Dit klinkt net als een samenvatting van een gemiddelde aflevering Goede Tijden, Slechte Tijden. Buiten de schaduw dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Renly was het jongere broertje van Robert en Stannis. Hij was enorm rijk en had een enorm groot leger. Toen toen Robert doodging wilde hij de volgende koning worden. Echter, hij werd vermoord door een duivelse schaduw die door Melisandre was uitgepoept. Toen was zijn rol wel uitgespeeld. Owja, hij was getrouwd met hot chick Tyrell (die nu met Joffrey gaat trouwen) maar hij had een homoseksuele relatie met haar broer, krullenbol Tyrell, die in het derde seizoen met Sansa zou gaan trouwen maar nu met Cercei moet trouwen van Tawyn Lannister.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit klinkt net als een samenvatting van een gemiddelde aflevering Goede Tijden, Slechte Tijden. Buiten de schaduw dan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:01 schreef So_Surreal het volgende:
Why can't George Martin use Twitter? BECAUSE HE KILLED ALL 140 CHARACTERS
Lees de boeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Naief, eerder. En wie is/was die Renly nou weer. Ik snap er nog geen fuck van, en dan heb ik nog wel gewoon zowat alle afleveringen achter elkaar gekeken.
Binnenkort maar 's een 'GoT for Dummies' ergens lezen ofzo
Godverdomme zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm nog 1 ding, in mijn NL versie van het boek staat nergens iets van een schaduw, dit staat er precies:
[..]
Krullebol waarmee hij een (homo)relatie had motiveerde hem om aanspraak te maken op de troon, omdat hij volgens hem een betere leider zou zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:32 schreef Nielsch het volgende:
Waarom dacht Renly uberhaupt aanspraak op de troon te maken als Stannis zijn oudere broer is? Okee hij had een groot leger en vond dat hij er wel klaar voor was, maar was er nog iets anders of was dat het wel?
Heb 1 boek in het Nederlands gelezen en in het begin is het wel een beetje ergelijk met de namen enzo maar het went toch vrij snel en dan maakt het niet zoveel meer uit eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godverdomme zegGa aub verder met de Engelse boeken want dit is echt 2x niets
![]()
Renling? Uwe Genade?
Nu is dat laatste dan wel de letterlijke vertaling van Grace, maar dan nog![]()
Sowieso de schrijfstijl van de vertalingIk denk niet dat ik het vol zou kunnen houden
Overigens geef ik dankzij dit stukje was de LOTR-trilogie nog eens de kans. Heb dat gelezen toen ik in groep 8 zat maar in boek 2 gestopt omdat de schrijfstijl mij ook zo irriteerde. Misschien de Engelse versie maar een kans geven.
wat ookt werkt, is de serie voor een 2de keer kijken,quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Naief, eerder. En wie is/was die Renly nou weer. Ik snap er nog geen fuck van, en dan heb ik nog wel gewoon zowat alle afleveringen achter elkaar gekeken.
Binnenkort maar 's een 'GoT for Dummies' ergens lezen ofzo
ook niet nadat, Theon gepakt en gemarteld en zo wordt door die Bolton dude,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd een beetje de interesse kwijt in deze serie![]()
Merkte het eigenlijk al een beetje met seizoen 3. Het pakte me gewoon niet meer.
Maart 2014quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef amsoor het volgende:
Ik hou mezelf in leven met 2x per week deze Rains of Castamere versie![]()
. maar wanneer gaan we nou precies weer los?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Purplesparks het volgende:
Niet om dingen te willen verraden ofzo,
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Zeroku het volgende:
http://www.buzzfeed.com/h(...)&utm_medium=buzzfeed
Holy shit. Sommige mensen gaan echt veel te ver in hun enthousiasme. Op zich zitten er best toffe tussen, maar zoiets als dit is me toch iets te gortig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |