Bonny St.Claire laag?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gozer is een zeer laag-intelligente autist. Tijdje geleden voor het eerst in zijn leven een psychologische test gedaan. De uitkomst van de IQ-test houdt hij geheim, maar zijn begeleider (die er bij was) was zich de TERING geschrokken dat het ZO laag was!
quote:
Alleen als het zo'n nieuwe is mag hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
Er staat een Fiat 500 in de straat, heb neiging om de auto samen met mijn broertje om te kiepen
Check eerst even of er niemand in zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
Er staat een Fiat 500 in de straat, heb neiging om de auto samen met mijn broertje om te kiepen
Het is zo'n nieuwequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen als het zo'n nieuwe is mag het
quote:
En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij Paultjuhhhhh of zo, maar ik weet het niet zeker.
Nee, hij vroeg net of ik die kaartjes voor hem wilde laten afdrukken: "Want jij hebt er wel VIJF keer zo veel verstand van als ik!"
Ik dacht al: "Klootzak, zit me niet zo te beledigen!", want hij weet volgens mij niet eens de powerknop te vinden of waar een muis voor is!
Geweldig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij Paultjuhhhhh of zo, maar ik weet het niet zeker.
Nee, hij vroeg net of ik die kaartjes voor hem wilde laten afdrukken: "Want jij hebt er wel VIJF keer zo veel verstand van als ik!"
Ik dacht al: "Klootzak, zit me niet zo te beledigen!", want hij weet volgens mij niet eens de powerknop te vinden of waar een muis voor is!
quote:
Ik moest 3 x kijkenquote:
LOLquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja volgens mij had hij alle vragen waar getallen in voor kwamen overgeslagen "want mijn specialiteiten liggen op een heel ander terrein!".
En dat terwijl autisten vaak heel goed zijn met getallen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |