SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je niet heel gaan deze week. Is volgens mij nog steeds soort van kermis shit, ook de stad is helemaal vol met paupers. Ben snel weer weg gegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Morge op stap in Nijmege maar heb nog 2 plukken shag onder me arm, HELP!
Denken dat iemand jouw pics wat boeitquote:
Srs? Gaan we met elkaar op de foto en hallo zeggen en zulks! jwz.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik rock morge ook nimma. Tanktop dit dat
lekker patatje zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga nu eten mensen! Zon + eten. Weyooooooooo. Zullen we nu afscheid nemen?
Ik negeer je via DM. Dat zegt toch wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Denken dat iemand jouw pics wat boeit
neequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga nu eten mensen! Zon + eten. Weyooooooooo. Zullen we nu afscheid nemen?
Is goed. Ik ben te herkennen aan me gains. jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Srs? Gaan we met elkaar op de foto en hallo zeggen en zulks! jwz.
Dat zegt alleen dat je full of shit bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik negeer je via DM. Dat zegt toch wat?
Hier is pas drama!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Montelly het volgende:
EINDELIJK THUISSSwat een drama op de weg pff,.,,A20/A15
Ik aan mijn schouderblessure. Heb er een hele grote pleister op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is goed. Ik ben te herkennen aan me gains. jij?
Soms lijk ik perfect, zegt zequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://instagram.com/p/b5CT-TRW-S/
Is dat het resultaat als je als vrouw zijnde alleen maar squat?
denk 5000kcal voor haar minimaal, die postcount moet ergens vandaan komen vriendquote:
Je weet van niet..quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zegt alleen dat je full of shit bent.
Goed k sie je by 3 sisters Xoxoquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is goed. Ik ben te herkennen aan me gains. jij?
Wow. Vanwaar de haat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zegt alleen dat je full of shit bent.
Haar hoofd is pure aidsquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms lijk ik perfect, zegt zeAch ja, ze heeft (op deze picca) ook wel een goeie ass
bishes die dat van zichzelf zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms lijk ik perfect, zegt zeAch ja, ze heeft (op deze picca) ook wel een goeie ass
Houd je daar van, ja? Ik vind het nooit zo charmingquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
bishes die dat van zichzelf zeggen
Hahahahaha is dat Fajahquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://instagram.com/fajah_lourens
Ja godverdomme net die pagina afgeslotenquote:
als dat met enige nuance gebracht wordt welquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je daar van, ja? Ik vind het nooit zo charming
niet verwacht heaquote:
En als je dat eerste denkt, speel je dan wel eens met jezelf?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Vind haar zo wisselvallig.. Soms zie ik haar en denk ik 'mooi koppie', andere keren vind ik het echt helemaal niks.
Glanice Grace beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Vind haar zo wisselvallig.. Soms zie ik haar en denk ik 'mooi koppie', andere keren vind ik het echt helemaal niks.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk 5000kcal voor haar minimaal, die postcount moet ergens vandaan komen vriend
Neequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Ben jij diT?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
saaa Dima jongeee...quote:
verschil niet meer zienquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef G.R.S. het volgende:
Moest ff dubbeltsjekke of dit nou klbsc of gym was. Silly me
jij bent beetje zo'n vieze lurker of nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef G.R.S. het volgende:
Moest ff dubbeltsjekke of dit nou klbsc of gym was. Silly me
Sowieso, beetje de rest van het foru, checken he.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:49 schreef seto het volgende:
[..]
jij bent beetje zo'n vieze lurker of niet
steeds met posts uit andere topics komen zoals sexy en gewaagd en dieetclub enzo
Zou je wel willen weten he?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En als je dat eerste denkt, speel je dan wel eens met jezelf?
je hebt nee gestemd he..quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso, beetje de rest van het foru, checken he.
Die ik quotte? Nee, daar hadden we het over, dat is Fajah. Wou dat ik al zo'n reet had inmiddelsquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huh ik zou zweren dat ik een plaatje zag van meisje met squatt ass [ afbeelding ]
Valt eigenlijk wel mee. Ik ken je verder niet. Ik wilde eigenlijk een komische twist geven aan dit topic wat in een neerwaartse spiraal is belandt. Puur voor eigen gewin. Dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.quote:
alels goed grs ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De helft van dit topic post daar ook, volgens mij
Wow. Zo'n lange en serieuze reactie had ik niet verwacht...quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Ik ken je verder niet. Ik wilde eigenlijk een komische twist geven aan dit topic wat in een neerwaartse spiraal is belandt. Puur voor eigen gewin. Dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.
Dus.
Ja hoor. Net terug van gym. Kracht is omhoog gegaan (biceps en schouders) dus ben erg tevreden.quote:
maar je hebt ramadan toch? hoe doe je dat dan..quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja hoor. Net terug van gym. Kracht is omhoog gegaan (biceps en schouders) dus ben erg tevreden.
Hoe is het met kesekef?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja hoor. Net terug van gym. Kracht is omhoog gegaan (biceps en schouders) dus ben erg tevreden.
Hoe is het met kesekef?
Instagram is toch alleen maar om de attention whore uit te hangen met je Pics?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef VeerEli het volgende:
Wel raar trouwens, heeft die Fajah die insta aangemaakt om anderen te motiveren, maar elke keer als een meisje vraagt met hoeveel gewicht ze squat en hoeveel sets en reps ze doet, krijgt niemand ooit een antwoord
Mwah vind ik niet perse, zie er weinig verschil in als met foto's op facebook posten. Zal bij haar deels attention whore gedrag zijn, maar als je dan claimt mensen te willen motiveren, geef dan ook gewoon voor één keer antwoord op de vraag hoeveel gewicht je squat en hoeveel herhalingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Instagram is toch alleen maar om de attention whore uit te hangen met je Pics?
ze laat zich ook van alle kanten fotograferen in de gymquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef VeerEli het volgende:
Wel raar trouwens, heeft die Fajah die insta aangemaakt om anderen te motiveren, maar elke keer als een meisje vraagt met hoeveel gewicht ze squat en hoeveel sets en reps ze doet, krijgt niemand ooit een antwoord
ja zo roll ik gwn. kspring van de hak op de koffie en maak de kuikens kleddernat zo. als je denkt dat je me door hebt dan pats boem andere kant opquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Zo'n lange en serieuze reactie had ik niet verwacht...
Echt hequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze laat zich ook van alle kanten fotograferen in de gym![]()
http://instagram.com/p/btFa59xW75/
"...ja?..dus een foto van achteren terwijl ik squat ok, dan ga ik bij deze extra laag.."
56 kg en 23% vet? Ik weet niet hoe lang zij is, maar ik heb geloof ik rond de 20% ofzo en weeg 53kg bij 1.74quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/aY9YJixW3_/
Vandaag heb ik me gewogen. Ik weeg 56 kilo en mijn vet percentage is 23% veel te hoog dus. Het vet dat ik heb zit puur op mijn benen en billen. Ik ga de komende zes wk weer [b]strikt clean eten[/b]. Ik wil naar de 18% vet er mag ook wel drie kilo af zo dat ik wat meer toning in mijn benen krijg.
dat is wel netjes Veraquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
56 kg en 23% vet? Ik weet niet hoe lang zij is, maar ik heb geloof ik rond de 20% ofzo en weeg [b]53kg bij 1.74[/b]![]()
En hoezo, op je bil moet toch ook vet (icm spier) zitten? Een reet die alleen bestaat uit een bonk spier is ook niks, lijkt me...
Klopt, gewoon niet nadenken en pompen die biceps.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar je hebt ramadan toch? hoe doe je dat dan..
best kut hele dagen achter pc enzo
Ga naar de gym wanneer je je goed voelt en energiek voelt. Niet nadenken anders ga je je moe en futloos voelen. Denk aan je gains.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik doe 3x5 zoals altijd en kan echt niet liften wat ik normaal lift...laat staan omhoog gaan in kracht
Ja, heb er ook wel wat moeite voor gedaan.quote:
Lol at toning. Someone slap that bitch please.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
Vandaag heb ik me gewogen. Ik weeg 56 kilo en mijn vet percentage is 23% veel te hoog dus. Het vet dat ik heb zit puur op mijn benen en billen. Ik ga de komende zes wk weer [b]strikt clean eten[/b]. Ik wil naar de 18% vet er mag ook wel drie kilo af zo dat ik wat meer toning in mijn benen krijg.
Jij bent sws petite van jezelf, hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, heb er ook wel wat moeite voor gedaan.
Ik heb ook niet de ambitie om zo'n afgetraind lijf zoals zij te krijgen. Begin nu wat blokjes te zien op m'n bovenbuik, en dat vind ik prima. Wil geen sixpack of echt zo'n strak afgetrainde buik. Nog een beetje vet weg van m'n onderbuik tot dat helemaal plat is, en dan ben ik dik tevreden.
En mijn ass wil ik nog wat kweken. Dus doorgaan met squatten/deadliften, alleen het is nu zo verrekte heet op zolder
Heb deze week al 3 boeken uitgelezen, maar heb geen goede meer. Heb je nog titels?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, gewoon niet nadenken en pompen die biceps.
Ach, wees blij dat je geen verplichtingen hebt. Waarom ga je je kennis niet verbreden door boeken te lezen ofzo? Srs
Deze post, lokt zo uit hequote:
Ja klopt, redelijk 'smal/slank' gebouwd. Maar had op een gegeven moment echt wel vetjes hoor, niet zoals een papzak of forse chick, maar beetje skinnyfat of whatever. Vooral op m'n onderbuik en heupen. Dat is nu al grotendeels eraf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij bent sws petite van jezelf, hoe oud ben je nu?
termen gebruik en alquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol at toning. Someone slap that bitch please.
Gewoon thrillers?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Heb deze week al 3 boeken uitgelezen, maar heb geen goede meer. Heb je nog titels?
Hij begon. Ik eindig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze post, lokt zo uit he...Hugh arme jonge
Maakt niet uit, eigenlijk. Wat jij leuk vindt.. Heb wel laatst ''de wereld volgens garp'' gelezen en ik vond die kk goedquote:
Strikt clean etenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
quote:
ben benieuwd..doe je ding mopquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Denken dat iemand jouw pics wat boeit
Is dat nou dertig jaar?quote:
What the fuck? Mijn ogen! Herstel pic a.u.b.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, redelijk 'smal/slank' gebouwd. Maar had op een gegeven moment echt wel vetjes hoor, niet zoals een papzak of forse chick, maar beetje skinnyfat of whatever. Vooral op m'n onderbuik en heupen. Dat is nu al grotendeels eraf.Ben 22.
22 jaartjesnergens zorgen om maken, pas er alleen voor dat je geen uitgezakte plofassertje krijgt
![]()
ter illustratie:
[ afbeelding ]
What the hellquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, redelijk 'smal/slank' gebouwd. Maar had op een gegeven moment echt wel vetjes hoor, niet zoals een papzak of forse chick, maar beetje skinnyfat of whatever. Vooral op m'n onderbuik en heupen. Dat is nu al grotendeels eraf.Ben 22.
22 jaartjesnergens zorgen om maken, pas er alleen voor dat je geen uitgezakte plofassertje krijgt
![]()
ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net Inferno van Dan Brown uitgelezen (goed boekquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Maakt niet uit, eigenlijk. Wat jij leuk vindt.. Heb wel laatst ''de wereld volgens garp'' gelezen en ik vond die kk goed
Wat stoedeer jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb net Inferno van Dan Brown uitgelezen (goed boek) Ik verdiep me eigenlijk nu in games en technologie (scriptie en shit).
De technologie van nu, geschreven door Kevin Kelly. Super interessant als je geïnteresseerd bent in de toekomst van technologie.
Oh, ik doe een kakopleiding hoor. Media en Entertainment Management. Mja, richt me op de gamesindustrie he. Dynamische industrie en het kan alleen maar beter wordenquote:
Ik download ze en lees het op mijn tablet. Zo niet, dan leen ik het gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kopen jullie die boeken of gewoon uit de bieb?
Ik lees nooit boeken.
Ik moet ook een tablet of e-reader aanschaffen denk ik, volgens mij leest dat veel prettiger dan een echte boek, niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh, ik doe een kakopleiding hoor. Media en Entertainment Management. Mja, richt me op de gamesindustrie he. Dynamische industrie en het kan alleen maar beter worden
[..]
Ik download ze en lees het op mijn tablet. Zo niet, dan leen ik het gewoon
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze post, lokt zo uit he...Hugh arme jonge
Het hangt af wat jij prettiger vindt. Een tablet is uiteraard completer dan een e-reader. Er zijn genoeg e-reader apps die je kunt gebruiken. Ik vind het fijner om zo'n plat ding in mijn handen te hebben dan een boek van 500 pagina's dik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet ook een tablet of e-reader aanschaffen denk ik, volgens mij leest dat veel prettiger dan een echte boek, niet?
lezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het hangt af wat jij prettiger vindt. Een tablet is uiteraard completer dan een e-reader. Er zijn genoeg e-reader apps die je kunt gebruiken. Ik vind het fijner om zo'n plat ding in mijn handen te hebben dan een boek van 500 pagina's dik.
Ik kan niet eens lezen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kopen jullie die boeken of gewoon uit de bieb?
Ik lees nooit boeken.
Sowiesoquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lezenekte kennis vergaar je door te leven
boek is veel gezelliger, progressie zie ook veel makkelijker danquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het hangt af wat jij prettiger vindt. Een tablet is uiteraard completer dan een e-reader. Er zijn genoeg e-reader apps die je kunt gebruiken. Ik vind het fijner om zo'n plat ding in mijn handen te hebben dan een boek van 500 pagina's dik.
DBB op zn bestquote:Origineel gepost door jongbelegen
Hoi ik ben nieuw hier op het forum en ik heb vooral een account gemaakt om een grote en voor mij belangrijke vraag te stellen.
Ik ben 17 jaar, weeg rond de 75kg, ongeveer 1.83cm lang en heb negroide genen. Ik ben sinds een week er geintereseerd om een heel mooi gespierd/atletisch lichaam te krijgen. Ik ben nu wel redelijk gespierd, maar heb naar mijn idee nog wel teveel vet ik moet dus meer aftrainen. Ik eet veel en let eigenlijk nooit op mijn voeding en ik zit en lig heel veel (game bv). Ik train nu veel thuis en ga ook naar de gym zoveel als ik kan en meestal voor een uurtje. Ik ga niet elke dag maar wel minstens 4x per week. Ik vraag me af hoe ik het beste vet verlies of wat ik juist moet eten en wat niet om mijn lichaam te verbeteren. Maar nu is mijn belangrijkste vraag: ik heb een beetje research gedaan naar het gebruik van anabolen. Ik kwam daar bij primabolan ofzo iets. Dit is een milde vorm van anabolen. Ik wil het niet veel gebruiken misschien 1 tot 3 injecties en dan nooit meer. Maar heeft dit zin als ik goed train en zou ik hierdoor al veel bijwerkingen krijgen en gevaren oplopen?
Gr
Maar hoe moet je leven dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lezenekte kennis vergaar je door te leven
quote:
Progressie is leuk als ik een studieboek leesquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Loppe het volgende:
[..]
boek is veel gezelliger, progressie zie ook veel makkelijker dan
Hij traint ook pas een week dat is het ergstequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]niet weten wat ie eet maar wel willen juicen meteen
"De wil van technologie" kan ik nog niet zo direct onder entertainment scharen, toch niet zoiets als LOTR ofzo. Ik kende het niet maar adhv recencies die ik daarnet gelezen heb lijkt het me wel een aanrader. Ga hem morgen halen in de bib.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Progressie is leuk als ik een studieboek leesBoeken voor entertainment mogen voor mij part 2000 pagina's hebben.
Minder fokken, meer neuken Dima.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar hoe moet je leven dan?
In turkije zegge ze " ik heb hayat universitesi bitirdim" of "hayat okulu"
Dima denkt. Dima moet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Minder fokken, meer neuken Dima.
Leven gaat daarna vanzelf.
Spreek gewoon een keer wat chicks aan. Nadat je een aantal keren bent afgewezen doet het geen pijn meer en uiteindelijk zal je succes hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dima denkt. Dima moet doen.
Oh nee, absoluut niet! Ik doelde meer op thrillers zoals Inferno. Ben een groot fan van Brown, Baldacci en Ludlum. Wil eigenlijk nu ook De Goddelijke Komedie gaan lezen van Dante naar aanleiding van Infernoquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
"De wil van technologie" kan ik nog niet zo direct onder entertainment scharen, toch niet zoiets als LOTR ofzo. Ik kende het niet maar adhv recencies die ik daarnet gelezen heb lijkt het me wel een aanrader. Ga hem morgen halen in de bib.
thigh gapquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Montelly het volgende:
kwaliteit before training..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sweet hé..quote:
Dit. En alsof Fajah geen attention hore is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Instagram is toch alleen maar om de attention whore uit te hangen met je Pics?
Heb heel het oeuvre van Jozef Rulof doorploegt. Als je meer van het spirituele werk houdt is dit wel een aanrader.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet! Ik doelde meer op thrillers zoals Inferno. Ben een groot fan van Brown, Baldacci en Ludlum. Wil eigenlijk nu ook De Goddelijke Komedie gaan lezen van Dante naar aanleiding van Inferno
Hij heeft idd wat interessante boeken geschreven, zie ik. Bedankt voor de aanraderquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef Loppe het volgende:
[..]
Heb heel het oeuvre van Jozef Rulof doorploegt. Als je meer van het spirituele werk houdt is dit wel een aanrader.
Hangtieten, te dik, navelpiercing, laat maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Montelly het volgende:
Die laatste zou ik uren kunnen plowen btw..
In het Engels gelezen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb net Inferno van Dan Brown uitgelezen (goed boek) Ik verdiep me eigenlijk nu in games en technologie (scriptie en shit).
De technologie van nu, geschreven door Kevin Kelly. Super interessant als je geïnteresseerd bent in de toekomst van technologie.
Nee man, echt boek is 10x fijnerquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet ook een tablet of e-reader aanschaffen denk ik, volgens mij leest dat veel prettiger dan een echte boek, niet?
Nee, gewoon Nederlandsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
In het Engels gelezen?
tegnoloogie
Slimme zet, mokerchickie. Hopelijk is ie in de bieb verkrijgbaar, maar zal wel niet in mijn pauperbieb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, gewoon NederlandsWaarom moeilijker maken als het ook makkelijk kan
Lol ben j laaggeleid ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, gewoon NederlandsWaarom moeilijker maken als het ook makkelijk kan
Je kunt boeken lenen uit het hele land trouwens. Je moet alleen 2,50 extra betalen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Slimme zet, mokerchickie. Hopelijk is ie in de bieb verkrijgbaar, maar zal wel niet in mijn pauperbieb.
Alsjeblieft; http://www.lynnyang.co/wp(...)Technology-Wants.pdfquote:
Puistjes op de bil.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Montelly het volgende:
kwaliteit before training..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat psies?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je kunt boeken lenen uit het hele land trouwens. Je moet alleen 2,50 extra betalen.
http://www.bibliotheek.nl/
Ik ben niet dom neequote:
Gewoon op aanvragen klikken, je lenerspas typen en waar het boek opgestuurd moet worden, that's it.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Expres usernames fout schrijven
[ afbeelding ]
volgens mij ben je wel intellectueel begaafd jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben niet dom neeIk heb de Engelse versie geprobeerd te lezen maar er de hoeveelheid ingewikkelde Engelse termen was too damn high!
[..]
Gewoon op aanvragen klikken, je lenerspas typen en waar het boek opgestuurd moet worden, that's it.
Raad mij nog een paar kekke boeken -die niet over technologie gaan- aan, dan. Gelijk die 10 euro opmaken die ik hier heb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon op aanvragen klikken, je lenerspas typen en waar het boek opgestuurd moet worden, that's it.
BN10 9026128797quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Raad mij nog een paar kekke boeken -die niet over technologie gaan- aan, dan. Gelijk die 10 euro opmaken die ik hier heb.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef Kesefkesef het volgende:
WTF G.R.S. ik moet een pincode invoeren van mijn pasje, is gewoon 0000 of wat?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef Kesefkesef het volgende:
WTF G.R.S. ik moet een pincode invoeren van mijn pasje, is gewoon 0000 of wat?
hahaah iedereen negert fantaquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ff zappen naar Investigation Discovery of hoe het ook heet. Gaat om een uit de hand gelopen roid rage
Oké.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef Ambipur het volgende:
Moet nu beginnen aan een boek van een of ander goochelaar. How to trick your mind ofzo.
En wat las je voorheen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef Ambipur het volgende:
Moet nu beginnen aan een boek van een of ander goochelaar. How to trick your mind ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.
gaan jullie samen boekenleesclubje beginnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
kesekesf kom we gaan dit weekend chillen
waar woon je
Is goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
kesekesf kom we gaan dit weekend chillen
waar woon je
ver weg ouwequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Is goed.
Woon in de buurt van Arnhem.
Zijn boeken dus. Google even naar een boek waarin een veronica voorkomt. Iets met heks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
Weet ikmaar die heeft geen boek dat verslonden heet
De heks van Portobello of Veronika besluit te sterven ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn boeken dus. Google even naar een boek waarin een veronica voorkomt. Iets met heks.
Ik lig eindelijk doodmoe op de bank.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
De heks van Portobello of Veronika besluit te sterven ?
Je bent wel onduidelijk vandaag ;s
Lees jij niet veel?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik lig eindelijk doodmoe op de bank.
2de.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:
Z is al 5 dagen bezig en nog geen filmpjes op internet verschenen van vrouwen die met honden zoenen ofzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:
Z is al 5 dagen bezig en nog geen filmpjes op internet verschenen van vrouwen die met honden zoenen ofzo
Dus nu hele tijd fokken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb er geen geduld meer voor sinds 1 jr.
en 6-jarige die meisjes beffen voor 200 personen voor een gratis T-shirtquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en 6-jarige die meisjes beffen voor 200 personen voor een gratis T-shirt
Wat doe jij voor werk..quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben moe en gun mijn hersenen rust.
Nu wel veel. Er is geen werk op mijn werk
een een 6jarig meisje die een man zou pijpen voor 200personen en een gratis shirt? is dat oke?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en 6-jarige die meisjes beffen voor 200 personen voor een gratis T-shirt
neequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
een een 6jarig meisje die een man zou pijpen voor 200personen en een gratis shirt? is dat oke?
Ik lieg zoveel. Had ik dat gezegd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Echt niet. Volgens mij ben jij secretaresse
Een hoer zonder aanloop. Triest.quote:
Oh, ik had het niet over een boek hoor. Grappig dat je dat zomaar denkt opeens. Wel geinig hoor, daar niet van.quote:
angel-joy?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
khad x chinees geneukt
die ahd ook zo'n geblokte kutje horizontaal
quote:
neequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
![]()
haha kk vet blijft gewoon staan in de quote zie je dat?
[ afbeelding ]quote:
Nee dat is slechts in de cache van je browserquote:
wordt je met dt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef no1uknow het volgende:
mooi bordje daarzo
'Van de schijven terugleggen wordt je ook groot!'
je kan beter voor de pc zitten dan erachter vriendsquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
wie doet nog meer knijpjes geven aan piemal als je relaxed achter de pc zit
Heb je ooit aan zelfmoord gedacht?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
zovaakquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb je ooit aan zelfmoord gedacht?
en dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Precies, jij begrijp het. De schuld op een ander afschuiven en ermee wegkomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef Kesefkesef het volgende:
de fout bij jezelf leggenalfa mannen maken nooit fouten of liegen altijd
dat je dat nodig hebt om alpha te zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef Kesefkesef het volgende:
de fout bij jezelf leggenalfa mannen maken nooit fouten of liegen altijd
idd, gore teringleijersquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die met dit weer zonder handdoek trainen zijn trouwens wel echt vies
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:17 schreef Kesefkesef het volgende:
welk boek werd hier hou steeds aangeraden, een of ander pua boek?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Kesef. Alsof deze mannen je iets gaan leren. Op Beach na.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
een alpha moet je zijn niet worden toch?
Wat een tokkiebakquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef ZetaOS het volgende:
Sommigen menen goud in handen te hebben:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Dit sowieso. Gewoon 1e keer waarschuwing 2e keer exit, maar dat durven veel gyms niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die met dit weer zonder handdoek trainen zijn trouwens wel echt vies
Fijn om te horen dat het bevalt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef no1uknow het volgende:
voor 't eerst getrained in nieuwe gym, danku CarbonC, je bent ene held.
KFC = troep.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb altijd van die momenten dat ik zwaar zin heb in KFC alleen zit er geen 1 in de buurt
Poppetje, dacht dat jij het wasquote:
Kijk svp verder dan die primaire getallen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
voedingswaarde zijn zo slecht nog niet voor fastfood
Ze hadden het over mannen met kleine penissen dus ik was op jou aan het wachten om je te kunnen uitlachen.quote:
oow een ongesteldequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze hadden het over mannen met kleine penissen dus ik was op jou aan het wachten om je te kunnen uitlachen.
jij bent viess dikquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat reageer je onzeker. En nee, niet ongesteld..
90 posts per dag lol geen leven ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is een mythe die ik zelf op Fok heb gegooid.quote:
Nee, geen leven idd. Daarom kom ik met jullie hangen.quote:
Pls baby doe ons allen plezier..ga hier naartoe. dWc, Krio, Murdera, al jou vriendjes zitten daar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
pas maar op, dat je niet blijft hangenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is een mythe die ik zelf op Fok heb gegooid.
[..]
Nee, geen leven idd. Daarom kom ik met jullie hangen.
Kap dan eens continu mijn aandacht te vragen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls baby doe ons allen plezier..ga hier naartoe. dWc, Krio, Murdera, al jou vriendjes zitten daar.
---->> KLB / [ KLB SHOP SC] :')
Ga weg eng dikkertje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is een mythe die ik zelf op Fok heb gegooid.
[..]
Nee, geen leven idd. Daarom kom ik met jullie hangen.
gewoon nergens op reageren, dikke witte, hoquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kap dan eens continu mijn aandacht te vragen.
Doe ik al met zijn, Hughs en Dima's DMsquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon nergens op reageren, dikke witte, ho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |