Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijdenquote:
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijden
Gewoon over de snelweg! Fietsen maar met die hap.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijden
Zo zie mijn haar er ook uit als ik onder de douche vandaan kom.quote:
pff en als je er dan voorbij wil worden ze boosquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.
Ik heb een belletje en zeg altijd bedankt bij het passeren. Want CDA'er.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.
Ik leerde vroeger altijd dat als de consument zijn besteding uitstelde, dat er dan deflatie wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom de inflatie zo hoog moet zijn hier.
Nee, dat is flatulentie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik leerde vroeger altijd dat als de consument zijn besteding uitstelde, dat er dan deflatie was
Dus dat bedankje is niet gemeend?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een belletje en zeg altijd bedankt bij het passeren. Want CDA'er.
wie? ik? dat kan niet altijd hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon over de snelweg! Fietsen maar met die hap.
Ohja, mijn economieleraar werd later PVV'er, dus dan zal het daar wel aan hebben gelegen.quote:
Zit er wel erg gespannen bij...quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leontien gaat zometeen de volgorde van de vragen vergeten als de andere gasten zich ermee gaan bemoeien.
Mis alleen de snor nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is gewoon een gozer die handelt in brillen met fopneuzen, godskolere.
Teveel rukken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef nomenklatura het volgende:
Wat een rare linkerarm inderdaad. Hoe heet die ziekte?
Hij heeft de ziekte van LE: Luie Evert op de rug.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef nomenklatura het volgende:
Monomelische amyotrofie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef nomenklatura het volgende:
Jij weet niks van die struggles.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef alors het volgende:
Nee, dat is niet zo volgens Henkie, ouderen betalen alles en zijn de zieligste generatie ooit.
die lelijkerd nu aan het woord?quote:
Jupquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die lelijkerd nu aan het woord?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet niks van die struggles.
[ afbeelding ]
Waar kan ik storten voor deze man? Is Giro 555 al open?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie het nog steeds nietquote:
Mijn koffiequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4400 per maand? Dat is niet zo weinig volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou doei danquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Hoop verft zijn haar. Mensen die hun haar verven kan ik niet serieus nemen. Als je haar cabaret wordt, haak ik af.
Wat Jan in zijn haar smeert, smeert Leontien op haar porem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Hoop verft zijn haar. Mensen die hun haar verven kan ik niet serieus nemen. Als je haar cabaret wordt, haak ik af.
Het haar van Martin Visser is een soort Freek de Jonge onder het haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Ik zou ervoor tekenen om van 4400 naar 4200 te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4400 per maand? Dat is niet zo weinig volgens mij
Das t dubbele van het gemiddelde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4400 per maand? Dat is niet zo weinig volgens mij
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |