Tupac heeft een rap, als je die achterstevoren draait dan hoor je 'I'm Alive'. Dus eigenlijk moet je het omdraaien, als ze roepen 'I'm Alive' zijn ze dood, en als ze roepen dat ze dood zijn, leven ze nog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:27 schreef Copycat het volgende:
Als je zijn laatste album achterstevoren draait, hoor je 'Marshall Matters is dead'.
album wat in 2010 uit kwam was topper hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt veel is er al jaren niet meer over van die carrière. Zeker vergeleken met de enorme successen die hij heeft beleefd.
Hij probeert wel comebacks te maken, maar echt vlotten wil het niet meer.
Ja regels de voor ons worden opgelegd. moorden mag ook niet en toch is Michael Jackson vermoord dat wil nog niets zeggen. Klonen van dieren hebben ze al heel wat experimenten op gedaan. de mens is misschien wat lastiger omdat die een uitgebreide denk niveau hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
android? is nog niet mogelijk, klonen mag niet en ik zou me er ff in gaan verdiepen, in dat klonen het werkt ietsje anders dan je denkt!
enige logische is dus een vervangen voor een look like, maar nu komt de vraag, als ie dood is. nou en.. ff schok door de muziek wereld en dat was het ... zie MJ Kurt Cobain en Aliaah..
en hij is dus dood omdat mensen denken dat hij veranderd is?
ja zo ben ik ook behoorlijk veranderd in de laatste 3 jaar en ben ik niet meer de zelfde persoon kwa doen en laten als 3 jaar terug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:33 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja regels de voor ons worden opgelegd. moorden mag ook niet en toch is Michael Jackson vermoord dat wil nog niets zeggen. Klonen van dieren hebben ze al heel wat experimenten op gedaan. de mens is misschien wat lastiger omdat die een uitgebreide denk niveau hebben.
Maar geloof toch niet dat het onmogelijk is want de regering doet hard zijn best als het om die dingen gaat dat mensen niet sporen en dat maakt het toch voor mij interessant.
Als ik mijn bevindingen zelf even na loop Eminem doet uitspraken over de elite.
natuurlijk zijn er dan een hoop ogen op hem gericht.
Als ze hem zo ineens koud maken dan zeggen de mensen zie je wel hij waarschuwt ons en nu is hij dood.
En als fans zeggen dat het Eminem niet is waarom zou ik hun oordeel in twijfel nemen?
Iedereen die over de illuminati / elite begint zie je niet meer of nauwelijks op tv. Hoe zou dat toch komen? misschien omdat de media en tv door de elite beheert word?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt veel is er al jaren niet meer over van die carrière. Zeker vergeleken met de enorme successen die hij heeft beleefd.
Hij probeert wel comebacks te maken, maar echt vlotten wil het niet meer.
Voor 2010 was het imo ook al lang niet meer het niveau van de eerste jaren. Smaken verschillen natuurlijk, maar ook het succes van weleer weet hij al jaren niet meer te evenaren. In de verste vertes niet. En hoe je het ook wendt of keert, hij had een fikse verslaving die ook hem meer slecht dan goed heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:32 schreef theguyver het volgende:
album wat in 2010 uit kwam was topper hoor.
en ok de laatste 3 jaar niet mja.. zo hebben alle bands artiesten wel ups and downs. dus?
tribalwars is nog niet op tv geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Iedereen die over de illuminati / elite begint zie je niet meer of nauwelijks op tv. Hoe zou dat toch komen? misschien omdat de media en tv door de elite beheert word?
Onze grote vriend, Alex Jones, de man die door zijn carrière heel veel mensen kan bereiken, krijgt gewoon minuten bij BCC ...Waarom zouden ze dat doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Iedereen die over de illuminati / elite begint zie je niet meer of nauwelijks op tv. Hoe zou dat toch komen? misschien omdat de media en tv door de elite beheert word?
mja... het is een rare kwast en misschien dat ze hem niet echt een dreiging vinden?quote:
Haha Tupac die leeft nog ben ik heilig van overtuigd. ik als 2pac fan ga hier mijn bevindingen delen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tupac heeft een rap, als je die achterstevoren draait dan hoor je 'I'm Alive'. Dus eigenlijk moet je het omdraaien, als ze roepen 'I'm Alive' zijn ze dood, en als ze roepen dat ze dood zijn, leven ze nog.
Ik ben zeker geen volgeling van obama en echte fans ook zeker niet!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel. Obama die tupac fans laat weten dat ze naar hem op zoek moeten omdat hij nog leeft?
[ afbeelding ]
Dat is wel een hologram kijk maar naar zijn voeten hoe die bewegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Tupac heeft in 2012 nog een concert gegeven. Er staat 'hologram', maar dat klopt niet, dit is hem echt..
Oh, dat klinkt meteen een stuk realistischer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:39 schreef antibilderberg het volgende:
Obama wil gewoon zijn volgelingen (Freemasons) laten weten dat ze hem alsnog af moeten maken bedoelde ik er mee te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik weet niet waarom mijn post veranderd word maar als dat zo door blijft gaan ga ik wel naar een andere forum.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Jij bent ook respectloos naar de maatschappij, als je het mij vraagt, met je ideeën over de wereld. Kritisch zijn is niets mis mee, zo ver doordraaien wel; dat is ongezond en eng.
Zeker niet als dat hogere doel klakkeloos is overgenomen van vagekutblog.comquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind niet dat ik respect hoef te hebben voor mensen die roepen dat ze in staat zijn om te moorden voor 'het hogere doel'.
Nee onder andere omdat 99% van jullie gewoon met geen mogelijkheid een samenhangend verhaal kunnen produceren, niet aan factchecking doen als het uit 'jullie' hoek komt, niet inhoudelijk ingaan op vragen/kritiek, deductieve capaciteiten ontberen en dus terugvallen op het geen bewijs=bewijs principe en geen respect kunnen tonen voor mensen die niet "wakker" zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
ik = een Freemasonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:39 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen volgeling van obama en echte fans ook zeker niet!
Obama wil gewoon zijn volgelingen (Freemasons) laten weten dat ze hem alsnog af moeten maken bedoelde ik er mee te zeggen.
voor de helft inderdaad, 10 jaar geleden toen dat nieuwe matriaal op dook was hot topic.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:04 schreef Fides het volgende:
Topicstarter, als je echt serieus bent, en niet zit te bulderen van het lachen achter je PC van deze nonsense zou ik even langs je huisarts gaan. Dat Tupac verhaal is hilarisch.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind niet dat ik respect hoef te hebben voor mensen die roepen dat ze in staat zijn om te moorden voor 'het hogere doel'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |