Ik precies het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wel
ik voel me zo ontzettend goed met dit weer
ik niet zo. ik ben een bleekscheetjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
Ik vind warm weer ook fijn, zo tussen de 18 en 25 graden, hitte vind ik niet fijn dus een hittegolf mag wegblijven , want dan lijk ik op deze smiley
![]()
![]()
Tot 25 graden vind ik het ook nog wel gaan, maar daarboven... pfff..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
Ik vind warm weer ook fijn, zo tussen de 18 en 25 graden, hitte vind ik niet fijn dus een hittegolf mag wegblijven , want dan lijk ik op deze smiley
![]()
![]()
ik denk altijd maar zo, ik voel me rot in de winter, anderen voelen zich rot in de zomerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
Gaat goed, dankje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef sararaats het volgende:
Candaasje, hoe is het met Diva en haar boy?
ik ga zo werken, hopelijk is het niet te warm.
Ik haat een hitte golf, ook voor Baloe. Aan de andere kant woon in bij het strand en ik kwam er echt achter dat ik met die warmte veeeeeeel minder last van mijn gewrichten hebquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk altijd maar zo, ik voel me rot in de winter, anderen voelen zich rot in de zomer
als iedereen elkaar wat gunten zoveel zonnige dagen zijn t niet op een jaar bekeken
Heuvelaf heuvelop?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:08 schreef Oognip het volgende:
Lekker stuk gefietst met als hoogtepunt 30 km per uuren dieptepunt 13 km per uur
![]()
Goed bezig! mijn vriend was van de week heel trots dat ie 30km per uur reed maar kennelijk is het niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:08 schreef Oognip het volgende:
Lekker stuk gefietst met als hoogtepunt 30 km per uuren dieptepunt 13 km per uur
![]()
Ik fietste heuvel af dus vind het wel bijzonder als ie dat doet zonder dat ie een heuvel affietstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig! mijn vriend was van de week heel trots dat ie 30km per uur reed maar kennelijk is het niet zo bijzondera-sportieftypje.
Ik hoop dat hij er baat bij heeft, ontzettend goed van jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:27 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Fuck hydrotherapie van 700 euro voor Baloe. Oude kleren aan, Auto pakken, 1 straat (letterlijk 400 meter) rijden, Baloe eruit, Baloe het water in tillen en hem ondersteunen. Maakt hij wel de beweging die goed is voor zijn gewrichten, maar zinkt hij niet omdat ik hem vast heb (Hij red het zwemmen niet echt meer
na 3x zijn balletje op 10 meter gehaald te hebben is hij kapot en gaat hij kopje onder).
Ik ga straks eens kijken of ik een zwemvest voor hem kan scoren. Scheelt mij in gewicht bij mijn handen en kan hij lekker relaxt drijven,
Wel voor vrijdag hoop ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Morgen een halve wortelkanaalbehandeling en de andere helft volgende week![]()
![]()
Andere optie was de kies trekken, maar dat vond ik wel erg rigoureus. En tandarts ook.
Welkom (terug )quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Het was ook van een heuvel/viaductachtig af
Na een tijd lurken heb ik trouwens maar weer besloten om mee te posten
Hoiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Het was ook van een heuvel/viaductachtig af
Na een tijd lurken heb ik trouwens maar weer besloten om mee te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |