SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
maaaybequote:
Dat zeg ik haar ook steeds maar sinds haar vorige AA is ze van nature angstig naar AA. Logisch als je mede door die gene een hartstilstand krijgt (te snel weer 100% aan het werk moeten zijn) lijkt mij maar dat maakt het nu niet makkelijker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Een Arbo-arts is ook gewoon een gefrustreerde afgekeurde echte arts.
Dat heeft niemand als ambitie, maar je bent niet goed genoeg voor huisarts, dus wordt je maar arbo arts
Beetje medische termen gebruiken en "lijkbleek wegtrekken" als je een antwoord krijgt met medische termen. Veel meer doen ze nietOh ja, je laten wachten.
Kwam dat door de AA?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
k haar ook steeds maar sinds haar vorige AA is ze van nature angstig naar AA. Logisch als je mede door die gene een hartstilstand krijgt (te snel weer 100% aan het w
Even of langer. Je heet van af nu CableGuy. Of Jim Carrey.quote:
Arbo Arts wel te verstaan. Kwam niet door hem\haar maar als je iemand als AA te snel pushed komen de gevolgen vanzelf.quote:
waarom Jim?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Even of langer. Je heet van af nu CableGuy. Of Jim Carrey.
cablegunmaster shizzle moeilijk lastig.... Morgen noem ik je misschien gewoon Jim.
Ik zal hem/haar is ff pushen. Van de brug wel te verstaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Arbo Arts wel te verstaan. Kwam niet door hem\haar maar als je iemand als AA te snel pushed komen de gevolgen vanzelf.
Ik help je graag. Helaas lost dat niets op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zal hem/haar is ff pushen. Van de brug wel te verstaan
Jawel, dan kan die geen domme adviezen meer geven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help je graag. Helaas lost dat niets op.
Dat ligt niet alleen aan de AA maar aan de bedrijven er achter en aan het feit dat t afgekeurde artsen zijn zoals al eerder gemeld. Frustratie want ze kunnen geen huisarts oid meer worden en bedrijven willen zo min mogelijk ziekte dagen. Dus hoe sneller ze jou weer aan het werk hebben deste beter. Serieus naar jou ziekte beeld kijken ed is er bij hun vaak niet bij. Daarnaast missen ze een berg aan kennis maar denken ze wel de wereld in pacht te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, dan kan die geen domme adviezen meer geven.
Nog ff wat rap ipv gitaren en je hosselt dat ook voor mij!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Echt straks lekker slapenbegin zelf ook moe te worden
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog ff wat rap ipv gitaren en je hosselt dat ook voor mij!
Rap muziek?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog ff wat rap ipv gitaren en je hosselt dat ook voor mij!
Wie is hier het radiostation? jij of ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraars heb je nu? BredeBroeder en ik... Beide rap fan.![]()
.
1+1=2 denk ik dan.
Ik want ik kan je skippen als ik wil.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wie is hier het radiostation? jij of ik![]()
mwhoah enige wat ik heb is eminem Lose yourself
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Possie zit nu thuis west side sign te doen![]()
Jij bent echt puur van de muziek he, en bijna niks van de rap "scene"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als ik wist wat dat was misschien ja.
Slaap lekker man en heel erg bedankt voor het draaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
So long and thanks for all the fish.
Met alle plezierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaap lekker man en heel erg bedankt voor het draaien.
Puur van de oude rap muziek en heb idd totaal niets met de scene.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent echt puur van de muziek he, en bijna niks van de rap "scene"
[ afbeelding ]
Hey Broertje!quote:
Nice!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:57 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Boh! Nog maar 2 dagen werken en dan vakantie
Bij jullie ook al?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Het leek wel of het al vakantie was, wat rustig onderweg.
ik had rijles om 7.30-9.00quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Broertje!
Wat doe jij al zo vroeg op dan?
ja het was redelijk rustigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Het leek wel of het al vakantie was, wat rustig onderweg.
Oja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had rijles om 7.30-9.00
goed hoorquote:
Welke bbq?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh, wie gaan er allemaal naar de bbq
Geen uitbreiding van uren, meer pauzeren tijdens het werk, volgende maand terugkomen.quote:
Ik hoor volgende week of ik nou wel of niet vrij benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh, wie gaan er allemaal naar de bbq
Alles in de blenderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:37 schreef ToT het volgende:
Zo, voedselpakket is weer binnen!Wel altijd een klus om te kijken wat je wanneer gaat eten, omdat het allemaal erg kort houdbaar is.
whehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:57 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik koppijn door vermoeidheid, is het buiten veel te warm om naar huis te lopen, stap ik in een bus waar de verwarming aan staat
Sayyy.......what?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:57 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik koppijn door vermoeidheid, is het buiten veel te warm om naar huis te lopen, stap ik in een bus waar de verwarming aan staat
tweede sessie ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef Kally het volgende:
Zo ik lig weer, er zit al een ster bij op mijn rug
Wat voor kunstwerk gaat het worden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef Kally het volgende:
Zo ik lig weer, er zit al een ster bij op mijn rug
Je hebt geen schoenen met stalen neuzenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn collega's naar huis gaan. Dan kan ik namelijk ook. Last in, last out
quote:
Tekst van vorige keer bijgewerkt, sterren gezet, en oude tattoo op mijn schouder bijgewerkt.quote:
twitter dood?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:57 schreef sararaats het volgende:
ik was vannacht zodanig aan het spoken dat ik bijna in de prullenbak trapte(ik slaap beneden wegens de sauna boven)
hihi dus en nu frietjes!
neuhquote:
Whoohooquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef Kally het volgende:
Ik wil graag van 10 tot 12 op het rooster als het kan.
Jij valt toch in slaapquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
10 tot 12 Kally? Ja hallo, ik moet morgen weer vroeg werken hoor
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
OMG net voor het eerst guacemole gemaakt en het is awesome.Weekend kan niet meer kapot.
Nomzquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
OMG net voor het eerst guacemole gemaakt en het is awesome.Weekend kan niet meer kapot.
Ja ik wilde van 10 tot 12, staat er alquote:
Hoofdpijn wegquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:20 schreef Kally het volgende:
Weet je wat, ik begin wel om 9 uur en ik zie wel
Zo echt welquote:
Grimm?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
Kent iemand nog een leuke sci-fi of fantasy serie die ik zou kunnen gaan kijken?
Brothers Grimm? Hmmm volgens mij heb ik daar hier ergens een DVD van rondslingeren, of is dit een vrij recente?quote:
Nee nieuwe serie Grimm, is niet echt sci-fi maar wel vermakelijk en richting horror.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Brothers Grimm? Hmmm volgens mij heb ik daar hier ergens een DVD van rondslingeren, of is dit een vrij recente?
Nope, sterker nog, van mijn vakantiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou geen leuk begin van het weekend zijn geweest.
Hmmm interessant, ik ga kijken of ik er wat van kan vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nieuwe serie Grimm, is niet echt sci-fi maar wel vermakelijk en richting horror.
Ja heerlijkquote:
Ik zit maandag met m'n rug in een bureaustoel dus jij wint.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Al zit ik maandag op het strand met mijn rug in de schaduw maar who cares
Ja, al was het behoorlijk pijnlijk, hij ging de letters wat bijwerken, maar nog niet gehaal genezen, dus naald in rauwig vleesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit maandag met m'n rug in een bureaustoel dus jij wint.
Is het allemaal goed gegaan vandaag?
Hnnngggggghhhh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, al was het behoorlijk pijnlijk, hij ging de letters wat bijwerken, maar nog niet gehaal genezen, dus naald in rauwig vlees
Ja dat waren mijn woorden precies, verder 4 sterren erbij gezet, met schaduweffect, moet nog iets vervagen maar ik ben tevreden, en de oude tattoo op mijn schouder nieuwe lijnen gegeven, die was erg vervaagd, al met alquote:
Hehehe toftof!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat waren mijn woorden precies, verder 4 sterren erbij gezet, met schaduweffect, moet nog iets vervagen maar ik ben tevreden, en de oude tattoo op mijn schouder nieuwe lijnen gegeven, die was erg vervaagd, al met al
Tofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat waren mijn woorden precies, verder 4 sterren erbij gezet, met schaduweffect, moet nog iets vervagen maar ik ben tevreden, en de oude tattoo op mijn schouder nieuwe lijnen gegeven, die was erg vervaagd, al met al
Tattoos worden normaal na en aantal jaren wel vager. Veel mensen die de mijne zien, denken dat die pas een jaartje of 2 - 3 oud is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wist niet dat tattoolijnen konden vervagen.
Ligt een beetje aan hoe diep het gezet is en met welke naald, soms pakt het ook niet helemaal goed, hij was doffig zwart geworden. Nu zijn de lijnen erg duidelijk weer, namen van de jongensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wist niet dat tattoolijnen konden vervagen.
Ja dat sowieso dus pech nog een keer luisterenquote:
Ik vind het niet erg om er naar te luisteren hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat sowieso dus pech nog een keer luisteren
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om er naar te luisteren hoor
Ook goedquote:
Er zit ook 11 minuten tussen jouw posts inquote:
Ja maar dan nog; 3 man hier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit ook 11 minuten tussen jouw posts in
Vinniiee en ik lullen ons gek
Uhh, 2 man en 1 vrouw, en het gaat om de kwantiteit niet de kwaliteitquote:
True datquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Het weer valt tegen vandaag t.o.v. rest van afgelopen week
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh, 2 man en 1 vrouw, en het gaat om de kwantiteit niet de kwaliteit
[..]
Uhh, 3 man en 1 vrouwelijk alien, en het gaat om de kwantiteit niet de kwaliteit
2 vrouwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan zit ik nog de helft van de tijd te lurkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit ook 11 minuten tussen jouw posts in
Vinniiee en ik lullen ons gek
Hey muisjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 vrouw
Avond Vinniiee, Kally en ToT
Muis net op tijd, ik ga zo draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 vrouw
[..]
Ja doe eens niet danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zit ik nog de helft van de tijd te lurken
quote:
Heuj!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 vrouw
Dus?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik zit m'n fotoboek in elkaar te flanzen dus kan niet de heeeeele tijd hier zijn ja.Maar ik kan wel luisteren.
Of ik het doe, echter...
Oh ja manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat ik niet de hele tijd posten want dan volg ik er weinig meer van
Hihi kuikenquote:
Weet je hoe erg?quote:
quote:
Wist ik al, daarom vraag ik dingen aan jequote:
Het hoort andersom te zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist ik al, daarom vraag ik dingen aan je
Ja ik zat in het hoekje van het topicquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef ToT het volgende:
Ze duiken ineens vanuit alle hoeken & gaten op hier!
quote:
Why?quote:
hoe gaat het met muis ?quote:
Moequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoe gaat het met muis ?
Vroeg naar bed toe dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moe
Morgen naar een nieuwe auto kijken
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moe
Dezelfde nog steeds of een andere? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moe
peugeot 308SWquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dezelfde nog steeds of een andere? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]Drie weken geleden gemaakt alweer.
Bril?quote:
Dan las je echt niet goedquote:
Misschien moet ik mijn ogen eens na laten metenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan las je echt niet goed
Komt door de 'iiiieee'quote:
Dat zijn er 3, jij hebt er maar 2quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn ogen eens na laten meten
[..]
Komt door de 'iiiieee'
Hou je tong bij jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uccie heeft er maar 1, geen geldige reden
nu doe ik het ookquote:
quote:
Neequote:
quote:
Prop hem dan gewoon in je mondquote:
Die had ik ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
If it wasn't for the gutter, my mind would be homeless
That makes 2 of usquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
Check je waquote:
quote:
je ziet wat ?quote:
Die hele goot ligt hier al lang en breed vol in dit topicquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die hele goot ligt hier al lang en breed vol in dit topic
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dakloze hersens met smartphones tot hun beschikkingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel Schuif eens een stukje op; ik wil bij de stoeprand!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Op het moment dat je postte zong Michael: "Just enjoy yourself"
Nu gaat mijn MI nog meer kanten op btwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Op het moment dat je postte zong Michael: "Just enjoy yourself"
Sommige mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef ToT het volgende:
Was vandaag trouwens wel weer lachen: vorige week had ik de schoonmaakster hier rondlopen en TOEVALLIG kwam die alcoholistische Josti-buurman op bezoek, en hij gaf haar bloemen uit zijn tuin en vroeg of ze getrouwd was enzo!
Vandaag was de schoonmaakster er weer.
Ding dong!
Staat die dikke zestiger in alleen een geel sportbroekje met zijn harige blote dikke pens voor de deur!![]()
Had één of ander lulverhaal dat hij visitekaartjes voor zijn zwarte werk wilde laten afdrukken enzo.
Wut?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef ToT het volgende:
Was vandaag trouwens wel weer lachen: vorige week had ik de schoonmaakster hier rondlopen en TOEVALLIG kwam die alcoholistische Josti-buurman op bezoek, en hij gaf haar bloemen uit zijn tuin en vroeg of ze getrouwd was enzo!
Ding dong!
Staat die dikke zestiger in alleen een geel sportbroekje met zijn harige blote dikke pens voor de deur!![]()
Had één of ander lulverhaal dat hij visitekaartjes voor zijn zwarte werk wilde laten afdrukken enzo.
OMFGquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef ToT het volgende:
Ding dong!
Godver jij ook alquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
OMFG
Waarom moet ik nu aan Dries denken?
Ja geel broekjequote:
"En zijn de bloemen nog mooi?"quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
OMFG
Waarom moet ik nu aan Dries denken?
De woorden 'pens', 'lulverhaal' en 'afdrukken' zo vlak bij elkaar doen me geen goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef ToT het volgende:
Ding dong!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
GELUKKIG was dit broekje wel wat langer en wijder!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
De woorden 'pens', 'lulverhaal' en 'afdrukken' zo vlak bij elkaar doen me geen goed.
'Langer' en 'wijder' ook niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
GELUKKIG was dit broekje wel wat langer en wijder!
Inderdaadquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"En zijn de bloemen nog mooi?"
- "Ja PRACHTIG!", zei ze terwijl ze me vlak daarvoor verteld had dat die dingen binnen 2 dagen al helemaal verlept waren.
"Elke dag een centimeter van de steel af snijden als dat zwart wordt he!" (had hij toen hij het aan haar gaf ial ets van 300X gezegd)
- "Oh ja, dat doe ik heel trouw hoor!"
Ja die gozer is een zeer laag-intelligente autist. Tijdje geleden voor het eerst in zijn leven een psychologische test gedaan. De uitkomst van de IQ-test houdt hij geheim, maar zijn begeleider (die er bij was) was zich de TERING geschrokken dat het ZO laag was!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
GeweldigEcht, mensen die sarcasme niet snappen zijn soms om te lachen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gozer is een zeer laag-intelligente autist. Tijdje geleden voor het eerst in zijn leven een psychologische test gedaan. De uitkomst van de IQ-test houdt hij geheim, maar zijn begeleider wa zich de TERING geschrokken dat het ZO laag was!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Oh ik ga weer een foto posten van 3 weken geleden.
[ afbeelding ]
Nou dat zegt wel genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gozer is een zeer laag-intelligente autist. Tijdje geleden voor het eerst in zijn leven een psychologische test gedaan. De uitkomst van de IQ-test houdt hij geheim, maar zijn begeleider (die er bij was) was zich de TERING geschrokken dat het ZO laag was!
Wat is z'n username hier?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gozer is een zeer laag-intelligente autist. Tijdje geleden voor het eerst in zijn leven een psychologische test gedaan. De uitkomst van de IQ-test houdt hij geheim, maar zijn begeleider (die er bij was) was zich de TERING geschrokken dat het ZO laag was!
Bonny St.Claire laag?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Alleen als het zo'n nieuwe is mag hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
Er staat een Fiat 500 in de straat, heb neiging om de auto samen met mijn broertje om te kiepen
Check eerst even of er niemand in zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
Er staat een Fiat 500 in de straat, heb neiging om de auto samen met mijn broertje om te kiepen
Het is zo'n nieuwequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen als het zo'n nieuwe is mag het
quote:
En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij Paultjuhhhhh of zo, maar ik weet het niet zeker.
Nee, hij vroeg net of ik die kaartjes voor hem wilde laten afdrukken: "Want jij hebt er wel VIJF keer zo veel verstand van als ik!"
Ik dacht al: "Klootzak, zit me niet zo te beledigen!", want hij weet volgens mij niet eens de powerknop te vinden of waar een muis voor is!
Geweldig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij Paultjuhhhhh of zo, maar ik weet het niet zeker.
Nee, hij vroeg net of ik die kaartjes voor hem wilde laten afdrukken: "Want jij hebt er wel VIJF keer zo veel verstand van als ik!"
Ik dacht al: "Klootzak, zit me niet zo te beledigen!", want hij weet volgens mij niet eens de powerknop te vinden of waar een muis voor is!
quote:
Ik moest 3 x kijkenquote:
LOLquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja volgens mij had hij alle vragen waar getallen in voor kwamen overgeslagen "want mijn specialiteiten liggen op een heel ander terrein!".
En dat terwijl autisten vaak heel goed zijn met getallen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |