goed hoorquote:
Welke bbq?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh, wie gaan er allemaal naar de bbq
Geen uitbreiding van uren, meer pauzeren tijdens het werk, volgende maand terugkomen.quote:
Ik hoor volgende week of ik nou wel of niet vrij benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh, wie gaan er allemaal naar de bbq
Alles in de blenderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:37 schreef ToT het volgende:
Zo, voedselpakket is weer binnen!Wel altijd een klus om te kijken wat je wanneer gaat eten, omdat het allemaal erg kort houdbaar is.
whehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:57 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik koppijn door vermoeidheid, is het buiten veel te warm om naar huis te lopen, stap ik in een bus waar de verwarming aan staat
Sayyy.......what?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:57 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik koppijn door vermoeidheid, is het buiten veel te warm om naar huis te lopen, stap ik in een bus waar de verwarming aan staat
tweede sessie ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef Kally het volgende:
Zo ik lig weer, er zit al een ster bij op mijn rug
Wat voor kunstwerk gaat het worden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef Kally het volgende:
Zo ik lig weer, er zit al een ster bij op mijn rug
Je hebt geen schoenen met stalen neuzenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn collega's naar huis gaan. Dan kan ik namelijk ook. Last in, last out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |