abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:47:34 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129116177
verder gaand uit het andere topic.

volgens een aantal mensen is tupac nog steeds levend en gaat onder een andere naam.

een paar feitjes over de moord.

dit zijn feiten wat de kwestie tupac best interessant maakt.

De witte Cadillac waar vanuit geschoten werd is tot op heden nooit gevonden .
Dit is opmerkelijk, aangezien Las Vegas midden in de Mojavewoestijn ligt.

Er zijn nooit foto's uitgebracht van de week die Shakur na de schietpartij in het ziekenhuis doorbracht.

Shakur's crematie schijnt slechts een dag na zijn dood plaats te hebben gevonden. Dit is echter verboden, aangezien er bij moord te allen tijde autopsie gepleegd moet worden.

Shakur droeg heel erg vaak een kogelwerend vest, maar op het moment van de dodelijke schietpartij niet

Facts of Blac Haze
Blac Haze is a rapper that lives in Miami, Florida.
Blac Haze is a believer of one of the branches of Christianity.
Blac Haze never makes public peformances.
Blac Haze has been shown in pictures and music videos.
Blac Haze has a voice that matches Tupac's exactly.
Blac Haze has a style that matches Tupac's almost exactly.
Blac Haze began making music about a year after Tupac's death.
Blac Haze has the name of Ted Outler
Blac Haze has his first album named Re Sa Rec Shun
Blac Haze had only one concert in January 1998.
Blac Haze had his first album out in 1998 called Re Sa Rec Shun.
Blac Haze had that album out eight months after the concert.
Blac Haze has three albums out to today: Res Su Rec Shun(1998), So Much Drama(2002), and Untitled(2004).
Blac Haze has no bio of him under Ted Outler or Blac Haze.
Blac Haze is Tupac
Blac Haze's voice and style is almost the same as Tupac's.
Blac Haze's religion is some branch of Christianity, and Tupac's religion is the Catholic branch of Christianity.
Blac Haze's name, Ted Outler, sounds just like, The Outlaw, which is what the people are called that are in The Outlawz group, what Tupac was in.
Blac Haze's only concert took place in January 1998, which is when a rapper said he saw Tupac at a concert.
Blac Haze's and Tupac's songs have names that sound similar: Holla If Ya Hear Me & Holla At Me/Let Me Holla At Ya, Dear Mama/I Remember Mom, & Ambitionz Az A Ridah/Do You Wanna Ride.
Blac Haze's location is in Miami, which is only about two hundred fifty miles from Cuba.
Blac Haze's recording started at least in January 1996 and his album came out in September 1998; Tupac's last album came out in November 1996. This gives Tupac a year to get settled and a year to write and record.
Blac Haze's first album is called Res Sa Rec Shun or Ressurection; Tupac's last song and music video, he dies, and on the album cover he is crucified like Jesus.
Blac Haze does not make public peformances but people have seen pictures and music videos of him. Even though, in music videos music artist lip sing/rap. This means that Black Haze could be the one lip singing, on the album covers, etc. and Tupac is the one actully making the music.
Overall, Tupac Shakur/2Pac is Ted Outler/Blac Haze, and he is hiring someone to be in the music videos, album covers, etc.

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_129116218
:')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:50:33 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129116263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef RoW_0 het volgende:
;) zie ander forum dit, komt van fanboy van 2 pac.
pi_129116282
Blac Haze... dat lijkt me een duidelijke verwijzing naar Black Hazes..

oftewel, een negervariant (Zangeres zonder naam met "ik was maar een neger" als de god-mother van de muziek-illuminatieilluminti) van onze eigen nederlandse volksheld en -zanger André Hazes (een 'andere' hazes). die in september 2004, iets meer dan drie jaar na 9/11 en ook korte tijd na de moord op Pim Fortuyn, door een conglomeraat van CIA en AIVD vermoord werd :Y
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:51:23 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129116294
quote:
Blac Haze is Tupac
Blac Haze's religion is some branch of Christianity, and Tupac's religion is the Catholic branch of Christianity.
Blac Haze's name, Ted Outler, sounds just like, The Outlaw, which is what the people are called that are in The Outlawz group, what Tupac was in.
Blac Haze's only concert took place in January 1998, which is when a rapper said he saw Tupac at a concert.
Blac Haze's and Tupac's songs have names that sound similar: Holla If Ya Hear Me & Holla At Me/Let Me Holla At Ya, Dear Mama/I Remember Mom, & Ambitionz Az A Ridah/Do You Wanna Ride.
Blac Haze's location is in Miami, which is only about two hundred fifty miles from Cuba.
Blac Haze's recording started at least in January 1996 and his album came out in September 1998; Tupac's last album came out in November 1996. This gives Tupac a year to get settled and a year to write and record.
Blac Haze's first album is called Res Sa Rec Shun or Ressurection; Tupac's last song and music video, he dies, and on the album cover he is crucified like Jesus.
Blac Haze does not make public peformances but people have seen pictures and music videos of him. Even though, in music videos music artist lip sing/rap. This means that Black Haze could be the one lip singing, on the album covers, etc. and Tupac is the one actully making the music.
Overall, Tupac Shakur/2Pac is Ted Outler/Blac Haze, and he is hiring someone to be in the music videos, album covers, etc.
Overtuigend bewijs!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin vrijdag 19 juli 2013 @ 11:52:14 #6
35723 crew  GGMM
pi_129116322
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:52:16 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129116323
Als tupac nog zou leven zou hij nou inmiddels wel dood zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129116391
quote:
Ok... :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_129116395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:54:32 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129116398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:51 schreef RM-rf het volgende:
Blac Haze... dat lijkt me een duidelijke verwijzing naar Black Hazes..

oftewel, een negervariant (Zangeres zonder naam met "ik was maar een neger" als de god-mother van de muziek-illuminatieilluminti) van onze eigen nederlandse volksheld en -zanger André Hazes (een 'andere' hazes). die in september 2004, iets meer dan drie jaar na 9/11 en ook korte tijd na de moord op Pim Fortuyn, door een conglomeraat van CIA en AIVD vermoord werd :Y
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:34 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Dit is 2pac en dat zeg ik als groot fan! en als je reacties onder youtube leest zijn die het ook allemaal met me eens
en dit is allemaal naar zijn zogenaamde dood.
Dus je bevindingen zijn niet juist ^^

Waarom ik dit weet als fan?
Concludeer ik uit mijn eigen levens ervaring.

Om een voorbeeld te noemen iemand die over zijn moeder rapt die ook ernstig ziek is heeft een veel diep rakende flow dan als iemand het na zou rappen.
Een flow van iemand is uniek en ben er heilig van overtuigd dat die niet na te maken is ;)
pi_129116458
yeah ... riiight _O- :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:56:53 #12
33189 RM-rf
1/998001
pi_129116477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:54 schreef theguyver het volgende:
Om een voorbeeld te noemen iemand die over zijn moeder rapt die ook ernstig ziek is heeft een veel diep rakende flow dan als iemand het na zou rappen.
lijkt me duidelijk dat we het hier over Andre hazes hebben, of minimaal iemand die zijn 'flow' direkt afgekeken vand e Hoogcultuur van het Levenslied:

quote:
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is
Deze brief bindt ik vast aan m'n vlieger
Tot zij hem ontvangt, zij die ik mis
En als zij dan leest hoeveel ik van haar hou
Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:59:17 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129116545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

lijkt me duidelijk dat we het hier over Andre hazes hebben, of minimaal iemand die zijn 'flow' direkt afgekeken vand e Hoogcultuur van het Levenslied:

[..]

dus 2pac = blac haze = Andre Hazes _O_ dat is diep... :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:59:48 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129116562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[..]

Zet er een paar uhuh en yeah's tussen en het is een nummer van tupac :o.
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:11:48 #15
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_129116956
2 negers die op elkaar lijken? Onwerkelijk!
Gaarne verwijderen.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:27:33 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129117502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef ElPollo het volgende:
fyi emminem is ook al dood btw.. en vervangen voor een kloon look a like of android.
althans volgens de user antibilderberg.

mja... ik ze de gelijkenis niet tussen hem en android.. :{
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juli 2013 @ 12:29:12 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_129117569
quote:
De witte Cadillac waar vanuit geschoten werd is tot op heden nooit gevonden .
Hóe is dit opmerkelijk :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:30:03 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129117596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hóe is dit opmerkelijk :')
Omdat je een witte cadillac natuurlijk echt van mijlenver kan zien!

Ofzo :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:37:33 #19
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129117839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef ElPollo het volgende:
Ik vind niet eens dat ze op elkaar lijken eigenlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juli 2013 @ 12:40:34 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_129117933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat je een witte cadillac natuurlijk echt van mijlenver kan zien!

Ofzo :').
Ah, natuuuuuurlijk, dat ik dat níet bedacht heb :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:42:59 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129118039
Black Haze is lelijk!
pi_129118165
Leave Pac alone ;(
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:55:14 #23
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_129118457
quote:
Zo is Elvis ook écht dood (al beweren sommigen dat hij teruggegaan is naar zijn planeet) en is Michael Jackson inmiddels ook gestopt met ademhalen.

Het leven eindigt altijd met de dood, voor sommigen wat eerder en wat onverwachter dan voor anderen. Leer er maar mee leven.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:00:29 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_129118642
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:47 schreef theguyver het volgende:
Facts of Blac Haze
....
Blac Haze is Tupac
Fair enough.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_129118837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Zo is Elvis ook écht dood (al beweren sommigen dat hij teruggegaan is naar zijn planeet) en is Michael Jackson inmiddels ook gestopt met ademhalen.

Het leven eindigt altijd met de dood, voor sommigen wat eerder en wat onverwachter dan voor anderen. Leer er maar mee leven.

Blac Haze is Tupac

Wtf?

Waar is die hele 7 day theorie gebleven trouwens?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:10:37 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129119020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:05 schreef Deshain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Blac Haze is Tupac

Wtf?

Waar is die hele 7 day theorie gebleven trouwens?
7 day theorie ?
pi_129119125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

7 day theorie ?
quote:
The recurrance of the number surrounding 2Pac's death is called the Seven Day Theory. This theory states that Pac will return to us 7 years after he left; which would be September 13th, 2003. The Seven Day Theory's basis is:

Tupac died at the age of 25. (2+5=7)

Tupac was shot on Sept. 7th

Tupac survived the shooting through the 7th, 8th, 9th, 10th, 11th, 12th, and died on the 13th. (7 Dayz)

Official time of Tupac's death was 4:03 p.m. (4+0+3=7)

Tha' Outlawz consisted of 7 members

In the video Toss It Up, Tupac breaks a mirror at the very end of the video. (7 Years of Bad Luck)

R U STILL DOWN was released on November 25th. Not only the age of his death, but 2+5=7.

Tupac's birthday is on the 16th. (1+6=7)

In the Intro of Makaveli DK 7 Day Theory, there are six gun shots going off, but when the songs starts, there's the 7th.
quote:
Tupac died on Friday the 13th.

The cover of Makaveli DK 7 Day Theory holds many hidden icons, and references

Nothing on the Makaveli CD gives it's respect with R.I.P. Tupac.

The only witness who was going to step up and I.D. the shooter was Kadafi (Yafeu Fula) but he was shot a few months after Tupac.

In the first few seconds of the Makaveli song INTRO/BOMB FIRST, you can hear who is claimed to be Kadafi saying "Suge Shot Me"

Tupac always rapped and did videos on his death, and how his funeral would be. Why was he cremated?

In Richie Rich's album, "Seasoned Veteran," on the song called, "Niggas Done Changed," Tupac says, "I've been shot and murdered, can't tell you how it happened word for word, but best believe that niggas gonna get what they deserve..." The album was released on the same day as, "The 7 Day Theory."

In the song, " Life of An Outlaw," an Outlaw says, "All For the street fame on how to be managed, to plan shit six months in advane to what we plotted, approved to go on swole, and now I got it..."

In the song, "Made Niggas," on the, "Gang Related," and, "Supercop," soundtracks, Tupac says, "Fuck 'em all who can't understand my plot to get richer...Outlaw to the grave, a muthafuckin' made nigga..."

In E-40's duet with Tupac called,"Million Dollar Spot," Tupac states, "Fans can't understand my ghetto slang, so I evade and plot and plan a life of better things..."

In the song, "Ain't Hard 2 Find," Tupac says, "I heard rumors that I died, murdered in cold blood, tramatized pictures of me in my final states, you know mama cried, but that was fiction, some coward got the story twisted..."

In Tupac's song, "No More Pain," he says, "A heart of a soldier with the brains to teach a whole nation..." Is he referring to Jesus or Machiavelli?

The video, "I Ain't Mad At Cha, " was released only days after Tupac's, "death." It depicts Tupac being gunned down much of the way he was really shot.

"I Ain't Mad At Cha," is also track number 13 on, "All Eyez On Me," and Tupac died on Friday the 13

In the, "I Ain't Mad At Cha," video, Tupac dies. In his next video, "Toss It Up," his name is Makaveli.

In the, "Hail Mary," video, there is a gravestone that says, "Makaveli." It is cracked and there's a hole in front of it; this inplies that Makaveli rose from the dead. Marketing Hype

In the,"Smile," video with Scarface, Tupac is crucified...Later he falls and stands up and it appears to be a double. Still, is this another image of resurection? Why make people so suspicious? Marketing Hype

One of Machiavelli's books is, "Discourses Upon The First Ten Books Of Titus Livy," which it's claimed Tupac read in jail. In Book 2, Chapter XIII He says, "a prince who wishes to achieve great things must learn to decieve..." This is very similar to verses in some of Tupac's songs.

Some say that Tupac modified the Machiavelli name because if you rearrange the letters, they spell, "Am Alive," or, "I Am Alive."

Machiavelli's books were called, "Book 1," and, "Book 2." The CD's of, "All Eyez On Me," are entitled the same

"Ambitionz as a Ridah," Verse 1: " Now these money hungry bitches gettin' suspicious, started plott'n and planin' on schemes..."

"Ambitionz as a Ridah," Verse 3: "payoff tha block, evade tha cops, 'cause I know they comin' for me, I been hesitant to reappear been away for years now I'm back...my adversaries been reduced to tears...

"White Man's World," 3rd verse:"Time so tell me why, you changed choosing new direction, in a blink of an eye, my time away just made perfection... Did you think I'd die, not gonna cry ..."

"Life of an Outlaw", Verse 2:"Who should I call when I'm shot and bleedin, indeed the possibility has part a chase in cream, dope got me hatin' fiends. Scheme wit my team, just a chosen few."

"Blasphemy", Verse 2:"I'm contemplating plots, wondering which door to go, brotha getting shot, coming back resurrected, it's just that raw shit, nigga check it..."

Did Bone Thugs N Harmony play a role in helping Tupac fake his death? In the, "Thug Luv," song, right before Tupac starts rapping, Bizzy can be heard in the background saying, "He's alive, he's alive, he's alive..." Marketing Hype

Machiavelli's book, "the Art of War," is also the name of Bone's new album. Marketing Hype

In the movie, "Gridlock'd," when Tupac and Roth are in the diner and they glance up at the menu, all the L's are upside down 7's.

In the movie, "Gang Related," Tupac and Belushi wait in room 7, and Tupac's badge number is 115; 1+1+5=7.

Is Kadafi really alive too? In, "Starin' At The World Through My Rearview," he says,"...as you riminis(sorry about spelling) wit your crew, smoke a blunt for me too, I'm starin' through your rearview..."

The cross on Tupac's back says, "Exodus 16:31." , The verse itself seems to have little meaning, but read this verse, found right above it:, "So the people rested on the seventh day." All of Exodus 16 deals with the 7 Dayz.

The song in which Tupac says he's alive, "Hold Ya Head," on the Makaveli CD, before Tupac begins rapping, a voice says, "Can you see him?" Another voice replies, "I see him." Then Tupac softly says, "I'm alive..."
Niet gezegd dat ik er ook maar een bal van geloof verder hoor ;) Is natuurlijk ook gedebunked doordat hij dan nu al 10 jaar terug zou zijn.
pi_129119296
quote:
verder gaand uit het andere topic.

volgens een aantal mensen is tupac nog steeds levend en gaat onder een andere naam.

een paar feitjes over de moord.

dit zijn feiten wat de kwestie tupac best interessant maakt.

1. De witte Cadillac waar vanuit geschoten werd is tot op heden nooit gevonden .

2. Er zijn nooit foto's uitgebracht van de week die Shakur na de schietpartij in het ziekenhuis doorbracht.

3. Shakur's crematie schijnt slechts een dag na zijn dood plaats te hebben gevonden. Dit is echter verboden, aangezien er bij moord te allen tijde autopsie gepleegd moet worden.

4. Shakur droeg heel erg vaak een kogelwerend vest, maar op het moment van de dodelijke schietpartij niet

1. Tja, er verdwijnen ook in Las Vegas wel vaker auto's waarmee moorden worden gepleegd ben ik bang. Doet er verder echt niet toe dat het in een woestijn ligt toch?

2. Waarom zouden er foto's gemaakt worden in het ziekenhuis:o?

3. En autopsie kan niet in 1 dag? "An autopsy was done the evening of Sept. 13, 1996, almost immediately following his death, according to authorities."

4. Tja, hij zal heus niet altijd een een kogelvrijvest hebben gedragen. Genoeg foto's van hem te vinden waar hij zonder vest rondloopt....
pi_129119451
quote:
Tupac died at the age of 25. (2+5=7)
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:29:58 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129119714
nou Andre Hazes en tupac hebben nog iets gemeen, hun ass werd op een apparte manier geherbruikt.

Andre Hazes' vrouw, schoonouders en kinderen (van 11 en 12!) op 30 juni (de verjaardag van andre) een tattoo hebben laten zetten met de as van andre erin verwerkt

Shakur's body was cremated the next day and some of his ashes were later mixed with marijuana and smoked by members of the Outlawz
:P
pi_129119717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef ems. het volgende:

[..]

En toch zijn er mensen die 7 jaar gewacht hebben dat hij terugkwam om die theorie :')
pi_129119784
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129119854
quote:
Dit is trouwens discutabel.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:39:55 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129120102
quote:
nieuw digitaal hologram concert in 2014 :)

ook een fan Insomnia _ ?
pi_129120120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:39 schreef theguyver het volgende:
ook een fan Insomnia _ ?
Sowieso, al denk ik wel dat ie dood is :P
pi_129125102
boeit niet
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:54:22 #37
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129130214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

7 day theorie ?
De 7 day theorie is niets anders dan dat hij rapt over zijn laatste dagen van ze leven of hij weet dat ze hem omzeep willen helpen. en als je het weet laat je het dan gebeuren?
Vergeet niet 2pac is een hele slimme man.
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
  Forum Admin vrijdag 19 juli 2013 @ 18:55:50 #38
35723 crew  GGMM
pi_129130245
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dit is trouwens discutabel.
itt de rest? _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129130288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

De 7 day theorie is niets anders dan dat hij rapt over zijn laatste dagen van ze leven of hij weet dat ze hem omzeep willen helpen. en als je het weet laat je het dan gebeuren?
Mensen hebben doorgaans weinig zeggenschap over wanneer ze om zeep worden geholpen. Dus ja, dat laat je dan gebeuren.
quote:
Vergeet niet 2pac is een hele slimme man.
Dat was hij absoluut.
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:00:21 #40
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129130349
when pac show is face its time for action xD

[ Bericht 34% gewijzigd door antibilderberg op 19-07-2013 19:35:30 ]
pi_129130435
Ik ben om :)

Meteen black haze fan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_129130483
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben om :)

Meteen black haze fan
Ik dacht dat jij meer van de purple haze was :7 :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_129130535
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij meer van de purple haze was :7 :@
Ik blow niet meer :')
pi_129130867
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik blow niet meer :')
Ik ook niet. Al een jaar of 15 niet meer gok ik.
vosss is de naam,
pi_129130886
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ook niet. Al een jaar of 15 niet meer gok ik.
Ik 15 maanden nu
pi_129130976
Dan heb je vast geen last meer nu met in slaap geraken.

Dat weet ik nog wel. Uren en uren wakker liggen en als ik dan sliep compleet absurd en veel dromen en hele tijd :)
vosss is de naam,
pi_129130990
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef vosss het volgende:

Dat weet ik nog wel. Uren en uren wakker liggen en als ik dan sliep compleet absurd en veel dromen en hele tijd :)
Ik slaap sowieso niet zo heel veel :')
pi_129131010
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef vosss het volgende:

Had ik ook last van toen ik gestopt was. Uit bed springen en keihard opdrukken tot ik niet meer kon hielp op de een of andere manier altijd :o
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:24:42 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_129131032
De OP heeft trouwens wel een hoog "al die nikkers lijken toch wel op elkaar" gehalte. Kijk even naar die neus man. En die ogen en jukbeenderen. Dat zijn 2 verschillende mensen. Hoe redneck kan je zijn. _O-
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 21 juli 2013 @ 05:16:11 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129179459
Dus we zijn er overeens dat 2 pac meer gemeen had met Andre Hazes dan met Blac Haze. beide liggen ze aan de verkeerde kant van het gras. dus mogen we concluderen dat hiemee het topic gesloten mag worden/
Lavenderr een slotje.gif s.v.p

ty :*
pi_129180139
Topic zal vanzelf wegzakken theguyver ;)

Moest toch wel aan Tupac denken toen ik Blac Haze voor het eerst hoorde. Maar om nou te zeggen dat het Tupac is, nee. :)
★★★
pi_129246966
quote:
Zou hij opnieuw doorzeeft worden? :o
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:55:31 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129419536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus 2pac = blac haze = Andre Hazes _O_ dat is diep... :P
Andre was vooral van de six packs. Dat is drie keer 2pac, en dat verwijst dus naar drie personages.

Wow.......
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 28 juli 2013 @ 08:09:50 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129426562
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Andre was vooral van de six packs. Dat is drie keer 2pac, en dat verwijst dus naar drie personages.

Wow.......
:D
pi_129838750

Tupac is alive. de stem black haze klinkt zeker wel als 2pac
pi_129838782
Ik zie niet wat een overeenkomst in stem te maken heeft met zijn vermeende overleven.
Conscience do cost.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:45:59 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129838813
Echt, beledig de nalatenschap van Tupac niet door die lelijke drol als Tupac op te voeren.
pi_129838864
Ook dat. Pac was een net iets te intelligente neger om zichzelf "black haze" te noemen.
Conscience do cost.
pi_129838965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef ems. het volgende:
Ik zie niet wat een overeenkomst in stem te maken heeft met zijn vermeende overleven.
Ik draai Tupac iedere dag. deze stem klink duidelijk verouderd en dat is best wel logisch der jaren maar de flow blijft het zelfde.

Free your mind!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:51:29 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129838996
Jaja, and your ass will follow ...
Al die deelnemers aan soundmixshows, ook allemaal reïncarnatie.
Goedkoop meeliften op echt talent, niks meer.
  Forum Admin donderdag 8 augustus 2013 @ 18:52:20 #61
35723 crew  GGMM
pi_129839032
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Copycat het volgende:
Dit betwijfel ik ten zeerste.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129839123
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Copycat het volgende:
Jaja, and your ass will follow ...
Goedkoop meeliften op echt talent, niks meer.

Free your mind!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:56:33 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129839156
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:

Dit betwijfel ik ten zeerste.
Free your mind, jonguh!
Echt wel dat Gerard Joling Don McLean is en Glennis Grace Whitney Houston. Dat hóór je toch!?!
pi_129839210

20 september 2013 een groote protest actie in Den Haag we dwingen de regering tot af treden!

https://www.facebook.com/events/622092337819330/?ref=ts&fref=ts
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:59:06 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129839222
Je hebt je Anonymous-kloon maar aan de wilgen gehangen?
pi_129839268
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
Je hebt je Anonymous-kloon maar aan de wilgen gehangen?
Ja en ik ben Tribalwars en ik ben uhhm even denken al die namen die jullie genoemd hebben ;)
pi_129839327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:50 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Ik draai Tupac iedere dag. deze stem klink duidelijk verouderd en dat is best wel logisch der jaren maar de flow blijft het zelfde.
Ik heb tupac een stuk meer geluisterd dan jij waarschijnlijk ooit zal doen. De stemmen lijken op elkaar maar daar houdt de vergelijking op ;)
Conscience do cost.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:02:58 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129839332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:00 schreef antibilderberg het volgende:

Ja en ik ben Tribalwars en ik ben uhhm even denken al die namen die jullie genoemd hebben ;)
tribalwars was een grapje. Anonymous lag er duidelijk bovenop. En nu helemaal.
pi_129839437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb tupac een stuk meer geluisterd dan jij waarschijnlijk ooit zal doen. De stemmen lijken op elkaar maar daar houdt de vergelijking op ;)
Whahahahaha als dat echt zo was dan had je niet zulke uitspraken!
pi_129839481
Blijkbaar wel :)
Conscience do cost.
pi_129839504
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef ems. het volgende:
Blijkbaar wel :)
Beetje beat luisteraar ^^ want je gaat mij niet wijsmaken dat je ook maar iets van zijn teksten snapt. en anders doe eens een poging en bewijs het tegen deel
pi_129839541

[ Bericht 100% gewijzigd door antibilderberg op 08-08-2013 19:09:03 ]
pi_129839544
Vandaar dat je onterechte overeenkomsten ziet!
Conscience do cost.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:09:26 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129839572
Alleen de stemmen lijken op elkaar. Net als zoveel soundmixers een stem kunnen nabootsen.
Qua uiterlijk is er amper een groter verschil denkbaar. Of het feit dat ze allebei zwart zijn, moet voor jou voldoende zijn.

Of je bent blind, dat kan natuurlijk ook.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:10:00 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129839592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:08 schreef ems. het volgende:
Vandaar dat je onterechte overeenkomsten ziet!
Wat stond er boven jouw post?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:10:43 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129839619
Oh my. Het is zo far out there als ik het zeg en zo niet, mag jij het tegendeel bewijzen.
pi_129839746
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat stond er boven jouw post?
Ik had per ongeluk Quote gedaan inplaats van edit

Je geeft graag reacties op mij omdat er iets speelt waarvan je langzaam het besef begint te krijgen en je hoopt iedere x dat het tegen deel bewezen word. Helaas gebeurd dat niet en blijf je maar reageren in hoop je gelijkheid te krijgen. Dat is gewoon je eigen voor de gek houden denk daar maar over na ;)

[ Bericht 28% gewijzigd door antibilderberg op 08-08-2013 19:24:33 ]
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:18:32 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129839855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

kom je keer in Enschede occupy wat er nog van over is 1 opa uit stof geklopt en kom je geneens langs op de koffie... flauw :{
pi_129840031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:07 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Beetje beat luisteraar ^^ want je gaat mij niet wijsmaken dat je ook maar iets van zijn teksten snapt. en anders doe eens een poging en bewijs het tegen deel
Als ik zeg dat ik laatst Biggie door mijn straat zag lopen is het aan mij om bewijs te leveren. Bewijs jij maar eerst eens dat het dezelfde personen zijn. Jij doet de bewering immers.
Conscience do cost.
pi_129840115
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik laatst Biggie door mijn straat zag lopen is het aan mij om bewijs te leveren. Bewijs jij maar eerst eens dat het dezelfde personen zijn. Jij doet de bewering immers.
2pac zijn makavelli theorie. dat is afkomstig van een italiaan die zijn dood in scene heeft gezet met de naam machiavelli.

en dan de 7 day theorie. er zijn dus genoeg argumenten.
dat je alles in toeval blijf geloven kan ik ook niets aan doen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:30:05 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129840213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef antibilderberg het volgende:

Je geeft graag reacties op mij omdat er iets speelt waarvan je langzaam het besef begint te krijgen en je hoopt iedere x dat het tegen deel bewezen word. Helaas gebeurd dat niet en blijf je maar reageren in hoop je gelijkheid te krijgen. Dat is gewoon je eigen voor de gek houden denk daar maar over na ;)
Tuurlijk.
Als iemand het niet je eens is en je denkbeelden zelfs te belachelijk voor woorden vindt, is dat omdat ze het er steeds meer mee eens zijn. Niet omdat het gekke interessant en fascinerend is.
Dat gesnuif heeft je weinig goeds gedaan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:32:39 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129840291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:26 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

2pac zijn makavelli theorie. dat is afkomstig van een italiaan die zijn dood in scene heeft gezet met de naam machiavelli.

oke btw misschien een suggestie , zou het niet zo kunnen zijn dat hij zelf die link heeft gelegd door naamsbekendheid te verwerven?
bedoel zelf een conspiracy de wereld in helpen dat jezelf 2 pac bent en je bent gelijk beroemd.
en later gewoon doen alsof je neus bloed :P
pi_129840440
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Als iemand het niet je eens is en je denkbeelden zelfs te belachelijk voor woorden vindt, is dat omdat ze het er steeds meer mee eens zijn. Niet omdat het gekke interessant en fascinerend is.
Dat gesnuif heeft je weinig goeds gedaan.
Haha wel prachtig hoe je er allemaal over aan het na denken bent.

https://www.facebook.com/events/622092337819330/ dus we kunnen jou ook verwachten?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:38:21 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129840465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef antibilderberg het volgende:
Haha wel prachtig hoe je er allemaal over aan het na denken bent.

https://www.facebook.com/events/622092337819330/ dus we kunnen jou ook verwachten?
Voor jou kost dat misschien veel denkwerk. Dat geldt niet voor iedereen.
En nee. Ik heb wel wat beters te doen. Zoals mijn haar wassen. Of gras zien groeien.
pi_129840535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:26 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Ik vroeg om bewijs, niet om wat theorieen. Ik kan ook wel wat dingen verzinnen waarom iemand zoveel jaar geleden misschien niet dood is gegaan.
Conscience do cost.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:41:23 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129840565
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef ems. het volgende:
Ik vroeg om bewijs, niet om wat theorieen. Ik kan ook wel wat dingen verzinnen waarom iemand zoveel jaar geleden misschien niet dood is gegaan.
Dat jij er zo over nadenkt, zegt dat je het eigenlijk ook wel gelooft. Alleen durf je die gedachte nog niet volledig te omarmen.
pi_129840576
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor jou kost dat misschien veel denkwerk. Dat geldt niet voor iedereen.
En nee. Ik heb wel wat beters te doen. Zoals mijn haar wassen. Of gras zien groeien.
Uhu en leg nou eens precies uit waarom je elke x op mij moet reageren?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:43:49 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129840643
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef antibilderberg het volgende:

Uhu en leg nou eens precies uit waarom je elke x op mij moet reageren?
Dit is een fo-rum.
Misschien moet je de betekenis daarvan even opzoeken. Dan zul je lezen dat fora bestaansrecht hebben door het op elkaar reageren. Ik reageer dus op meer users dan op jou alleen. In dit topic en in andere topics.
pi_129840649
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat jij er zo over nadenkt, zegt dat je het eigenlijk ook wel gelooft. Alleen durf je die gedachte nog niet volledig te omarmen.
Je moest eens weten hoe graag ik het had geloofd. Als tupac nu nog had geleefd had hij verderfelijke zaken als lil'wayne, obama en vanilla coke uit de schappen nooit laten gebeuren :'(
Conscience do cost.
pi_129840710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2002 19:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat is bewijs als de regering het zegt?

als je zijn muziek aandachtig bestudeerd ga je teksten tegen komen van zijn opgezette plan om de illuminati te verrassen. en dan duikt er een foto op uit cuba met 2pac en een auto op de achtergrond die van 2012.

De getuigen die verklaarde dat tupac met een helikopter was opgehaald. Waarom is die getuigen nooit goed in de media geweest?
Wat zegt 2pac in zijn raps van de 7 day theorie?
Meerdere getuigen bevestigen dat ze 2pac in cuba gezien hebben waarom zouden zei daar over liegen?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:46:34 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129840722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:43 schreef ems. het volgende:
Je moest eens weten hoe graag ik het had geloofd. Als tupac nu nog had geleefd had hij verderfelijke zaken als lil'wayne, obama en vanilla coke uit de schappen nooit laten gebeuren :'(
Waarom is Obama verderfelijk? Lil' Wayne okay ...
En denk je dat Tupac anti-Obama zou zijn geweest?
pi_129840851
quote:
3s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is een fo-rum.
Misschien moet je de betekenis daarvan even opzoeken. Dan zul je lezen dat fora bestaansrecht hebben door het op elkaar reageren. Ik reageer dus op meer users dan op jou alleen. In dit topic en in andere topics.
Ik snap dat je reageert en ik weet hoe het werkt, maar dan nog snap ik niet er zijn zo veel andere topic me andere die posten waarom kies je juist mij uit?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:52:43 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129840960
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:50 schreef antibilderberg het volgende:

Ik snap dat je reageert en ik weet hoe het werkt, maar dan nog snap ik niet er zijn zo veel andere topic me andere die posten waarom kies je juist mij uit?
Ik kies jou niet uit. Ik kies het topic uit. Omdat ik gefascineerd ben door sommige 'typische' BNW-onderwerpen. Niet zo para doen.
pi_129841007
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kies jou niet uit. Ik kies het topic uit. Omdat ik gefascineerd ben door sommige 'typische' BNW-onderwerpen. Niet zo para doen.
Der zijn genoeg andere met de zelfde onderwerpen maar waarom nou juist mij?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:54:48 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129841030
Waarom blijf jij op mij reageren?
Dit is niet eens jouw topic ...
pi_129841035
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom is Obama verderfelijk? Lil' Wayne okay ...
Ik riep maar wat.
quote:
En denk je dat Tupac anti-Obama zou zijn geweest?
Mwaaa. Ik vind het altijd een beetje futiel om te praten over wat een dood iemand gezegd zou hebben. Je haalt er toch geen wijsheid uit.

Dat gezegd te hebben, ik denk eerst niet, uiteindelijk wel. Aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre zijn eventuele mening hedendaags nog relevant zou zijn.
Conscience do cost.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:56:37 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129841090
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef ems. het volgende:

Ik riep maar wat.

[..]

Mwaaa. Ik vind het altijd een beetje futiel om te praten over wat een dood iemand gezegd zou hebben. Je haalt er toch geen wijsheid uit.

Dat gezegd te hebben, ik denk eerst niet, uiteindelijk wel. Aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre zijn eventuele mening hedendaags nog relevant zou zijn.
Duidelijk! En eens.

Ik reageer nu op jou, zodat AntiB niet doorheeft dat ik eigenlijk alleen op hem wil reageren.
Die paranoia blijft lang hangen ...
pi_129841120
quote:
18s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Waarom blijf jij op mij reageren?
Dit is niet eens jouw topic ...
Dat zeg ik ook niet maar je reageert wel op mij.
En als ik even naar mijn topics kijk dan komt jou naam herhaaldelijk naar boven.

ter wel er ook andere zijn net zoals ik die hier over spreken besteed je toch veel aandacht en tijd aan mij. (L)
pi_129841150
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef SpecialK het volgende:
De OP heeft trouwens wel een hoog "al die nikkers lijken toch wel op elkaar" gehalte. Kijk even naar die neus man. En die ogen en jukbeenderen. Dat zijn 2 verschillende mensen. Hoe redneck kan je zijn. _O-
Kijk naar Michael Jackson, die was ook zo changed als een deur! Wohooooooo 2 pac leeft! PEACE MF!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:00:32 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129841199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef antibilderberg het volgende:

Dat zeg ik ook niet maar je reageert wel op mij.
En als ik even naar mijn topics kijk dan komt jou naam herhaaldelijk naar boven.

ter wel er ook andere zijn net zoals ik die hier over spreken besteed je toch veel aandacht en tijd aan mij. (L)
Misschien wel omdat jij imo het meest vreemd bent, momenteel.
Maar als je er eng van wordt, zal ik niet meer op jou persoonlijk reageren. No sweat off my back.
pi_129841536
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien wel omdat jij imo het meest vreemd bent, momenteel.
Maar als je er eng van wordt, zal ik niet meer op jou persoonlijk reageren. No sweat off my back.
Ik weet niet eens meer wat je op mij gereageerd heb in andere topics. Jij weet exact mijn zinnen hier mooi neer te zetten. nahh word niet echt bang voor je hoor maar gewoon een manier om je aan het denken te zetten. van waarom doe ik dit en waarom ga ik nog langer een discussie met die lapzwans van een antibilderberg aan ^^

Wat ik zeg klink ook wel vreemd daarom vind je mij vreemd. ik ben helemaal niet vertrouwt ik hoor niet bij jou in je hokjes thuis. als je me zou neer zetten zou je mij als een of ander straat schoffie plaatsen. Ik zeg iets anders van wat te tv beweert, dus daarom klop ik niet, en ben ik maar zo een vreemde domme gast die niets weet. of troll hoe jullie dat in jullie taaltje noemen.

luister niet alleen naar de muziek maar ook de actie houders wat zei zeggen over het leven. komt dat niet een beetje overheen met wat ik hier aan het verklaren ben? Dan zijn dat toch nog meer trollen ^^ Ons trollen groepje breid zich uit help kijk uit regering doe hier wat tegen ^^

https://www.facebook.com/events/622092337819330/?fref=ts het zijn er geen 1000 die komen dit is maar 1 van de sites ;) het probleem is telkens dat de regering die sites sluiten. en als je mijn niet geloofd vraag het daar die duizend andere. maar dan zitten weer van die domme trollen als mij tussen die x op x die sites aan maken. alle gegevens die door de overheid eraf word gehaald zetten wij er weer op. Laat die stomme trolle dan dan toch oppakken en ze allemaal vast zetten.

ja als wij niet naar die mannen in het pakken luisteren sturen ze gewoon het blauw op ons af! Die jonge in het filmpje word gewoon op de grond gesmeten alsof het nix is Petje af voor meneer de agent! Wat word er hier in Nederland altijd geroepen vrijheid? Ben ik toch dat ik van de tv krap en leugens verlost ben dank u heer voor deze kans _o_

[ Bericht 15% gewijzigd door antibilderberg op 08-08-2013 20:52:49 ]
pi_129843696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:10 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Ik weet niet eens meer wat je op mij gereageerd heb in andere topics. Jij weet exact mijn zinnen hier mooi neer te zetten. nahh word niet echt bang voor je hoor maar gewoon een manier om je aan het denken te zetten. van waarom doe ik dit en waarom ga ik nog langer een discussie met die lapzwans van een antibilderberg aan ^^

Wat ik zeg klink ook wel vreemd daarom vind je mij vreemd. ik ben helemaal niet vertrouwt ik hoor niet bij jou in je hokjes thuis. als je me zou neer zetten zou je mij als een of ander straat schoffie plaatsen. Ik zeg iets anders van wat te tv beweert, dus daarom klop ik niet, en ben ik maar zo een vreemde domme gast die niets weet. of troll hoe jullie dat in jullie taaltje noemen.

luister niet alleen naar de muziek maar ook de actie houders wat zei zeggen over het leven. komt dat niet een beetje overheen met wat ik hier aan het verklaren ben? Dan zijn dat toch nog meer trollen ^^ Ons trollen groepje breid zich uit help kijk uit regering doe hier wat tegen ^^

https://www.facebook.com/events/622092337819330/?fref=ts het zijn er geen 1000 die komen dit is maar 1 van de sites ;) het probleem is telkens dat de regering die sites sluiten. en als je mijn niet geloofd vraag het daar die duizend andere. maar dan zitten weer van die domme trollen als mij tussen die x op x die sites aan maken. alle gegevens die door de overheid eraf word gehaald zetten wij er weer op. Laat die stomme trolle dan dan toch oppakken en ze allemaal vast zetten.

[ afbeelding ]

ja als wij niet naar die mannen in het pakken luisteren sturen ze gewoon het blauw op ons af! Die jonge in het filmpje word gewoon op de grond gesmeten alsof het nix is Petje af voor meneer de agent! Wat word er hier in Nederland altijd geroepen vrijheid? Ben ik toch dat ik van de tv krap en leugens verlost ben dank u heer voor deze kans _o_

Rip John Lennon ik heb je boodschap begrepen helaas nog niet iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')