SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
![]()
En natuurlijk Sagan
AJ
Zet m maar terug.quote:
En aan Jan Jaap vd Wal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat is er zo lollig aan Rick De Leeuw ?
Die is weggefietst.quote:
Zijn kapsel...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat is er zo lollig aan Rick De Leeuw ?
Ik vind het een beetje eng.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef De_Fietser het volgende:
Uitzending is nog niet begonnen:
Wat is dit:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef De_Fietser het volgende:
Wat is dit:
ik denk dat het pas eng is als die ballon klapt.quote:
Ja ook maar het zat zo strak om zijn nek.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik denk dat het pas eng is als die ballon klapt.
Wtfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef De_Fietser het volgende:
Wat is dit:
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt van Rossum ook weer terug vanaf maandag als jury?
Maarten komt binnenkort met: Het vork op tafel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Momo... het volgende:
Maarten doet me aan Joost Prinsen denken met zn stem
Slimste mens vind ik niet zo leuk. Zelfs niet als hij er zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topquote:
begint de slimste mens dan weer?quote:
Supermooi plaatsje, ben er ook al 3x geweest.quote:
Helaasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk iemand anders dan Freriks als presentator.
Rossemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als mod ben jij hier om je mening te geven Marcel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Slimste mens vind ik niet zo leuk. Zelfs niet als hij er zit.
Prima quiz, alleen moet je dan enigszins kundige mensen uitnodigen en een boeiende presentator binnenhalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Slimste mens vind ik niet zo leuk. Zelfs niet als hij er zit.
Hoi Ambro.quote:
Is een Spofietie-playlist van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Nappie-Oleon het volgende:
houdt er iemand bij welke muziek ze elke avond spelen, kun je een mooi cdtje van maken
En dat doe ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als mod ben jij hier om je mening te geven Marcel.
daar is een topic voor volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Nappie-Oleon het volgende:
houdt er iemand bij welke muziek ze elke avond spelen, kun je een mooi cdtje van maken
Ik bedoel juist nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat doe ik ookVooral over die kleine details zoals de kleding en zo.
Pleelist.quote:
Iets op het deuntje van Nederland is helemaal Oranje netquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Mart gelooft zelfs 'Niemand'.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
We geloven veeljij gelooft veel Mart.
Teveel gesnoven wellichtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem vroeger leuker. Hij heeft nu een raar gezicht, zou hij iets hebben laten doen?
Hij deed van die vragenfilmpjes bij de slimste mensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar ken ik deze man ook alweer van?
Thijs Sunfield, Edwin Shops and Burt Carvillage tomorrow at the Eveningstagetwitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 22:21:30Gasten voor morgen dan maar vast verklappen? Thijs Zonneveld, Edwin Winkels en Bert Wagendorp. #Avondetappe reageer retweet
Ondertussen zal hij best zijn badkamer of keuken eens hebben laten verbouwen lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem vroeger leuker. Hij heeft nu een raar gezicht, zou hij iets hebben laten doen?
neuslidcorrectie?quote:
Lijkt er wel op, vooral bij zijn ogen, maar kraaienpootjes zouden moeten zitten lijkt het verstijfd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
The Golden Trio.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Thijs Sunfield, Edwin Shops and Burt Carvillage tomorrow at the Eveningstagetwitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 22:21:30Gasten voor morgen dan maar vast verklappen? Thijs Zonneveld, Edwin Winkels en Bert Wagendorp. #Avondetappe reageer retweet
Ja dat vooral inderdaad. En het lijkt wel of hij geen wimpers heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, vooral bij zijn ogen, maar kraaienpootjes zouden moeten zitten lijkt het verstijfd.
Verrek. Je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij deed van die vragenfilmpjes bij de slimste mens
Thijsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
neuslid? o_Oquote:
neusschotje bedoelde ik.quote:
Idd. Hij heeft of een facelift gehad of iets teveel botox. Het is net als bij Henny Huisman, die heeft dezelfde blik.quote:
Thys [/ambro-modus]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Baasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
@NikiTerpstra: We krijgen n Tour winnaar die:geen waaier kan rije,niet vd fiets kan pissen,op zn fiets zit als mn postbode en fietst met een hardloop bril
Nikiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
@NikiTerpstra: We krijgen n Tour winnaar die:geen waaier kan rije,niet vd fiets kan pissen,op zn fiets zit als mn postbode en fietst met een hardloop bril
Happy hours golden showersquote:
haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
Straks met McQuaid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik wil Mart in het Engels horen interviewen.
twitter:NikiTerpstra twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 22:29:05We krijgen n Tour winnaar die:geen waaier kan rije,niet vd fiets kan pissen,op zn fiets zit als mn postbode en fietst met een hardloop bril reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
Senk joe mister Mekkweed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef Momo... het volgende:
[..]
Pat, doe joe sink dat de sport is klean nouw?
Yes!. Ok, senk joe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef Momo... het volgende:
[..]
aan dat fonetisch schrijven zou ik nog wat sleutelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef Momo... het volgende:
[..]
quote:
FOK!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
haha wat zijn we toch weer heerlijk voorspelbaar met zijn allen.
Doei, ik ga vast, hij gebruikte het de eerste keer toen Armstrong bij Ullrich wegreed. Tak, tak, tak en toen iets met een koffiemolentje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Ik ga."
Dat zeggen ze altijd volgens Mart.
thisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef remcoP het volgende:
Niet eens de bazenfiets in de kabels in dat dorpje opnemen in de samenvatting.
Mart ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef Szura het volgende:
Carvillage heeft iets wits in z'n haar hangen
dat is zijn haar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef Szura het volgende:
Carvillage heeft iets wits in z'n haar hangen
hij belde je net?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Volgens ten Dam is er geen internet in de alpen.
Hij heeft een Belkin-router gevonden dus nu is er wel internet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar zijn ploeg welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
De cols houden het wifi bereik tegen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ja helemaal kapot.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar daar is ook alles mee gezegd. Hij zag er beroerd uit.
Ook niet gek als je de etappe ziet.quote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ook niet gek als je de etappe ziet.
Hoogerland ook niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
Ik heb medelijden met Irizar, die heeft niet gewonnen deze tour.
Ja Bauke, hij zag eruit alsof ie het nodig had.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mollema bedoel je? En Dumoulin dan?
Wel derde vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
nou en? Die heeft ook geen koersinzicht.quote:
Ooh mooi jammer alleen dat hij altijd engels tweet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft een Belkin-router gevonden dus nu is er wel internet.
Irizar wel, die laat zn teamgenoot voor hem winnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
nou en? Die heeft ook geen koersinzicht.
Hij heeft nu ook buitenlandse fans. Vooral uit Kazachstan enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ooh mooi jammer alleen dat hij altijd engels tweet.
Hoogerland spant de kroon.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irizar wel, die laat zn teamgenoot voor hem winnen.
Ook jammer voor Costa, eerst moeten wachten op Valverde. En vervolgens twee keer de zege aan zijn ploeggenoot Erviti moeten laten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
Gaat ie samen met Westra een toertocht naar Astana doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook buitenlandse fans. Vooral uit Kazachstan enzo.
Tevens: geen Engels kunnen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat ie samen met Westra een toertocht naar Astana doen?
Hij heb er nu al sin in denk ik.
Klopt als een bus. Niemand zit te wachten op McQuaid.quote:
Kan ik welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook buitenlandse fans. Vooral uit Kazachstan enzo.
Tevens: geen Engels kunnen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk vraagt Mart ook even of McQuaid ook ziet dat The Human Size is back.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
No difficult words, Mr. McQuaid, Miss Van Zetten from Tiel has to understand it.
Vond Mart dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp waarom Mart dit geen goed interview vond, hij lult maar door.
En hij komt er niet tussen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Ereinion het volgende:
I'm sorry mister McQuaid, but we have to go to the reebus.
Ja, dit is meer een monoloog. Normaal doet Mart dit zelf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Knevel is weeting.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Ereinion het volgende:
I go hang outside my window. But be carefull or I fall in the skoekeloen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
If McQuiad tells the truth, I'm going to eat a piece of floorcoverage.
[/Maduc]
Mister Maarten van Rossem is waiting.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Ereinion het volgende:
Mart gaf duidelijk aan niet blij te zijn met het interview.quote:
QFTquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Momo... het volgende:
Pat is ook zon typisch iemand die met vriendjes politiek binnen gekomen maar verder geen neuk geeft en maar verder lult zodat het hem uit komt.
Dat is altijd met zulke organisaties, IOC, Uefa, Fifa, allemaal een grote inteeltbendequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Momo... het volgende:
Pat is ook zon typisch iemand die met vriendjes politiek binnen gekomen maar verder geen neuk geeft en maar verder lult zodat het hem uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |