Hoofdpijn wegquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:20 schreef Kally het volgende:
Weet je wat, ik begin wel om 9 uur en ik zie wel
Zo echt welquote:
Grimm?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
Kent iemand nog een leuke sci-fi of fantasy serie die ik zou kunnen gaan kijken?
Brothers Grimm? Hmmm volgens mij heb ik daar hier ergens een DVD van rondslingeren, of is dit een vrij recente?quote:
Nee nieuwe serie Grimm, is niet echt sci-fi maar wel vermakelijk en richting horror.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Brothers Grimm? Hmmm volgens mij heb ik daar hier ergens een DVD van rondslingeren, of is dit een vrij recente?
Nope, sterker nog, van mijn vakantiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou geen leuk begin van het weekend zijn geweest.
Hmmm interessant, ik ga kijken of ik er wat van kan vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nieuwe serie Grimm, is niet echt sci-fi maar wel vermakelijk en richting horror.
Ja heerlijkquote:
Ik zit maandag met m'n rug in een bureaustoel dus jij wint.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Al zit ik maandag op het strand met mijn rug in de schaduw maar who cares
Ja, al was het behoorlijk pijnlijk, hij ging de letters wat bijwerken, maar nog niet gehaal genezen, dus naald in rauwig vleesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit maandag met m'n rug in een bureaustoel dus jij wint.
Is het allemaal goed gegaan vandaag?
Hnnngggggghhhh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, al was het behoorlijk pijnlijk, hij ging de letters wat bijwerken, maar nog niet gehaal genezen, dus naald in rauwig vlees
Ja dat waren mijn woorden precies, verder 4 sterren erbij gezet, met schaduweffect, moet nog iets vervagen maar ik ben tevreden, en de oude tattoo op mijn schouder nieuwe lijnen gegeven, die was erg vervaagd, al met alquote:
Hehehe toftof!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat waren mijn woorden precies, verder 4 sterren erbij gezet, met schaduweffect, moet nog iets vervagen maar ik ben tevreden, en de oude tattoo op mijn schouder nieuwe lijnen gegeven, die was erg vervaagd, al met al
Tofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat waren mijn woorden precies, verder 4 sterren erbij gezet, met schaduweffect, moet nog iets vervagen maar ik ben tevreden, en de oude tattoo op mijn schouder nieuwe lijnen gegeven, die was erg vervaagd, al met al
Tattoos worden normaal na en aantal jaren wel vager. Veel mensen die de mijne zien, denken dat die pas een jaartje of 2 - 3 oud is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wist niet dat tattoolijnen konden vervagen.
Ligt een beetje aan hoe diep het gezet is en met welke naald, soms pakt het ook niet helemaal goed, hij was doffig zwart geworden. Nu zijn de lijnen erg duidelijk weer, namen van de jongensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wist niet dat tattoolijnen konden vervagen.
Ja dat sowieso dus pech nog een keer luisterenquote:
Ik vind het niet erg om er naar te luisteren hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat sowieso dus pech nog een keer luisteren
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om er naar te luisteren hoor
Ook goedquote:
Er zit ook 11 minuten tussen jouw posts inquote:
Ja maar dan nog; 3 man hier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit ook 11 minuten tussen jouw posts in
Vinniiee en ik lullen ons gek
Uhh, 2 man en 1 vrouw, en het gaat om de kwantiteit niet de kwaliteitquote:
True datquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Het weer valt tegen vandaag t.o.v. rest van afgelopen week
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh, 2 man en 1 vrouw, en het gaat om de kwantiteit niet de kwaliteit
[..]
Uhh, 3 man en 1 vrouwelijk alien, en het gaat om de kwantiteit niet de kwaliteit
2 vrouwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan zit ik nog de helft van de tijd te lurkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit ook 11 minuten tussen jouw posts in
Vinniiee en ik lullen ons gek
Hey muisjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 vrouw
Avond Vinniiee, Kally en ToT
Muis net op tijd, ik ga zo draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 vrouw
Avond Vinniiee, Kally en ToT
[..]
Ja doe eens niet danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zit ik nog de helft van de tijd te lurken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |