Hoezo? Heb volgens mij geen mensen zonder 'lijn' gezien bij Henkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef Toekito het volgende:
werken bij Henk klinkt gezellig maar slecht voor de lijn.
Gofferquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
Oh wauw. Ik heb dit hele verhaal gemist F&F / Echte dierenliefde. Kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van het verhaal en het zien van de foto![]()
Prachtig.
Weet je hoeveel ze sporten? Dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb volgens mij geen mensen zonder 'lijn' gezien bij Henk
wat leuk 5 kattenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Hier met onze 5 katten verandert soms ook ineens de rangorde , op het moment zijn de grijze aan het plagen
oohquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
Oh wauw. Ik heb dit hele verhaal gemist F&F / Echte dierenliefde. Kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van het verhaal en het zien van de foto![]()
Prachtig.
Mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
Prachtig.
die van mij stop ik lekkers in een doos die ze eerst moet zoeken en dan openmakenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:33 schreef Candaasje het volgende:
@Greys: hoe lang ben je dan? Want bij Oz vond ik je echt verre van stevig overkomen hoor!
Volgens mij ben je nog een stuk slanker dan ik - met meer tet, dat dan weer wel- en ik krijg al regelmatig de opmerking dat ik niet veel verder moet afvallen. (Hooguit die kont eens strak- trainen, maar ik ben te lui..
)
@Oognip: even lezen!
En weet iemand nog een leuk spelletje voor konijnen? Cas heeft bakken met energie nu hij de ruimte heeft. Dus niks is veilig.Ik heb al zo'n intelligentiespelletje met hem gedaan (had 'ie meteen door...), en lopen 'voetballen' met een rinkelballetje. En nu wordt de hele kamer weer onderzocht, dus af en toe pluk ik hem uit een vensterbank. Misschien dat ik straks nog kan proberen hem zo gek te krijgen over iets heen te springen voor wat lekkers (werkt bij Diva ook), maar 't is wel een ADHD- konijn geloof ik
Oh ja goede! Eens kijken of ik nog zo'n eierdoosje ergens heb, die zijn geloof ik wel geschikt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van mij stop ik lekkers in een doos die ze eerst moet zoeken en dan openmaken
pleur je meneerroos eruit. Levert zat ruimte opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat leuk 5 kattenpast helaas hier niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat leuk 5 kattenpast helaas hier niet
Ze liggen graag allemaal tegelijk bij je , dus qua ruimte valt het best meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
pleur je meneerroos eruit. Levert zat ruimte op
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
pleur je meneerroos eruit. Levert zat ruimte op
5 in een flatje van 50m2 vind ik toch ietsje teveel..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ze liggen graag allemaal tegelijk bij je , dus qua ruimte valt het best mee
Punt, maar als je die dag een bak sla naar binnen werkt bv als groente en dag 2 ook, dan mis je al 2 dagen essentiele dingen want in sla zit geen reetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Het hangt er toch helemaal van af wat je eet? En daarbij: is het zo erg om niet élke dag álles naar binnen te krijgen?
Ja maar er moet gezonder geleefd worden. Daar horen nou eenmaal 3 maaltijden bij. En regelmatig een tussendoortje.quote:Vergeef me mijn lompheid, maar ik kan er niets aan doen...Komt ie: ik denk in dit soort gevallen altijd: er zijn miljoenen en miljoenen mensen die door keuze of leefomstandigheden niet dagelijks alles naar binnen krijgen dat volgens de Westerse maatstaven zou moeten. En toch doet een groot deel van hen het relatief aardig.
Tuurlijk, ben ik met je eens. Maar RSI en ADHD komt niet van voeding. En overgewicht en hartklepvervetting (scrabble woordquote:Ik bedoel maar: die Westerse pedantie is ook een beetjewat mij betreft. Zie ons lopen met onze RSI, ADHD, overgewicht, hartklepvervetting...
Ik ben alles behalve deskundig hoorquote:Dat mag, maar kijk je wel een beetje uit dat je niet gaat denken dat je deskundig bent
ik welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik wil geen hittegolf
http://www.wetteronline.de/wettertrend/goch
Sonja bakker slaat IMHO ook nergens opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met bv Sonja Bakkeren (elke dag wel meer dan 600, maar alsnog weinig) ongezonder bezig bent dan met twee dagen per week weinig![]()
En voor hordes mensen werkte Sonja Bakkeren weer heel goed. Dat gaat voor mij alleen echt niet werken.
Het enige wat ik probeer te zeggen (ik ben inmiddels bij poging 47 ofzo en tot nu toe de beste ever en lukt het aardig) is dat je niet moet diëten. Dus niet "Ik ga dit 7 maanden doen, dan val ik af / word ik gezonder en dan pak ik mijn oude gewoonte weer op". Je moet serieus oprecht je eetpatroon aanpassen. Als jij nu 2x per week patat (frietquote:Heb absoluut de wijsheid niet in pacht maar ik denk dat deze manier gewoon voor MIJ het beste is vergeleken met andere manieren. Voor anderen vast niet
Idemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wel
ik voel me zo ontzettend goed met dit weer
25 graden vind ik prima. 30/31 nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:
ik wel
Ik precies het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wel
ik niet zo. ik ben een bleekscheetjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
Ik vind warm weer ook fijn, zo tussen de 18 en 25 graden, hitte vind ik niet fijn dus een hittegolf mag wegblijven , want dan lijk ik op deze smiley
![]()
![]()
Tot 25 graden vind ik het ook nog wel gaan, maar daarboven... pfff..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
Ik vind warm weer ook fijn, zo tussen de 18 en 25 graden, hitte vind ik niet fijn dus een hittegolf mag wegblijven , want dan lijk ik op deze smiley
![]()
![]()
ik denk altijd maar zo, ik voel me rot in de winter, anderen voelen zich rot in de zomerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
Gaat goed, dankje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef sararaats het volgende:
Candaasje, hoe is het met Diva en haar boy?
ik ga zo werken, hopelijk is het niet te warm.
Ik haat een hitte golf, ook voor Baloe. Aan de andere kant woon in bij het strand en ik kwam er echt achter dat ik met die warmte veeeeeeel minder last van mijn gewrichten hebquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk altijd maar zo, ik voel me rot in de winter, anderen voelen zich rot in de zomer
als iedereen elkaar wat gunten zoveel zonnige dagen zijn t niet op een jaar bekeken
Heuvelaf heuvelop?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:08 schreef Oognip het volgende:
Lekker stuk gefietst met als hoogtepunt 30 km per uuren dieptepunt 13 km per uur
![]()
Goed bezig! mijn vriend was van de week heel trots dat ie 30km per uur reed maar kennelijk is het niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:08 schreef Oognip het volgende:
Lekker stuk gefietst met als hoogtepunt 30 km per uuren dieptepunt 13 km per uur
![]()
Ik fietste heuvel af dus vind het wel bijzonder als ie dat doet zonder dat ie een heuvel affietstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig! mijn vriend was van de week heel trots dat ie 30km per uur reed maar kennelijk is het niet zo bijzondera-sportieftypje.
Ik hoop dat hij er baat bij heeft, ontzettend goed van jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:27 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Fuck hydrotherapie van 700 euro voor Baloe. Oude kleren aan, Auto pakken, 1 straat (letterlijk 400 meter) rijden, Baloe eruit, Baloe het water in tillen en hem ondersteunen. Maakt hij wel de beweging die goed is voor zijn gewrichten, maar zinkt hij niet omdat ik hem vast heb (Hij red het zwemmen niet echt meer
na 3x zijn balletje op 10 meter gehaald te hebben is hij kapot en gaat hij kopje onder).
Ik ga straks eens kijken of ik een zwemvest voor hem kan scoren. Scheelt mij in gewicht bij mijn handen en kan hij lekker relaxt drijven,
Wel voor vrijdag hoop ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Morgen een halve wortelkanaalbehandeling en de andere helft volgende week![]()
![]()
Andere optie was de kies trekken, maar dat vond ik wel erg rigoureus. En tandarts ook.
Welkom (terug )quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Het was ook van een heuvel/viaductachtig af
Na een tijd lurken heb ik trouwens maar weer besloten om mee te posten
Hoiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Het was ook van een heuvel/viaductachtig af
Na een tijd lurken heb ik trouwens maar weer besloten om mee te posten
het was niet overdreven druk. ik ben in de nieuwbouw geweest. een (ex) collega woont daar nu (is een oud zustertje met veel pit hihi) wow, die kamers zijn echt ruim.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gaat goed, dankje!Diva heeft het momenteel wel warm (ze houdt zich rustig), maar Cas heeft energie voor 10.
Succes met werken!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:16 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik net in het zwembad van de kinderen
Oh, die zijn zo leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:16 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:16 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |