puistjes tot ik ging bulken. Nog steeds wel weinig en vooral onderhuidse, maar er is wel een verband denk ik. Als puber ook weinig, maar meer toen we met schoolpauze elke keer naar de snackbar gingen.
Je krijgt ze echt zelden op je gezicht door voeding.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben behoorlijk bruin maar het was inderdaad in het begin echt een stuk of vijf grote rode, allemaal op mijn rechter pec links niks. Nu nog wat kleintjes over.
Die kankerkleur krijg je alleen maar als je meer dan 2x per week gaat. Oranje is vaak zo'n opsmeercremequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe, ik ben er maar een paar keer in mijn leven geweest dus ik kan niks zeggen natuurlijk.
Maar weet nog wel wat voor gasten in mijn omgeving altijd naar de zonnebank gingen, waren altijd van die allochtone guido's. Kwamen ze gewoon echt volledig oranje op school enzo.
gewoon iedere ochtend lauw water met een citroen dan kom je niet aan maar val je zelfs af.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
word je van melk nou dik dan ofniet?
Gurrrrrllll why u be actin' all ghetto fabulous and shit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
niggah fuck dat shit no more whey na-ah
Citroensap van 4 citroenen elke ochtend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon iedere ochtend lauw water met een citroen dan kom je niet aan maar val je zelfs af.
??? Echt??? En hoe kan ik deze sicke kuur combineren met creatine en dexaprine??quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon iedere ochtend lauw water met een citroen dan kom je niet aan maar val je zelfs af.
Ik zou die dingen niet mixen. Tenzij je je WC gaat inrichten als je woonkamer...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
??? Echt??? En hoe kan ik deze sicke kuur combineren met creatine en dexaprine??
shit men, bijna een volle slok water over m'n laptop heenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou die dingen niet mixen. Tenzij je je WC gaat inrichten als je woonkamer...
Hoi maatje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:27 schreef VacaLoca het volgende:
Wat negeren jullie me, kutkliekje dit dat
Zeg welke dan.quote:
only god forgivesquote:
Hoezo is tog Gwn pompe en neukequote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef seto het volgende:
[..]
only god forgives
maar ik zeg je nu alvast dat hij niet voor iedereen is en er veel symboliek is waar je naar moet zoeken
soms is het zoveel meer dan dat weetje? dat je midden in je set ineens denkt van waar doe ik het allemaal voor gek? ik weet niet veel maar ik weet dat welquote:
is dit waar of een grapjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Citroensap van 4 citroenen elke ochtend.
Ik vind het koud vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
gisteren zweten en pas 6 uur slapen, vandaag lange mouwen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vergat erbij te zeggen dat je er wel erg zuur van wordt...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
Ray Shavershian heeft geen keus. Hij is niet slechts een persoon meer. Ray is een way of life nu.
Volgensmij is deze film een beetje in het verlengde van Drive qua sfeer en die trok ik ook aardig goedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef seto het volgende:
[..]
only god forgives
maar ik zeg je nu alvast dat hij niet voor iedereen is en er veel symboliek is waar je naar moet zoeken
niet echt bro, only god forgives is veel tragerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij is deze film een beetje in het verlengde van Drive qua sfeer en die trok ik ook aardig goed
Niet waar. Ging over shakes.quote:
meer dan ik had met de musical van dr basisschoolquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
niet echt bro, only god forgives is veel trager
ryan gosling heeft bijvoorbeeld maar 19 zinnen aan tekst in de hele film (srs)
maar je kan hem altijd kijken natuurlijk![]()
Zo squat je dus nooit meer dan 60kgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goed stukje feeest gister in Nijmegen... Avondje heeft me slechts wat tong en een stapje dichter bij ecto lichaam opgelefuurt!
Nou groetjes he!
True!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo squat je dus nooit meer dan 60kg
2.99 toch? Ik heb ook een hele lading.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kom normaal nooit bij zeeman, sterker nog ik peste altijd de klasgenoten op de basisschool met een zeeman tas maar wat zitten die tank tops heerlijk en nog spotgoedkoop ook
2 voor 4,95. Heb er 20 online besteld, vooral met dit weer is dat geen overbodige luxe en ze zitten heerlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2.99 toch? Ik heb ook een hele lading.
Zo kan je natuurlijk wel een dikke test tren kuur financieren! Slim!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 voor 4,95. Heb er 20 online besteld, vooral met dit weer is dat geen overbodige luxe en ze zitten heerlijk.
Erger me wel aan dikke mensen en ecto's die er in lopen
test en tren kosten niks. Kuren is helemaal niet zo duur.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk wel een dikke test tren kuur financieren! Slim!
Ik hoop wel voor je dat je een maat te groot besteld hebt, dat is 100% katoen en die dingen krimpen meteen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 voor 4,95. Heb er 20 online besteld, vooral met dit weer is dat geen overbodige luxe en ze zitten heerlijk.
Erger me wel aan dikke mensen en ecto's die er in lopen
Online squat iedereen minstens 165kg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo squat je dus nooit meer dan 60kg
65% katoen 35% nylon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je een maat te groot besteld hebt, dat is 100% katoen en die dingen krimpen meteen.
DM me eens een linkje als je wil?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
65% katoen 35% nylon.
Die nylon zorgt er voor dat ze goed in vorm blijven
etha kan niet eens zijn eigen bitch in line houdenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mooie fotoshop maar je ziet er alsnog wel goed uit hier hoor seto
Seto als je dat bent, mad fysiek brahquote:
Ja hier bij de Zeeman werkt ook nog eens een 9/10 chick.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kom normaal nooit bij zeeman, sterker nog ik peste altijd de klasgenoten op de basisschool met een zeeman tas maar wat zitten die tank tops heerlijk en nog spotgoedkoop ook
Valkhof en Old Cave was aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goed stukje feeest gister in Nijmegen... Avondje heeft me slechts wat tong en een stapje dichter bij ecto lichaam opgelefuurt!
Nou groetjes he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |