quote:Het 'Rutte- resultaat'
AMSTERDAM - Als tegenwoordig bij ons een positie ‘onder water’ staat, spreken we van een ‘Rutte Resultaat’.
Op het mededelingenbord houden we de ,,kracht” van zijn kabinet bij.
Deze week o.a. de volgende berichten:
De Nederlandse inflatie is 2x zo hoog als het gemiddelde van de eurozone
De woningverkopen waren in juni gehalveerd t.o.v. juni 2012
De autoverkopen zijn de laagste van Europa
Het BKR meldde 720.000 landgenoten die amper aan hun verplichtingen kunnen voldoen
De werkloosheid is opgelopen naar 8,5% van de beroepsbevolking
Schoolklassen vergroot naar 33 leerlingen
De Nederlandse economie zal ook volgend jaar nauwelijks groeien, voorspelde het economisch bureau van ING gisteren.
De bank verwacht voor 2014 een minieme economische groei van 0,1%.
Volgens de economen raakt Nederland steeds verder achterop bij andere kernlanden van de eurozone als België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk.
Daar is de economie sinds de recessie van 2009 met 4 tot 8% gegroeid.
Huizenmarkt
In Nederland met slechts 1%. De bank wijt dit vooral aan de problemen op de huizenmarkt. Terwijl de huizenprijzen in Nederland daalden, werden huizen in de andere kernlanden meer waard.
De lagere huizenprijzen en groeiende restschulden zetten in Nederland een rem op de bestedingen.
Ik heb ook kaboutertjes in de thuin staan mij is verteld die doen me overnacht het gras snijden, maar nog niet een morgen sta ik op en het is gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
In Brussel kun je tenminste nog meer dan de Balkenende norm verdienen![]()
Verder eens met je stelling; als je belastingen verhoogt en netto levert het minder inkomsten op, dan doe je iets fout. En nee, dan ga je dus niet de belastingen nog verder verhogen. Tenzij je PvdA of VVD bent - dan wel natuurlijk. Want tjah, problemen oplossen, dat laten we over aan .. de kaboutertjes?
Tja mij is altijd verteld als ik met vuur speel kon ik mijn handen branden!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Slaafje van Brussel spelen? Nederland was een van de pleitbezorgers van de 3-procentsnorm en nu dat streven moeilijk blijkt te halen, spelen we Brussel de zwarte Piet toe. Frappant.
Als het geld maar begint te rollen die autoverkoper zal heus of hoopt hij met dat geld ook weer wat kopen en dan kan hij belasting innen ervan toch of niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Een auto kopen, de grapjurk.....maakt Nederland uberhaubt nog auto's?
Iedereen een DAF vrachtwagen kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor de jongere generatie dat het niet uitkomt wat ik geloof, en wat ik meen aan heb zien komen met de invoering van de Euro.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef MapleDrive het volgende:
Heb jaren geleden al eens gelezen dat Nederland de proeftuin van de EU is, de laatste 10 jaar en helemaal sinds Rutte begin ik daar wel sterk in te geloven.
nee , dat niet, ik heb nog werk en een moestuinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef waht het volgende:
Klopt, alle Nederlanders zullen binnen een jaar sterven door de slechte economie.
Je raakt eraan gewend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Slaafje van Brussel spelen? Nederland was een van de pleitbezorgers van de 3-procentsnorm en nu dat streven moeilijk blijkt te halen, spelen we Brussel de zwarte Piet toe. Frappant.
Not sure if trolling...quote:Nederland moet zijn rug rechten en een massa-protest moet de neerwaartse spiraal doorbreken. Huisdobbelaar Guus heeft al een bord geschilderd: Rutte met pensioen. Nederland weer poen. En de VVD doet er goed aan Rita Verdonk terug te halen.
Rita Verdonk heeft echt nergens verstand van en ook het verstand zelf ontbreekt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:07 schreef Reya het volgende:
En de VVD doet er goed aan Rita Verdonk terug te halen.
omdat lijkt dat dit streven de economie om zeeep helpt,quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
dat is op zekerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef Arolsen het volgende:
Zo zie je maar dat VVD bestuurders compleet incompetent zijn. Alles dat uit hun handen komt mislukt, faalt of wordt leeggegraaid.
Ik ben bekend met het fenomeen voortschrijdend inzicht. Waar ik echter bezwaar tegen maak, is dat Brussel de schuld krijgt van alle ellende. Maar men vergeet voor het gemak dat wij zelf Brussel zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef HD9 het volgende:
[..]
omdat lijkt dat dit streven de economie om zeeep helpt,
ben jij nooit van gedachte verandert????
IK NIETquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Maar men vergeet voor het gemak dat wij zelf Brussel zijn.
Waar heb je precies tegen gestemd? Een keertje tegen de Grondwet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:47 schreef HD9 het volgende:
[..]
IK NIET
Ik heb 1000 keer tegengestemd
En zeg dat Nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |