Eigenlijk wil ik ook graag kanker en rimpels ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op Leontiens bruingebakken huidje.!
Vandaar dat hij altijd zo sjaggerijnig is, te weinig slaap.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maarten komt graag zijn mening geven. Hij gaat ook altijd om 5 uur ' ochtends pas op bed.
Oranje geverfd bedoel je....en nee dankjequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op Leontiens bruingebakken huidje.!
Anorexia.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Had Leontien niet ooit huidkanker? Of vergis ik me nu?
Anorexia.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze weinig van geleerd danquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind haar nog steeds magerquote:
Is spuitbus, misschien krijg je daar wel nog sneller kanker van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zit zonder dollen serieus tegen de huidkanker aan, als je zoveel bijbruint
Die is in voorbereiding op de EK masters.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
had dan inge de bruin genomen oid, die is tenminste lekker
hu, ze is allang gestopt toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is in voorbereiding op de EK masters.
Werken hele dagen. Jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Travel.
Ben je al een beetje bruin?
Oh zo. Geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, dat praatje vooraf bedoel ik.
ah koewl, wist ik niet. Ziet ze er nog steeds zo goed uit?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze gaat in september de 50 vrij doen op de EK masters
Geen idee, ze is niet vies dik geworden zoals wel vaker gebeurd bij zwemsters die stoppen. Ze zwemt nog regelmatig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah koewl, wist ik niet. Ziet ze er nog steeds zo goed uit?
Die van Boogie zijn beter.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Tijs heeft weer een heerlijk overhemd aan.
4 keer Van Poppelquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge wat praat ze gemaakt en hard.
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijdenquote:
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijden
Gewoon over de snelweg! Fietsen maar met die hap.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijden
Zo zie mijn haar er ook uit als ik onder de douche vandaan kom.quote:
pff en als je er dan voorbij wil worden ze boosquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.
Ik heb een belletje en zeg altijd bedankt bij het passeren. Want CDA'er.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.
Ik leerde vroeger altijd dat als de consument zijn besteding uitstelde, dat er dan deflatie wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom de inflatie zo hoog moet zijn hier.
Nee, dat is flatulentie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik leerde vroeger altijd dat als de consument zijn besteding uitstelde, dat er dan deflatie was
Dus dat bedankje is niet gemeend?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een belletje en zeg altijd bedankt bij het passeren. Want CDA'er.
wie? ik? dat kan niet altijd hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon over de snelweg! Fietsen maar met die hap.
Ohja, mijn economieleraar werd later PVV'er, dus dan zal het daar wel aan hebben gelegen.quote:
Zit er wel erg gespannen bij...quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leontien gaat zometeen de volgorde van de vragen vergeten als de andere gasten zich ermee gaan bemoeien.
Mis alleen de snor nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is gewoon een gozer die handelt in brillen met fopneuzen, godskolere.
Teveel rukken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef nomenklatura het volgende:
Wat een rare linkerarm inderdaad. Hoe heet die ziekte?
Hij heeft de ziekte van LE: Luie Evert op de rug.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef nomenklatura het volgende:
Monomelische amyotrofie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef nomenklatura het volgende:
Jij weet niks van die struggles.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef alors het volgende:
Nee, dat is niet zo volgens Henkie, ouderen betalen alles en zijn de zieligste generatie ooit.
die lelijkerd nu aan het woord?quote:
Jupquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die lelijkerd nu aan het woord?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet niks van die struggles.
[ afbeelding ]
Waar kan ik storten voor deze man? Is Giro 555 al open?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie het nog steeds nietquote:
Mijn koffiequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4400 per maand? Dat is niet zo weinig volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou doei danquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Hoop verft zijn haar. Mensen die hun haar verven kan ik niet serieus nemen. Als je haar cabaret wordt, haak ik af.
Wat Jan in zijn haar smeert, smeert Leontien op haar porem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Hoop verft zijn haar. Mensen die hun haar verven kan ik niet serieus nemen. Als je haar cabaret wordt, haak ik af.
Het haar van Martin Visser is een soort Freek de Jonge onder het haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Ik zou ervoor tekenen om van 4400 naar 4200 te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4400 per maand? Dat is niet zo weinig volgens mij
Das t dubbele van het gemiddelde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4400 per maand? Dat is niet zo weinig volgens mij
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Ja ik ook wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen om van 4400 naar 4200 te gaan.
DE TERREUR, BEL HENK KROLquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn een stompje? Nou, dankjewel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Heeft hij wel een onderarm:? Volgens mij zijn wij een stompje
Ik zou ervoor tekenen om uberhaupt pensioen te hebben straksquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik reken er niet eens meer op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen om uberhaupt pensioen te hebben straks
Met Mees, Storm en Sterre.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
Bakfietsen ook zoiets. Volgeladen met kinderen.
Die gast is op vakantie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er geen 'Makkelijk Praten Achteraf' meer?
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)ijk-praten-achteraf/
Ik kan het van gisteren niet vinden, met Johan.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:25 schreef starla het volgende:
[..]
Wij zijn een stompje? Nou, dankjewel.
Renske is even chicks hosselen in Cherso.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Behalve marcodej want die is CDA.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
amateur wielrenners zijn vooral ook heel erg asociaal
Renske is aan het rollebollen met dikke Surinaamse vrouwtjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zou voor de helft tekenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bejaarden op elektrische fietsen ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
amateur wielrenners zijn vooral ook heel erg asociaal
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve marcodej want die is CDA.
Dit wou ik net gaan zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is leontien een beetje kippig, ze knijpt steeds met haar ogen.
Genoeg wel hoor, even fietsenmaker lief aankijken en ze gaan opeens sneller.quote:
Is 'ie wel zo leeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef ddx het volgende:
[..]
Genoeg wel hoor, even fietsenmaker lief aankijken en ze gaan opeens sneller.
Net zoals scooters die nooit 25 gaan
Klopt, maar die hebbben meestal nog het fatsoen om gewoon op de fietspad te rijden. Die wielrenners hebben echt overal schijt aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bejaarden op elektrische fietsen ooken van die brommer dingen die niet op de weg mogen
Ik zou het filmpje wel kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Kan Leontien niet gewoon in bad met de gasten? En dan spontaan zo'n hele harde grote kutscheet.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
Die ligfietsen vind ik wel cool trouwens. Vooral als ze geel zijn: net een rijdende banaan.
#drrannnnquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jonge, gewoon deurtrapp'nnn.
die zie je ook zo over het hoofd trouwensquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
Die ligfietsen vind ik wel cool trouwens. Vooral als ze geel zijn: net een rijdende banaan.
Niet als ze geel zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die zie je ook zo over het hoofd trouwens
OK ik ben al weg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Of bejaarden verbieden, dat lijkt me sowieso een goed begin voor de oplossing van veel problemen.
En daarna wielrenners.
De EO.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Wat een freak show eigenlijk die tafel.
Een presentatrice met oogkramp
Een gelovige presentator die op Jaws lijkt
Een muppet met een stompje
Een vent met oren zo groot dat de vleugels van de A380 doet verbleken
Waar kijk ik naar?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Waar kijk ik naar?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Waar kijk ik naar?
Een wit-bruine presentatrice met oogkramp
Waar kijk ik naar?
Ja dit ja. Ik bel altijd en wacht tot ze wat inschikken, vaak heeft dat helemaal geen nut maar wel boos kijken als je ze passeertquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal eens met Rooks, als het kan gewoon er langs zonder te bellen.
Bellen heeft ook lang niet altijd zin. Vandaag letterlijk 9 keer moeten bellen tot ik er al ongeveer naast reed voor 2 bejaarden het hoorden.
Waar kijk ik naar?
Of "jaja" roepen als je een tweede keer belt omdat ze geen teken vertonen dat ze het hebben gehoord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dit ja. Ik bel altijd en wacht tot ze wat inschikken, vaak heeft dat helemaal geen nut maar wel boos kijken als je ze passeert
Of van die gasten met een oortje in en die op hun telefoon zitten te kijken, die horen of zien een auto niet eens aankomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal eens met Rooks, als het kan gewoon er langs zonder te bellen.
Bellen heeft ook lang niet altijd zin. Vandaag letterlijk 9 keer moeten bellen tot ik er al ongeveer naast reed voor 2 bejaarden het hoorden.
Als je belt gaan ze ook achterom kijken en waarschijnlijk scheef rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dit ja. Ik bel altijd en wacht tot ze wat inschikken, vaak heeft dat helemaal geen nut maar wel boos kijken als je ze passeert
Die zegt niets.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze Van Rossem eigenlijk zover krijgen dat hij de autocue gaat lezen?
Sire campagne lijkt mij goed, dat heeft nog nooit geholpen.quote:Wat moet er gebeuren om ongelukken in de toekomst te voorkomen
grotere fietspaden
wielrenners naar de autoweg
een maximumsnelheid op het fietspad instellen
een SIRE-campagne starten
Die moet je gewoon van de fiets af jagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Of van die gasten met een oortje in en die op hun telefoon zitten te kijken, die horen of zien een auto niet eens aankomen.
Soms gaan ze echt niet aan de kant en dan ga ik gewoon lekker aso over de stoep als daar ruimte is. Moet je ze dan eens horenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Als je belt gaan ze ook achterom kijken en waarschijnlijk scheef rijden.
Karina heeft me betraptquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Of van die gasten met een oortje in en die op hun telefoon zitten te kijken, die horen of zien een auto niet eens aankomen.
Dat doe ik soms sowieso wel als de stoep makkelijk op en af te gaan is. Is voor beide partijen makkelijker, dus ik zie het probleem dan niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Soms gaan ze echt niet aan de kant en dan ga ik gewoon lekker aso over de stoep als daar ruimte is. Moet je ze dan eens horen
jaja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Karina heeft me betrapt![]()
Maar ik zie eigenlijk wel altijd alles.
Die met dat roze-blauwe geblokte shirt, niet deze die ook roze-blauw draagt maar een toupet heeft ipv A380-oren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie bedoelen jullie trouwens met die grote oren ?
Zij wel, want jij bent de aso.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat doe ik soms sowieso wel als de stoep makkelijk op en af te gaan is. Is voor beide partijen makkelijker, dus ik zie het probleem dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |