Vrijwilligers zijn inderdaad een soort libertariërs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is goed want vrijwillig.
Met 42% is er nog hoop voor de vaderlandse bevolking. Nu het volk nog even deprogrammeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:23 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijwilligers zijn inderdaad een soort libertariërs.
Als de staat zich ermee zou bemoeien dan werd er een directeur en coördinator en een planner en een bemiddelaar aangesteld per locatie op basis van een heffing onder de voedselklantenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Voedselbanken zijn particulier initiatief. De staat zorgt er alleen maar voor dat mensen erop aangewezen zijn.
Ik had het van een speciale vrijwilligerswebsite http://www.vrijwilligersw(...)r_de_indruk_te_raken maar om te voorkomen dat die bron weer wordt weggehoond het verlengstuk van de staat.... http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)08/2008-90136-wk.htmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe kom jij aan die 42%?
Is dat geen gevalletje van dubbel tellen? Ik kan me voorstellen dat veel vrijwilligers meerdere vrijwilligers'banen' hebben. Als ik in mijn omgeving turf dan kom ik bij lange na niet aan 42%, jullie wel?
Ik neem aan dat je al snel vrijwilliger bent. Als ik ga lezen met kinderen op de basisschool dan ben ik ook een vrijwilliger neem ik aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het punt is dat statistieken nogal vaak verkeerd worden geïnterpreteerd. Ik zal er eens naar kijken. Een ander probleem met dit soort statistiekjes is de definitie. Dat er bij sport veel vrijwilligerswerk wordt gedaan is alom bekend, dat moeders wat vrijwilligerswerk doen voor scholen en dat er mantelzorg wordt verleend ook. Ik kan me echter niet voorstellen dat bijna de helft van de Nederlanders echt vrijwilligerswerk doet.
Dat ligt er aan of jij alleen een werkweek van 40 uur als vrijwilligerswerk zou willen omschrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het punt is dat statistieken nogal vaak verkeerd worden geïnterpreteerd. Ik zal er eens naar kijken. Een ander probleem met dit soort statistiekjes is de definitie. Dat er bij sport veel vrijwilligerswerk wordt gedaan is alom bekend, dat moeders wat vrijwilligerswerk doen voor scholen en dat er mantelzorg wordt verleend ook. Ik kan me echter niet voorstellen dat bijna de helft van de Nederlanders echt vrijwilligerswerk doet.
Ze zijn gewoon Colijn 2.0 die ook een beleid voerde om de rijken nog rijker te maken. Kijk ook maar eens naar mannetjes als Schnabel die lopen te roeptoeteren dat iedereen armer wordt maar uiteraard gaan de rijken het niet merken, vertelde hij lachend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef Arolsen het volgende:
Zo zie je maar dat VVD bestuurders compleet incompetent zijn. Alles dat uit hun handen komt mislukt, faalt of wordt leeggegraaid.
Het is doelbewust beleid om de rijken lekker rijk te laten en van de rest slaven te maken. Steek studenten en iedereen in de schulden en ze zijn uw lijfeigene.quote:De loonmatiging is doorgeschoten, het is een onzichtbare en inmiddels schadelijke herverdeling van lonen naar winsten en van het binnenlandse bedrijfsleven naar het exporterende bedrijfsleven.
kop je toch andere? Zie het punt niet als er ergens marktwerking echt bestaat dan is het wel met scheermesjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
Zag gisteren een programma over ie scheermesjes en hoe teringduur ze zijn. Je wordt gewoon uitgezogen.
Hier een korte samenvatting
http://zaplog.nl/zaplog/article/waarom_zijn_scheermesjes_zo_duur
Rutte heeft zelf met Blok de woningbouw stilgelegd, de spil van de economie stilleggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:23 schreef Missstuiterbal het volgende:
Dat wil niet zeggen dat het huidige beleid mee helpt de economie op te bouwen in tegendeel.
Onzin. De ellende op de woningmarkt komt doordat we een bubbel hebben gehad die is geknapt, daar zijn eigenlijk vooral de kabinetten van Kok en Balkenende schuldig aan omdat die dat hebben laten gebeuren ipv. op tijd in te grijpen door de hypotheekrenteaftrek te beperken en aflossingsvrije tophypotheken te verbieden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rutte heeft zelf met Blok de woningbouw stilgelegd, de spil van de economie stilleggen![]()
Neen, Gillette heeft meer dan 2600 patenten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kop je toch andere? Zie het punt niet als er ergens marktwerking echt bestaat dan is het wel met scheermesjes
Zien ze misschien ook dat we een monetaire unie hebben?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef Klopkoek het volgende:
gelukkig ziet het buitenland dat wel, hoe rutte de boel verknalt
Nee,de woningmarkt staat stil omdat de starter veel te veel eisen stelt voor het bedrag dat hij/zij kunnen uitgeven. Starten in een appartement? Nee joh, ik wil een vrijstaand huis met dubbele garage. Het liefst nieuwbouw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Onzin. De ellende op de woningmarkt komt doordat we een bubbel hebben gehad die is geknapt, daar zijn eigenlijk vooral de kabinetten van Kok en Balkenende schuldig aan omdat die dat hebben laten gebeuren ipv. op tijd in te grijpen door de hypotheekrenteaftrek te beperken en aflossingsvrije tophypotheken te verbieden.
In dat artikel uit de Telegraph dat hij eerder postte wel. De auteur daarvan vindt de eigen Britse oplossing het beste, namelijk om heel veel geld te printen en zo via inflatie en economische schijngroei de schulden te verminderen. En vindt dat dus heel Europa bij Duitsland moet aandringen om de ECB dat ook te laten doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Zien ze misschien ook dat we een monetaire unie hebben?
Dat zou het zuiden wel willen, maar degenen die zij moeten terugbetalen uiteraard niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef Igen het volgende:
[..]
In dat artikel uit de Telegraph dat hij eerder postte wel. De auteur daarvan vindt de eigen Britse oplossing het beste, namelijk om heel veel geld te printen en zo via inflatie en economische schijngroei de schulden te verminderen. En vindt dat dus heel Europa bij Duitsland moet aandringen om de ECB dat ook te laten doen.
Goeie grap, de klant de schuld geven als de vraag uitvalt door een slechte prijs/kwaliteitverhouding.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee,de woningmarkt staat stil omdat de starter veel te veel eisen stelt voor het bedrag dat hij/zij kunnen uitgeven. Starten in een appartement? Nee joh, ik wil een vrijstaand huis met dubbele garage. Het liefst nieuwbouw.
Hoezo "het zuiden"? Volgens dat artikel geldt het voor Nederland net zo goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zou het zuiden wel willen, maar degenen die zij moeten terugbetalen uiteraard niet.
Zie daar de gebrekkige monetaire unie.
Dus we worden door Brussel in het pak genaaid ??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Zien ze misschien ook dat we een monetaire unie hebben?
Een ander probleem dat ze zien zijn de hoge schuldenpositie van particulieren en banken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zou het zuiden wel willen, maar degenen die zij moeten terugbetalen uiteraard niet.
Zie daar de gebrekkige monetaire unie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |