Je hebt Kritiek maar eigenlijk ook niets zinnigs te zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:04 schreef Fides het volgende:
Topicstarter, als je echt serieus bent, en niet zit te bulderen van het lachen achter je PC van deze nonsense zou ik even langs je huisarts gaan. Dat Tupac verhaal is hilarisch.
Harde punten? Vind je dat echt? Net zo hard als die Disney-flater.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:10 schreef antibilderberg het volgende:
Waarom ze je dat het bullshit is terwijl ik harde punten naar boven haal.
De regeringen doen het wel en ik ben fout bezig als ik het roep?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]helemaal gelijk, btw @TS je skipt van de ene naar de andere Theorie, misschien apparte Topics voor aanmaken?
Er zijn ook voor sommige dingen die je aansleept al topics voor open.
Meer kun je ook echt niet zeggen he ik haal even eerder een reactie van mezelf terug en dat is ook gelijk het laatste tijd dat ik aan je spendeer want ik ga niet elke x het zelfde roepen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harde punten? Vind je dat echt? Net zo hard als die Disney-flater.
Buiten dat ik kijk geen tekenfilms of cartoons kwam het tegen en deelde mijn bevindingen met de rest!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik meer zag dan daad werkelijk is. wat wil je nog meer horen?
Dat dat andere allemaal verzonnen is?
Ik heb in heel mijn leven nauwelijks of niet gerookt of gedronken.
niet meer als 2 maanden aan de rotzooi gezeten.
Was gewoon benieuwd hoe het was maar helaas was het niet bij 1x gebleven.
Ik zat d8 en nacht met die troep opgescheept klein moment van zwakte is toch geweest.
dat wil toch niet meteen zeggen dat mijn hersens zijn aangetast.
Je zegt over mij dat ik bevoordeeld ben, maar je hebt al een mening over mijn hersens terwijl je de feiten nog niet kent
wil je niet iedereen een Mak schaap noemen we zitten hier op BNW .. we brave new world dit forum boeit ons dus, hebben we wel degelijk interesse in dit soort stof en zijn we op de hoogte.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
De regeringen doen het wel en ik ben fout bezig als ik het roep?
Ik zeg nog altijd nee tegen oorlog en geweld en toch gebeurd het. maakt niet uit welk land je pakt geen burger zal oorlog goed keuren waarom doen onze regeringen dat wel?
Verder had ik het over Eminem maar iemand anders kwam met tupac en ben daar dus verder op ingegaan
Het geeft wederom duidelijk aan dat je maar wat bij elkaar raapt zonder er daadwerkelijk kritisch naar te kijken. Je komt iets tegen, je denkt dat het in je straatje past en hoppa, het is zo. Terwijl twee seconden kritisch kijken al genoeg is om te zien dat er niks van klopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef antibilderberg het volgende:
Meer kun je ook echt niet zeggen he ik haal even eerder een reactie van mezelf terug en dat is ook gelijk het laatste tijd dat ik aan je spendeer want ik ga niet elke x het zelfde roepen.
Buiten dat ik kijk geen tekenfilms of cartoons kwam het tegen en deelde mijn bevindingen met de rest!!!!!!!!!!
Ik heb niemand dood gewenst ik bedreig niemand met de dood geef alleen mijn mening over iets is dat zo erg?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
wil je niet iedereen een Mak schaap noemen we zitten hier op BNW .. we brave new world dit forum boeit ons dus, hebben we wel degelijk interesse in dit soort stof en zijn we op de hoogte.
of het wel of niet waar is... daarvoor zijn deze discussies maar je hoeft niet iemand beledigen of doodwensen daar staat ban op.
en over oorlogen.
hier onder een bekend plaatje van de eerste wereld oorlog.
terwijl ik nog steeds niet groed begrijp waarom die oorlog oit begonnen is.. gingen de soldaten wel juichend naar het front, toen de aankondiging volgde was iedereen aan het juichen dat de oorlog begon.
zo zijn er nog steeds veel mensen die zo denken over een oorlog hoor, dus als je zoiets roept , kom dan met wat bewijzen dat het inderdaad zo is.. anders word je inderdaad aangezien als een gekkie.
hier de foto
[ afbeelding ]
Ik ben met dingen maanden / weken bezig jij kan het in 2 seconde petje af ik geloof je ook echt op je woordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het geeft wederom duidelijk aan dat je maar wat bij elkaar raapt zonder er daadwerkelijk kritisch naar te kijken. Je komt iets tegen, je denkt dat het in je straatje past en hoppa, het is zo. Terwijl twee seconden kritisch kijken al genoeg is om te zien dat er niks van klopt.
Ik heb slechts kort het filmpje bekeken waarop jij jouw Disney-verhaal baseerde ...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:30 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik ben met dingen maanden / weken bezig jij kan het in 2 seconde petje af ik geloof je ook echt op je woord
Ik kijk anders naar teken films als jij en ook ik ben maar een mens die het verkeerd kan hebben daarom ook dat ik dat stuk gedeeld heb want was benieuwd naar de reacties van de rest.
Mijn bevindingen waren dat het Disney cartoons het zelfde waren nou dat heb jij uit de doeken doen helpen dat ze erop lijken maar dat ik er toch naast zat. prima toch?
Ok, iets zinnigs: Tupac is dood. Die theorieën zijn leuk, maar je moet ze niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:10 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Je hebt Kritiek maar eigenlijk ook niets zinnigs te zeggen.
Want waarom is het voor jou hilarisch?
Waarom ze je dat het bullshit is terwijl ik harde punten naar boven haal.
En ik ga voor de lol op iedereen reageren zeker kom op maak het nog spannender.
en als ik gek ben ben jij gewoon een mak schaap!
ja, sommige willen graag niet schaap genoemd worden. zeker niet hier op BNW forum.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:26 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb niemand dood gewenst ik bedreig niemand met de dood geef alleen mijn mening over iets is dat zo erg?
Er komen reacties dat ik een troll ben dat ik niet spoor etc etc dat maakt mij kwaad.
dat zijn nou net zelf de mensen die niet met details of feiten komen maar alleen even hun zegje doen.
Is het dan zo gek als ik een x terug gooi met schaap? als hun aan mij laten weten hoe ze over mij denken mag ik toch ook laten zien hoe ik over hen denk?
het is een theorie maar persoonlijk lijkt me dan dat appart topic aanmaken ff beter is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Ok, iets zinnigs: Tupac is dood. Die theorieën zijn leuk, maar je moet ze niet serieus nemen.
Zo een klein vermoeden had ik al dat het paar seconde werk wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb slechts kort het filmpje bekeken waarop jij jouw Disney-verhaal baseerde ...
Het gaat natuurlijk niet over dat filmpje an sich, maar vooral over het achterliggende feit dat jouw kritische houding verre van kritisch is als je denkt bewijs te hebben gevonden.
Als ze niet willen dat ze geen schaap genoemd willen worden ga mij dan ook niet voor leugenaar en troll uitmaken dan zal ik die schaap echt wel weg latenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja, sommige willen graag niet schaap genoemd worden. zeker niet hier op BNW forum.
en OW jawel, als je vraagt komen zij met meer feiten en bronnen naar boven dan jij kan lezen voor dit topic overstroomt met posts dus.. aub niet zo demigrerend tegenover hun.
Ze hebben misschien een andere kijk op het een en ander.
Ik geef alleen aan dat je beetje moet op passen met je reacties.
een Lambiekje een Tribalwars hebben al meer als eens een ban gehad doordat ze buiten het boekje gingen.
ik meld het gewoon ff aangezien je nieuw bent hier
Oke ben jij er bij geweest dan? en anders waar haal je ergens goeie bronnen vandaan dat die ook daadwerkelijk dood is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Ok, iets zinnigs: Tupac is dood. Die theorieën zijn leuk, maar je moet ze niet serieus nemen.
Omdat we gelukkig al jaren geen bagger meer van hem gehoord hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Oke ben jij er bij geweest dan? en anders waar haal je ergens goeie bronnen vandaan dat die ook daadwerkelijk dood is.
Ben jij er bij geweest toen ze hem wegmoffelden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Oke ben jij er bij geweest dan? en anders waar haal je ergens goeie bronnen vandaan dat die ook daadwerkelijk dood is.
Je kunt hier eens wat lezen antibilderberg BNW / Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc. #2quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
foto in spoiler pagina terugquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Aladdin zegt "Take off and go" tegen die tijgert
Autopsiefoto's, no less.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |