Ik had per ongeluk Quote gedaan inplaats van editquote:
kom je keer in Enschede occupy wat er nog van over is 1 opa uit stof geklopt en kom je geneens langs op de koffie... flauwquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk Quote gedaan inplaats van edit
Als ik zeg dat ik laatst Biggie door mijn straat zag lopen is het aan mij om bewijs te leveren. Bewijs jij maar eerst eens dat het dezelfde personen zijn. Jij doet de bewering immers.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:07 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Beetje beat luisteraar ^^ want je gaat mij niet wijsmaken dat je ook maar iets van zijn teksten snapt. en anders doe eens een poging en bewijs het tegen deel
2pac zijn makavelli theorie. dat is afkomstig van een italiaan die zijn dood in scene heeft gezet met de naam machiavelli.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik laatst Biggie door mijn straat zag lopen is het aan mij om bewijs te leveren. Bewijs jij maar eerst eens dat het dezelfde personen zijn. Jij doet de bewering immers.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef antibilderberg het volgende:
Ik had per ongeluk Quote gedaan inplaats van edit
Je geeft graag reacties op mij omdat er iets speelt waarvan je langzaam het besef begint te krijgen en je hoopt iedere x dat het tegen deel bewezen word. Helaas gebeurd dat niet en blijf je maar reageren in hoop je gelijkheid te krijgen. Dat is gewoon je eigen voor de gek houden denk daar maar over na
oke btw misschien een suggestie , zou het niet zo kunnen zijn dat hij zelf die link heeft gelegd door naamsbekendheid te verwerven?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:26 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
2pac zijn makavelli theorie. dat is afkomstig van een italiaan die zijn dood in scene heeft gezet met de naam machiavelli.
en dan de 7 day theorie. er zijn dus genoeg argumenten.
dat je alles in toeval blijf geloven kan ik ook niets aan doen.
Haha wel prachtig hoe je er allemaal over aan het na denken bent.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als iemand het niet je eens is en je denkbeelden zelfs te belachelijk voor woorden vindt, is dat omdat ze het er steeds meer mee eens zijn. Niet omdat het gekke interessant en fascinerend is.
Dat gesnuif heeft je weinig goeds gedaan.
Voor jou kost dat misschien veel denkwerk. Dat geldt niet voor iedereen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef antibilderberg het volgende:
Haha wel prachtig hoe je er allemaal over aan het na denken bent.
https://www.facebook.com/events/622092337819330/ dus we kunnen jou ook verwachten?
Ik vroeg om bewijs, niet om wat theorieen. Ik kan ook wel wat dingen verzinnen waarom iemand zoveel jaar geleden misschien niet dood is gegaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:26 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
2pac zijn makavelli theorie. dat is afkomstig van een italiaan die zijn dood in scene heeft gezet met de naam machiavelli.
en dan de 7 day theorie. er zijn dus genoeg argumenten.
dat je alles in toeval blijf geloven kan ik ook niets aan doen.
Dat jij er zo over nadenkt, zegt dat je het eigenlijk ook wel gelooft. Alleen durf je die gedachte nog niet volledig te omarmen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef ems. het volgende:
Ik vroeg om bewijs, niet om wat theorieen. Ik kan ook wel wat dingen verzinnen waarom iemand zoveel jaar geleden misschien niet dood is gegaan.
Uhu en leg nou eens precies uit waarom je elke x op mij moet reageren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor jou kost dat misschien veel denkwerk. Dat geldt niet voor iedereen.
En nee. Ik heb wel wat beters te doen. Zoals mijn haar wassen. Of gras zien groeien.
Dit is een fo-rum.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef antibilderberg het volgende:
Uhu en leg nou eens precies uit waarom je elke x op mij moet reageren?
Je moest eens weten hoe graag ik het had geloofd. Als tupac nu nog had geleefd had hij verderfelijke zaken als lil'wayne, obama en vanilla coke uit de schappen nooit laten gebeurenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat jij er zo over nadenkt, zegt dat je het eigenlijk ook wel gelooft. Alleen durf je die gedachte nog niet volledig te omarmen.
Wat is bewijs als de regering het zegt?quote:Op donderdag 8 augustus 2002 19:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vroeg om bewijs, niet om wat theorieen. Ik kan ook wel wat dingen verzinnen waarom iemand zoveel jaar geleden misschien niet dood is gegaan.
Waarom is Obama verderfelijk? Lil' Wayne okay ...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:43 schreef ems. het volgende:
Je moest eens weten hoe graag ik het had geloofd. Als tupac nu nog had geleefd had hij verderfelijke zaken als lil'wayne, obama en vanilla coke uit de schappen nooit laten gebeuren
Ik snap dat je reageert en ik weet hoe het werkt, maar dan nog snap ik niet er zijn zo veel andere topic me andere die posten waarom kies je juist mij uit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is een fo-rum.
Misschien moet je de betekenis daarvan even opzoeken. Dan zul je lezen dat fora bestaansrecht hebben door het op elkaar reageren. Ik reageer dus op meer users dan op jou alleen. In dit topic en in andere topics.
Ik kies jou niet uit. Ik kies het topic uit. Omdat ik gefascineerd ben door sommige 'typische' BNW-onderwerpen. Niet zo para doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:50 schreef antibilderberg het volgende:
Ik snap dat je reageert en ik weet hoe het werkt, maar dan nog snap ik niet er zijn zo veel andere topic me andere die posten waarom kies je juist mij uit?
Der zijn genoeg andere met de zelfde onderwerpen maar waarom nou juist mij?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kies jou niet uit. Ik kies het topic uit. Omdat ik gefascineerd ben door sommige 'typische' BNW-onderwerpen. Niet zo para doen.
Ik riep maar wat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is Obama verderfelijk? Lil' Wayne okay ...
Mwaaa. Ik vind het altijd een beetje futiel om te praten over wat een dood iemand gezegd zou hebben. Je haalt er toch geen wijsheid uit.quote:En denk je dat Tupac anti-Obama zou zijn geweest?
Duidelijk! En eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef ems. het volgende:
Ik riep maar wat.
[..]
Mwaaa. Ik vind het altijd een beetje futiel om te praten over wat een dood iemand gezegd zou hebben. Je haalt er toch geen wijsheid uit.
Dat gezegd te hebben, ik denk eerst niet, uiteindelijk wel. Aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre zijn eventuele mening hedendaags nog relevant zou zijn.
Dat zeg ik ook niet maar je reageert wel op mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Waarom blijf jij op mij reageren?
Dit is niet eens jouw topic ...
Kijk naar Michael Jackson, die was ook zo changed als een deur! Wohooooooo 2 pac leeft! PEACE MF!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef SpecialK het volgende:
De OP heeft trouwens wel een hoog "al die nikkers lijken toch wel op elkaar" gehalte. Kijk even naar die neus man. En die ogen en jukbeenderen. Dat zijn 2 verschillende mensen. Hoe redneck kan je zijn.
Misschien wel omdat jij imo het meest vreemd bent, momenteel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef antibilderberg het volgende:
Dat zeg ik ook niet maar je reageert wel op mij.
En als ik even naar mijn topics kijk dan komt jou naam herhaaldelijk naar boven.
ter wel er ook andere zijn net zoals ik die hier over spreken besteed je toch veel aandacht en tijd aan mij. (L)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |