1. Wat is er op te merken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef antibilderberg het volgende:
Hier 2 foto's van Eminem 1 voor 2010 en 1 foto erna
dan zijn er heel wat dingen op te merken.
De echte Eminem fans zeggen allemaal dat de Eminem na 2010 zijn stem niet klopt.
Ik geloof de fans die hebben geen reden de boel te besodemieteren!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Wat is er op te merken?
2. Wat bedoel je met 'zijn stem niet klopt'?
Hoe kom je bij: 'De echte Eminem fans zeggen allemaal dat de Eminem na 2010 zijn stem niet klopt'?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
2. Ik ben geen echte fan hoor het zelf ook niet
Eminem fan sites en de reacties bij youtubequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe kom je bij: 'De echte Eminem fans zeggen allemaal dat de Eminem na 2010 zijn stem niet klopt'?
Waar heb je dit gelezen?
Met zo'n bewering moet je natuurlijk wel met voorbeelden (screenshotjes/linkjes) komen. Dit zeggen zonder voorbeelden is natuurlijk niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Eminem fan sites en de reacties bij youtube
Waarom doe je zelf niet even de moeite om te zoeken doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zo'n bewering moet je natuurlijk wel met voorbeelden (screenshotjes/linkjes) komen. Dit zeggen zonder voorbeelden is natuurlijk niet serieus te nemen.
Waarom ik het niet zelf doe?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:09 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waarom doe je zelf niet even de moeite om te zoeken doe ik toch ook?
Ik kan het wel gaan doen maar dan komen er weer reacties van ja zo kan je alles wel achter elkaar plakken zodat alles klopt. Daarom geef ik graag iedereen zelf de gelegenheid het zelf te zoeken.
Primaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom ik het niet zelf doe?
Als men met een bewering komt hoort hij deze ook toe te lichten. Ik kan op zoek gaan naar berichten, maar dan nog kom ik er niet achter aan de hand van welke berichten (bronnen) je tot deze conclusie komt.
Doe een beetje moeite als je wil dat men je serieus neemt.
Even een vraag over dat eerste filmpje. Wat wil je daar precies mee zeggen? Wat moet het duidelijk maken?quote:
jij vroeg toch om de reacties van fans?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even een vraag over dat eerste filmpje. Wat wil je daar precies mee zeggen? Wat moet het duidelijk maken?
Klopt, maar je weet dat dit geen Eminem is maar Denace? en dat Denace het zo genoemd heeft om meer viewers te krijgen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:35 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
jij vroeg toch om de reacties van mensen?
haha foutje van mij dan ben ze ook niet na gelopen heb er gewoon wat opgezetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet dat dit geen Eminem is maar Denace? en dat Denace het zo genoemd heeft om meer viewers te krijgen?
Als ik het goed begrijp is Eminem dus het hoekie om en heeft die Denace hem overgenomen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef ajacied4lf het volgende:
http://denaceunofficialfansite.site88.net/2013/03/denace-so-cold/
Dus....![]()
[..]
Truste.
Er zijn een hoop Senarioos rond het gebeuren van eminem de een denkt dat jij dood is en vervangen is door een looke like met wat operaties. andere denken weer dat het een robot of android is. de andere denken weer dat die gekloond is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Eminem dus het hoekie om en heeft die Denace hem overgenomen?
omdat zijn stem er op lijkt?
android? is nog niet mogelijk, klonen mag niet en ik zou me er ff in gaan verdiepen, in dat klonen het werkt ietsje anders dan je denkt!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:20 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Er zijn een hoop Senarioos rond het gebeuren van eminem de een denkt dat jij dood is en vervangen is door een looke like met wat operaties. andere denken weer dat het een robot of android is. de andere denken weer dat die gekloond is.
die andere 2 klinken misschien een beetje raar maar als je weet wat de mens tot de daag van vandaag allemaal kan vind ik het eigenlijk nog niet eens zo een gek idee.
Zijn carrière om zeep?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:23 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat hij, zoals hij zelf ook toegeeft, zwaar verslaafd was aan medicijnen en daarmee zijn carrière om zeep heeft geholpen.
Echt veel is er al jaren niet meer over van die carrière. Zeker vergeleken met de enorme successen die hij heeft beleefd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:25 schreef theguyver het volgende:
Zijn carrière om zeep?
Omdat de laatste paar nummers niet zo super waren?
Nee. Denace is achter de rug van Eminem om, bezig met hele slimme marketing.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Eminem dus het hoekie om en heeft die Denace hem overgenomen?
omdat zijn stem er op lijkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |