quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we gelukkig al jaren geen bagger meer van hem gehoord hebben.
Er zijn meer mensen van wie de ouders na een ziektebed overlijden. TuPac heeft daar geen alleenrecht op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dit is 2pac en dat zeg ik als groot fan! en als je reacties onder youtube leest zijn die het ook allemaal met me eens
en dit is allemaal naar zijn zogenaamde dood.
Dus je bevindingen zijn niet juist ^^
Waarom ik dit weet als fan?
Concludeer ik uit mijn eigen levens ervaring.
Om een voorbeeld te noemen iemand die over zijn moeder rapt die ook ernstig ziek is heeft een veel diep rakende flow dan als iemand het na zou rappen.
Een flow van iemand is uniek en ben er heilig van overtuigd dat die niet na te maken is
Tof, on topic!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef Erasmo het volgende:
Ok antibilderberg, er even vanuit gaand dat 'ze' achter je aan zitten, ik neem aan dat je een aantal safeguards hebt?
Rare omstandigheden betekenen niet automatisch dat iets fishy is. MJ was een druggie met een foute arts en Cobain een druggie met gezondheidsklachten van zowel mentale als fysieke aard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef theguyver het volgende:
Nee maar er zijn wel dingen wat wel wazig is...
mja.. moet me er ff in verdiepen![]()
zo zijn er wel meer artiesten overleden in rare omstandigheden.
MJ, kurt cobain, om maar ff 2 anderen te noemen.
Tupacs moeder leeft overigens gewoon nog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen van wie de ouders na een ziektebed overlijden. TuPac heeft daar geen alleenrecht op.
Ik ga daar verder geen uitspraak over doen want hier zitten ook mensen die alleen mee lezen en ik ga ze niet op de hoogte brengen hoe ze mij het best aan kunnen pakkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef Erasmo het volgende:
Ok antibilderberg, er even vanuit gaand dat 'ze' achter je aan zitten, ik neem aan dat je een aantal safeguards hebt?
Oh, dan snap ik 't helemaal niet meer. Maargoed, ik ben dan ook totaal geen rap-fanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef Fides het volgende:
[..]
Tupacs moeder leeft overigens gewoon nog.
Klopt die leeft ook nog, ik gaf maar een voorbeeld omdat ik zelf een mooi nummer over ons ma opgenomen hebquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef Fides het volgende:
[..]
Tupacs moeder leeft overigens gewoon nog.
Het zou voor de aarde handig zijn om de populatie te doen krimpen. Overbevolking is dé ziekte waar de aarde last van heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:47 schreef Fides het volgende:
Ik mis overigens nog het punt waarom het voor de machtigen der aarde zo handig zou zijn om de wereldpopulatie te doen krimpen.
Iets zegt me dat die kwade Illuminati-geniuses het niet te doen is om Moeder Aarde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het zou voor de aarde handig zijn om de populatie te doen krimpen. Overbevolking is dé ziekte waar de aarde last van heeft.
En waarom zou de NWO/Illuminatie daar een moer om geven? De machtigen der aarde verdienen juist hun geld door de "echte" ziekte, namelijk het exploiteren van de grondstoffen vd aarde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zou voor de aarde handig zijn om de populatie te doen krimpen. Overbevolking is dé ziekte waar de aarde last van heeft.
Ja, daar zit iets heel tegenstrijdigs in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Loppe het volgende:
Sowieso de mensheid uitmoorden uit liefde voor Moeder Aarde
Ja, geen idee, mij hoef je niet te overtuigen hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:51 schreef Fides het volgende:
[..]
En waarom zou de NWO/Illuminatie daar een moer om geven? De machtigen der aarde verdienen juist hun geld door de "echte" ziekte, namelijk het exploiteren van de grondstoffen vd aarde.
Ik zie, vanuit de ogen van machtig persoon X, geen enkel nut inhet uitroeien van de "makke schapen". Het zal enkel enorm veel energie en geld kosten om al die mensen af te slachten.....
Voorbeeldje: "Big pharma" is juist een van de redenen dat er zoveel mensen zijn....maar tegelijkertijd willen ze iedereen dood?
Opzich niet, de enige echte plaag voor de aarde is de mens natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar zit iets heel tegenstrijdigs in.
Yep. We zijn als sprinkhanen. We vreten alles kaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich niet, de enige echte plaag voor de aarde is de mens natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |