quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef Copycat het volgende:[..]
Misschien wel omdat jij imo het meest vreemd bent, momenteel.
Maar als je er eng van wordt, zal ik niet meer op jou persoonlijk reageren. No sweat off my back.
Ik weet niet eens meer wat je op mij gereageerd heb in andere topics. Jij weet exact mijn zinnen hier mooi neer te zetten. nahh word niet echt bang voor je hoor maar gewoon een manier om je aan het denken te zetten. van waarom doe ik dit en waarom ga ik nog langer een discussie met die lapzwans van een antibilderberg aan ^^
Wat ik zeg klink ook wel vreemd daarom vind je mij vreemd. ik ben helemaal niet vertrouwt ik hoor niet bij jou in je hokjes thuis. als je me zou neer zetten zou je mij als een of ander straat schoffie plaatsen. Ik zeg iets anders van wat te tv beweert, dus daarom klop ik niet, en ben ik maar zo een vreemde domme gast die niets weet. of troll hoe jullie dat in jullie taaltje noemen.
luister niet alleen naar de muziek maar ook de actie houders wat zei zeggen over het leven. komt dat niet een beetje overheen met wat ik hier aan het verklaren ben? Dan zijn dat toch nog meer trollen ^^ Ons trollen groepje breid zich uit help kijk uit regering doe hier wat tegen ^^
https://www.facebook.com/events/622092337819330/?fref=ts het zijn er geen 1000 die komen dit is maar 1 van de sites

het probleem is telkens dat de regering die sites sluiten. en als je mijn niet geloofd vraag het daar die duizend andere. maar dan zitten weer van die domme trollen als mij tussen die x op x die sites aan maken. alle gegevens die door de overheid eraf word gehaald zetten wij er weer op. Laat die stomme trolle dan dan toch oppakken en ze allemaal vast zetten.
![keb1at.png]()
ja als wij niet naar die mannen in het pakken luisteren sturen ze gewoon het blauw op ons af! Die jonge in het filmpje word gewoon op de grond gesmeten alsof het nix is Petje af voor meneer de agent! Wat word er hier in Nederland altijd geroepen vrijheid? Ben ik toch dat ik van de tv krap en leugens verlost ben dank u heer voor deze kans _o_
[ Bericht 15% gewijzigd door antibilderberg op 08-08-2013 20:52:49 ]
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer