abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129111722
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:27 schreef Copycat het volgende:
Als je zijn laatste album achterstevoren draait, hoor je 'Marshall Matters is dead'.
Tupac heeft een rap, als je die achterstevoren draait dan hoor je 'I'm Alive'. Dus eigenlijk moet je het omdraaien, als ze roepen 'I'm Alive' zijn ze dood, en als ze roepen dat ze dood zijn, leven ze nog.
★★★
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:32:04 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129111729
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt veel is er al jaren niet meer over van die carrière. Zeker vergeleken met de enorme successen die hij heeft beleefd.
Hij probeert wel comebacks te maken, maar echt vlotten wil het niet meer.
album wat in 2010 uit kwam was topper hoor.
en ok de laatste 3 jaar niet mja.. zo hebben alle bands artiesten wel ups and downs. dus?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:33:36 #103
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129111750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

android? is nog niet mogelijk, klonen mag niet en ik zou me er ff in gaan verdiepen, in dat klonen het werkt ietsje anders dan je denkt!
enige logische is dus een vervangen voor een look like, maar nu komt de vraag, als ie dood is. nou en.. ff schok door de muziek wereld en dat was het ... zie MJ Kurt Cobain en Aliaah..
en hij is dus dood omdat mensen denken dat hij veranderd is?
Ja regels de voor ons worden opgelegd. moorden mag ook niet en toch is Michael Jackson vermoord dat wil nog niets zeggen. Klonen van dieren hebben ze al heel wat experimenten op gedaan. de mens is misschien wat lastiger omdat die een uitgebreide denk niveau hebben.
Maar geloof toch niet dat het onmogelijk is want de regering doet hard zijn best als het om die dingen gaat dat mensen niet sporen en dat maakt het toch voor mij interessant.

Als ik mijn bevindingen zelf even na loop Eminem doet uitspraken over de elite.
natuurlijk zijn er dan een hoop ogen op hem gericht.
Als ze hem zo ineens koud maken dan zeggen de mensen zie je wel hij waarschuwt ons en nu is hij dood.

En als fans zeggen dat het Eminem niet is waarom zou ik hun oordeel in twijfel nemen?
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:36:55 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129111802
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:33 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Ja regels de voor ons worden opgelegd. moorden mag ook niet en toch is Michael Jackson vermoord dat wil nog niets zeggen. Klonen van dieren hebben ze al heel wat experimenten op gedaan. de mens is misschien wat lastiger omdat die een uitgebreide denk niveau hebben.
Maar geloof toch niet dat het onmogelijk is want de regering doet hard zijn best als het om die dingen gaat dat mensen niet sporen en dat maakt het toch voor mij interessant.

Als ik mijn bevindingen zelf even na loop Eminem doet uitspraken over de elite.
natuurlijk zijn er dan een hoop ogen op hem gericht.
Als ze hem zo ineens koud maken dan zeggen de mensen zie je wel hij waarschuwt ons en nu is hij dood.

En als fans zeggen dat het Eminem niet is waarom zou ik hun oordeel in twijfel nemen?
ja zo ben ik ook behoorlijk veranderd in de laatste 3 jaar en ben ik niet meer de zelfde persoon kwa doen en laten als 3 jaar terug.
MJ? vermoord .. is topic over in truth meen ik..
Maar omdat zijn laatste album een flop is omdat het gewoon heel erg anders lijkt op zijn vorige muziek stijl is hij dus dood?
ben erg van van Live de band .. nu uit elkaar gevallen maar hun laatste album als grote fan vond ik ook maar crap!

en klonen op de manier wat jij denkt is niet mogelijk.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:37:06 #105
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129111807
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt veel is er al jaren niet meer over van die carrière. Zeker vergeleken met de enorme successen die hij heeft beleefd.
Hij probeert wel comebacks te maken, maar echt vlotten wil het niet meer.
Iedereen die over de illuminati / elite begint zie je niet meer of nauwelijks op tv. Hoe zou dat toch komen? misschien omdat de media en tv door de elite beheert word?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:37:33 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129111811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:32 schreef theguyver het volgende:

album wat in 2010 uit kwam was topper hoor.
en ok de laatste 3 jaar niet mja.. zo hebben alle bands artiesten wel ups and downs. dus?
Voor 2010 was het imo ook al lang niet meer het niveau van de eerste jaren. Smaken verschillen natuurlijk, maar ook het succes van weleer weet hij al jaren niet meer te evenaren. In de verste vertes niet. En hoe je het ook wendt of keert, hij had een fikse verslaving die ook hem meer slecht dan goed heeft gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:41:38 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129111872
hij is er een aantal jaren tussen uit geweest. dat klopt en als je dan een aardige comeback kan maken .. vind ik netjes hoor zijn weinig artietsen die dat flikken ;)
btw FYI ik ben rocker dus niet echt een fan van m ;)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:42:43 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129111894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Iedereen die over de illuminati / elite begint zie je niet meer of nauwelijks op tv. Hoe zou dat toch komen? misschien omdat de media en tv door de elite beheert word?
tribalwars is nog niet op tv geweest.
en noem eens een aantal artiesten of andere bekende personen?
en bedoel je amerikaanse tv of nederlandse?
pi_129112216
quote:

[..]

Onze grote vriend, Alex Jones, de man die door zijn carrière heel veel mensen kan bereiken, krijgt gewoon minuten bij BCC ...Waarom zouden ze dat doen?

★★★
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:10:14 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129112281
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Alex Jones
mja... het is een rare kwast en misschien dat ze hem niet echt een dreiging vinden?

On June 9, 2013, Jones appeared as a guest on the BBC's Sunday Politics. After a discussion about conspiracy theories surrounding the Bilderberg Group meetings with presenter Andrew Neil and journalist David Aaronovitch, a critic of such theories, which was dominated by Jones's shouting and regular interruptions, Andrew Neil ended the item, describing Jones as "an idiot" and "the worst person I've ever interviewed".Jones was still shouting, according to Neil on Twitter, until he knew he was off-air
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:28:16 #111
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129112596
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Tupac heeft een rap, als je die achterstevoren draait dan hoor je 'I'm Alive'. Dus eigenlijk moet je het omdraaien, als ze roepen 'I'm Alive' zijn ze dood, en als ze roepen dat ze dood zijn, leven ze nog.
Haha Tupac die leeft nog ben ik heilig van overtuigd. ik als 2pac fan ga hier mijn bevindingen delen.

Er is geen andere artiest dan hem waar ik 24 uur naar kan luisteren sta er mee op en ga er mee slapen. Sinds aan paar jaar geleden is er een nieuwe onbekende rapper opgedoken genaamd Black HAZE. en heel toevallig is het ook zijn muziek waar ik echt 24 uur naar kan luisteren.

Alleen zen stem klink wat verouderd maar weet zeker dat het hem is.

Daar bij wilde 2pac de regering/vijanden aan gaan pakken door mensen hun ogen te openen.
En kwam met makevelli. De oorsprong van makavelli is machiavelli die bedacht is door een italiaan die niets meer zijn dood in scene heeft gezet om zo zijn vijanden te verassen.

Tupac was een hele slimme man. hij droeg altijd een kogel vrije vest en uit gerekend op de dag dat hij vermoord word draagt hij geen kogel vrij vest. zou hij het geweten hebben over zijn aanslag?
Hij was ig slim genoeg.

daarbij duiken er filmpjes op dat mensen beweren dat ze 2pac gezien hebben. of het is onduidelijk en duidelijke filmpjes die opduiken word er weer gezegd dat die van voor zijn dood waren.
Maar kwam tot de ontdekking dat er op 1 van die filmpjes een auto tussen stond die van het jaar 2001.

Dat stuk begint bij 3.25 en check die auto's maar even na van welke bouw ze zijn.

zijn 7 day theorie en zijn secret boodschappen maken het toch wel compleet :)

En dan doet Obama ook no een uitspraak over 2pac

Obama doet er wel lollig over maar ik denk toch zo dat hij zijn volgelingen wil laten weten dat ze naar hem op zoek moeten gaan.
Buiten dat is 2pac de oprichter van de killuminati en dat heeft Nederland al bereikt :)
Dus ik snap de angst van de anti christen wel :D
pi_129112684
Mijn hemel. Obama die tupac fans laat weten dat ze naar hem op zoek moeten omdat hij nog leeft?

[ Bericht 12% gewijzigd door ajacied4lf op 19-07-2013 09:41:41 ]
Ja doei.
pi_129112778
Tupac heeft in 2012 nog een concert gegeven. Er staat 'hologram', maar dat klopt niet, dit is hem echt.. :Y

★★★
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:39:25 #114
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129112803
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel. Obama die tupac fans laat weten dat ze naar hem op zoek moeten omdat hij nog leeft?

[ afbeelding ]
Ik ben zeker geen volgeling van obama en echte fans ook zeker niet!
Obama wil gewoon zijn volgelingen (Freemasons) laten weten dat ze hem alsnog af moeten maken bedoelde ik er mee te zeggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door ajacied4lf op 19-07-2013 09:41:51 ]
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:42:15 #115
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129112858
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Tupac heeft in 2012 nog een concert gegeven. Er staat 'hologram', maar dat klopt niet, dit is hem echt.. :Y

Dat is wel een hologram kijk maar naar zijn voeten hoe die bewegen.
Deze hologram is gewoon bedacht om zo onduidelijkheden te creëren. zodat mensen niet meer in hem gaan geloven.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:42:49 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129112870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:39 schreef antibilderberg het volgende:

Obama wil gewoon zijn volgelingen (Freemasons) laten weten dat ze hem alsnog af moeten maken bedoelde ik er mee te zeggen.
Oh, dat klinkt meteen een stuk realistischer!

En dit is fake?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129112871
Jij bent ook respectloos naar de maatschappij, als je het mij vraagt, met je ideeën over de wereld. Kritisch zijn is niets mis mee, zo ver doordraaien wel; dat is ongezond en eng.
Ja doei.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:46:25 #118
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129112952
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Jij bent ook respectloos naar de maatschappij, als je het mij vraagt, met je ideeën over de wereld. Kritisch zijn is niets mis mee, zo ver doordraaien wel; dat is ongezond en eng.
Ik weet niet waarom mijn post veranderd word maar als dat zo door blijft gaan ga ik wel naar een andere forum.

Jij beledigde mij met dat mensen zoals ik stem rechten hebben en zich mogen voortplanten dat het jou zorgen baat. Zo respectloos tegenover mij.

Daarom zal ik ook niet meer op jou reacties reageren!
pi_129112989
Ik vind niet dat ik respect hoef te hebben voor mensen die roepen dat ze in staat zijn om te moorden voor 'het hogere doel'.
Ja doei.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:50:05 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129113039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind niet dat ik respect hoef te hebben voor mensen die roepen dat ze in staat zijn om te moorden voor 'het hogere doel'.
Zeker niet als dat hogere doel klakkeloos is overgenomen van vagekutblog.com :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129113280
quote:

[..]

Nee onder andere omdat 99% van jullie gewoon met geen mogelijkheid een samenhangend verhaal kunnen produceren, niet aan factchecking doen als het uit 'jullie' hoek komt, niet inhoudelijk ingaan op vragen/kritiek, deductieve capaciteiten ontberen en dus terugvallen op het geen bewijs=bewijs principe en geen respect kunnen tonen voor mensen die niet "wakker" zijn

Jullie doen het algemene beeld over complotdenkers veel meer kwaad dan goed door rücksichtslos de meest vreemde hersenspinsels te produceren en het veelal staven met vage blogposts die keer op keer (bewust) onderzoeken misinterpreteren.

Klinkt dat nou niet veel logischer dan jouw verklaring?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:04:16 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129113292
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:39 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Ik ben zeker geen volgeling van obama en echte fans ook zeker niet!
ik = een Freemason *O*
En dat zonder aanmelden, btw hele Tupac idee, komt me maar wat bekend in de oren, continu dook er oud matrial op. en idd dat gedeelte met kogelvrij vest, hele aanslag was dubieus.
mja, laatste jaren op concert na weinig meer van gehoord, en dat jij hem vergelijkt met een andere artiest omdat je naar de zelfde muziek kan luisteren? en de stem er op lijkt..

staat me nog iets bij van heel wat jaartjes terug dat hij in een clip ( in elkaar geflanst archief beeld) schoenen aan had die dat jaar uitkwamen terwijl hij al aantal jaartjes dood was..
iemand dit eerder gehoord?
pi_129113301
Topicstarter, als je echt serieus bent, en niet zit te bulderen van het lachen achter je PC van deze nonsense zou ik even langs je huisarts gaan. Dat Tupac verhaal is hilarisch.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:05:50 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129113326
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:04 schreef Fides het volgende:
Topicstarter, als je echt serieus bent, en niet zit te bulderen van het lachen achter je PC van deze nonsense zou ik even langs je huisarts gaan. Dat Tupac verhaal is hilarisch.
voor de helft inderdaad, 10 jaar geleden toen dat nieuwe matriaal op dook was hot topic.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:08:49 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129113385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
:Y helemaal gelijk, btw @TS je skipt van de ene naar de andere Theorie, misschien apparte Topics voor aanmaken?
Er zijn ook voor sommige dingen die je aansleept al topics voor open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')