Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan gewoon niet met hun tijd mee. En bij sommige takken van 'sport' vind ik het belangrijker dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn dan dat ze hip zijn met internet.
[..]
Nou, die van mij weet de verdovingsspuit goed te hanteren hoor
Jammer dat ze dat *pats*-geluid bij het trekken in je hoofd niet kunnen verdoven![]()
Ing, je bent een heldMaar je krijgt geen zoen, want je meurt naar knoflook
Idd, dat gaf wel vertrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing gelukkig viel het mee en kun je snel terecht voor de vervolg behandelingen.
En netjes dat hij aangeeft je wortel niet te willen doen omdat zijn collega dat beter kan. Die zie je niet vaak volgens mij. Maar wat slordig van je eigen ta dat hij die dingen niet gezien heeft.
quote:
Duhquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. neemt swarrrrma met kaas, ui en champignons voor me mee, om te vieren dat ik de Poolsche tandarts heb overleefd
Het is zo'n knapperd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Even mooie schaduwBoor showen voor de Facebooklozen
[ afbeelding ]
IJs werkt heel goed! Vooral chocoladeijs, dus doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
Pijn in mn arm en pols...koelen zou moeten helpen dus ik mag nu gewoon die mars icecream
Ik zou er voor de zekerheid dan twee nemen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
Pijn in mn arm en pols...koelen zou moeten helpen dus ik mag nu gewoon die mars icecream
Donequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Queller het volgende:
[..]
IJs werkt heel goed! Vooral chocoladeijs, dus doen!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
600 kcal?
Da's heul nie veul
Laysa, ik vind dat je er wel 2 mag
Een heel pakje! Dan kan je van het doosje en ducktape een spalkje knutselen. Haske handigquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik zou er voor de zekerheid dan twee nemen!![]()
Dat heb ik vanavond in één ijsje naar binnen gewerkt. Vrees ikquote:
Ik ben trots op jequote:
Bv op maandag 600 kcal, dinsdag en woensdag vreten wat je wilt (ja ook patatquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
600 kcal?
Da's heul nie veul
Laysa, ik vind dat je er wel 2 mag
Ik zou zoiets op zich best willen, maar met mijn bloedsuikerspiegel is dat echt een marteling. Ik vind het al een drama om 's morgens nuchter naar het bloedprikken te moetenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
Bv op maandag 600 kcal, dinsdag en woensdag vreten wat je wilt (ja ook patatgewoon hoe je normaal leeft), donderdag 600 kcal, vrijdag zaterdag zondag dus hele weekend weer eten wat je wilt.
Het was voor hem na een week of twee wennen heel goed te doen, ook op zijn werk en zijn vrouw die huisarts is ging meedoen en ze zijn het blijven doen
En op de overige 5 dagen mag hij dus echt eten wat ie wil. Zo kan je ook schuiven met je dagen, als je normaal op maandag 'vast' maar dan een feestje hebt, neem je gewoon de dinsdag. Als je het maar echt twee dagen per week doetquote:I tried skipping breakfast and lunch, then eating my 600 calories in one go at supper time. The trouble is, I hate starting the day hungry. So then I tried a large breakfast and nothing else. I got really irritable in the evenings.
Finally, I went for a split: 300 calories for breakfast and 300 for supper. A typical breakfast now means two scrambled eggs and a slice of ham (quite a lot of protein, but well within limits), with plenty of water, green tea and black coffee to see me through a working day. Then, in the evening, I tuck into something like grilled fish and lots of vegetables. It is impressive how few calories there are in vegetables, and when you are hungry they are unexpectedly delicious.
Je kunt best bergen sla met tomaat erin en komkommer en een eitje erdoor en appel enzo etenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
In dat geval gok ik op veeeeeeel soep![]()
En vijf dagen per week mag je er ook nog een boterham of twee onder leggen met spekquote:
Hehe, ja, voor 600 kcal kan je best fatsoenlijk eten. Als avondeten een beeeerg groenten en kipfilet of een tartaartje of zo. Goed te doen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt best bergen sla met tomaat erin en komkommer en een eitje erdoor en appel enzo eten![]()
En dan nog af en toe een hartig cup-a-soupje ofzo. Als je het goed uitkient kan je best vaak en veel eten op zo'n dag. Ik werd er in elk geval best enthousiast van, zoals te merken![]()
Het was ook makkelijker vol te houden omdat je steeds na die ene dag weet dat je de volgende dag(en) weer gewoon mag eten en snoepen.
Ik heb Facebook heurquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Even mooie schaduwBoor showen voor de Facebooklozen
[ afbeelding ]
Ja dit, ik zou het niet kunnnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Oognip het volgende:
600 kcal per dag en dan nog normaal kunnen functioneren?als je een beetje een actief leven hebt lijkt het me niet vol te houden
als je dr kan overtuigen dat ze een mooie vrouw is ben je de held van de maandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:22 schreef roos85 het volgende:
Maar Greys.. jij hoeft toch niet af te vallen?
Mwoah, als je niet al te fysiek werk hebt moet het te doen zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Oognip het volgende:
600 kcal per dag en dan nog normaal kunnen functioneren?als je een beetje een actief leven hebt lijkt het me niet vol te houden
met mijn baan moet het, na wat wennen, best te doen zijn. Tenzij je dan ook de nachten en avonden doet. Dat lijkt me fysiek te zwaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet al te fysiek werk hebt moet het te doen zijn
Maar het zal best wennen worden denk ik...
Dat werkt echt echt echt niet. Als je serieus wilt afvallen, waarom pas je dan niet gewoon je eetstijl en beweging aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bv op maandag 600 kcal, dinsdag en woensdag vreten wat je wilt (ja ook patatgewoon hoe je normaal leeft), donderdag 600 kcal, vrijdag zaterdag zondag dus hele weekend weer eten wat je wilt.
Het was voor hem na een week of twee wennen heel goed te doen, ook op zijn werk en zijn vrouw die huisarts is ging meedoen en ze zijn het blijven doen
Gaat niet alleen om je werk. Greys heeft een hond waar ze veel mee loopt, lijkt me niet vol te houden met zo weinig eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet al te fysiek werk hebt moet het te doen zijn
Maar het zal best wennen worden denk ik...
Dit is een aanpassing van je eetstijl/levensstijl he? Misschien niet mijn manier, ook niet de jouwe kennelijk, maar het is een visie... en zoals met alles zal wel gelden dat het werkt als je het consequent vol kan houden over een langere termijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:23 schreef Qwea het volgende:
Dat werkt echt echt echt niet. Als je serieus wilt afvallen, waarom pas je dan niet gewoon je eetstijl en beweging aan?Ik was gisteren vet zielig. Vette koppijn, alles. Dus ik ging op snaaitocht. Ik was na 2 koekjes, een mini kitkat, 2 plakjes worst en 2 bth pindakaas kots misselijk
Wat je op maandag met je 600kcal niet eet, eet je de rest vd dagen er gewoon bij op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit is een aanpassing van je eetstijl/levensstijl he? Misschien niet mijn manier, ook niet de jouwe kennelijk, maar het is een visie... en zoals met alles zal wel gelden dat het werkt als je het consequent vol kan houden over een langere termijn.
Uit onderzoek blijkt dat afvallen voor 90 procent voeding is en voor 10 procent beweging. Voor mij een reden geweest om mijn voeding goed op de schop te nemen. Ik dacht altijd 'als ik meer ga bewegen en sporten, komt het vanzelf goed en val ik af'. Ik heb wel de indruk dat het sneller zal gaan als ik het sporten/bewegen serieuzer ga nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat je op maandag met je 600kcal niet eet, eet je de rest vd dagen er gewoon bij op.
Afvallen werkt niet blijvend zonder beweging imho.
Maar goed, ik ben idd erg tegen dit soort dingen. 600kcal os eht debiel. Je lichaam heeft gemiddeld 1700 in pure rust nodig.
Ik geloof best dat het werkt, maar niet dat het gezond isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:46 schreef Greys het volgende:
Dat kan prima, twee dagen per week (en niet achter elkaar).
Het ging namelijk bovenal om het verbeteren van diverse dingen bv cholesterol en door het aanpassen van je eetpatroon gingen mensen op de normale eetdagen het er niet bijvreten elke keer. Je verliest langzaam en blijvend gewicht.
Het is niet voor iedereen een goede manier (net als elk ander dieet...) maar vind 'dit werkt echt echt echt niet' iig veel te kort door de bocht als veel mensen er een heel goed en blijvend resultaat mee hebben. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Sommigen hebben bv naast hun werk geen tijd om twee keer een uur te fietsen etc.
Ik hoef er verder ook niemand van te overtuigen als ik het zelf ga doen, niemand hoeft me te volgenMaar nu al roepen dat het niet werkt vind ik gelul
Het kan wel tof zijn voor je cholesterol, maar kan me niet voorstellen dat bijv. je spieren het tof vinden. Als je een eind gaat fietsen verbrand je zo 600 calorien terwijl je er op zo'n dag iets van 2300 nodig hebt (inclusief 1700 in stilstand dus). Dus dan ga je op je reserves, lijkt mij niet gezond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:10 schreef Greys het volgende:
waarom zou het drastisch verlagen van je cholesterol etc (veel meer dan het verlagen van je gewicht want daar gaat deze methode niet eens om eigenlijk...) niet gezond zijn?
Anyway, ik ga zo naar mijn ouders en draag een knalpaars jurkje dat mijn moeder ca. veertig jaar geleden droeg. Ik denk dat ze het heel tof gaat vinden![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Ik wilde een foto laten zien van het jurkje maar mijn spiegeldbeeld vind ik een stuk beter dan wat ik op een foto krijg (net paar pogingen gedaan) dus ik laat het maar zo
Wquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Ik wilde een foto laten zien van het jurkje maar mijn spiegeldbeeld vind ik een stuk beter dan wat ik op een foto krijg (net paar pogingen gedaan) dus ik laat het maar zo
Ja, je hoort mij ook niet zeggen dat je niet op je reserves moet. Die moet je juist aanspreken want die wil je toch weg hebben? Waarom zou je anders af willen vallen? Overigens eet ik op sportdagen wel wat meer. Want als ik 1000kcal heb verbrand en ik heb 1700 gegeten, zit je wel te laag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef Greys het volgende:
En Qwea (en alle dieeeejeters) die dagelijks ca 1700 kcal nam en dat al nodig had voor rust en daarbij zoveel sporrte dat ze honderden kcal's verbrandde... daarbij kom je dus ook elke dag op je reservesHierbij maar twee dagen per week...
Maar ik zal het in de toekomst laten weten hoe het gaat
Ik ben echt benieuwd of het gaat werken, alleen begrijp k niet hoe 600 cal je cholesterol verlaagt want dat is meer afhankelijk van welke producten je eet dan van het aantal calorien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:10 schreef Greys het volgende:
waarom zou het drastisch verlagen van je cholesterol etc (veel meer dan het verlagen van je gewicht want daar gaat deze methode niet eens om eigenlijk...) niet gezond zijn?
Anyway, ik ga zo naar mijn ouders en draag een knalpaars jurkje dat mijn moeder ca. veertig jaar geleden droeg. Ik denk dat ze het heel tof gaat vinden![]()
Sushi is heel goed voor je cholesterol.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of het gaat werken, alleen begrijp k niet hoe 600 cal je cholesterol verlaagt want dat is meer afhankelijk van welke producten je eet dan van het aantal calorien.
Er zit nl een verschil tussen 600 cal aan chocolade of 600 cal aan fruit voor je cholesterolgehalte , toevallig dat ik me daar net in het verdiepen ben aangezien het cholesterol
van mijn man een beetje hoog was na 3 maanden bedrust en veel vlaai en zo
Ja daarom moet hij maar op een sushi dieet eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sushi is heel goed voor je cholesterol.![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef roos85 het volgende:
OMG
Mijn jeweetkatert is normaal echt een bangerd, die altijd beetje getreiterd wordt door de divapoes.. nu rent ie een keer achter haar aan.. drama dat ze maaktgrommen,blazen enzo
of haar weet niet hoeveel geweld wordt aangedaan
Misschien als ik er een diëtiste bij aanneemquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
Maar hij kon na een beetje uitzoeken nog best wat eten voor die 600 kcal Queller
Zou dat niet zo samen te stellen zijn dat je alsnog er je bloedsuikerspiegel op peil kunt houden op die twee dagen? Geen idee hoor
Prachtig als het eens andersom is lijkt mequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef roos85 het volgende:
OMG
Mijn jeweetkatert is normaal echt een bangerd, die altijd beetje getreiterd wordt door de divapoes.. nu rent ie een keer achter haar aan.. drama dat ze maaktgrommen,blazen enzo
of haar weet niet hoeveel geweld wordt aangedaan
Het hangt er toch helemaal van af wat je eet? En daarbij: is het zo erg om niet élke dag álles naar binnen te krijgen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef Qwea het volgende:
Met 600kcal krijg je never voldoende voedingsstoffen
Dat mag, maar kijk je wel een beetje uit dat je niet gaat denken dat je deskundig bentquote:Je moet regelmatig wat eten om je verbranding op gang te houden, daarbij zijn je 3 hoofdmaaltijden essentieel.
Mijn zege heb je hoor, probeer het, laat het me wetenIk ben er echt van overtuigd dat het niet werkt en niet gezond is
Het fijne van zo'n week is dat je erna geniet van de rust en stiltquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Laysa het volgende:
Hai![]()
Tis druk aan het worden hier...na even een stukje op de Gladiola gelopen te hebben, besloot ik de supermarkt te plunderen en nu wacht ik op een smsje of mijn schoonouders al in de buurt zijn...ik Gok dat dat rond 3 en zal zijn
hoop dat iedereen bij jou t goed gelopen heeftquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Laysa het volgende:
Hai![]()
Tis druk aan het worden hier...na even een stukje op de Gladiola gelopen te hebben, besloot ik de supermarkt te plunderen en nu wacht ik op een smsje of mijn schoonouders al in de buurt zijn...ik Gok dat dat rond 3 en zal zijn
Er komt wat bewolking...Ik denk dat ze dat wel fijn vinden met zijn allequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Het fijne van zo'n week is dat je erna geniet van de rust en stilt
Ik hoop dat de lopers het een beetje gaan volhouden in de bloedhitte vandaag
Hier is de lucht een blauw biljartlaken en ik zou gaan huilen als ik nu 30km moest lopen (kan je nagaan wat ik zou doen als ik verder moest lopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er komt wat bewolking...Ik denk dat ze dat wel fijn vinden met zijn alle
Ja echt welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Prachtig als het eens andersom is lijkt me
Ik denk oprecht dat je met bv Sonja Bakkeren (elke dag wel meer dan 600, maar alsnog weinig) ongezonder bezig bent dan met twee dagen per week weinigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:58 schreef Oognip het volgende:
Met reserves bedoelde ik trouwens dat je je spieren op gaat eten en dat wil je niet
Maar waarom wil je afvallen? Je hebt echt een pracht lijntje..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met bv Sonja Bakkeren (elke dag wel meer dan 600, maar alsnog weinig) ongezonder bezig bent dan met twee dagen per week weinig![]()
En voor hordes mensen werkte Sonja Bakkeren weer heel goed. Dat gaat voor mij alleen echt niet werken.
Heb absoluut de wijsheid niet in pacht maar ik denk dat deze manier gewoon voor MIJ het beste is vergeleken met andere manieren. Voor anderen vast niet
Hier met onze 5 katten verandert soms ook ineens de rangorde , op het moment zijn de grijze aan het plagenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja echt wel
Ben blij dat hij wat meer van zich afbijt, gisteren ook een mooie actie.. hij heeft een vaste plek in de krabpaal maar madame moet daar natuurlijk ook liggennormaal mept ze hem en hij gaat eruit maar gisteren mepte hij terug en ze droop af
Ik geloof ook niet dat Sonja Bakkeren gezond isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met bv Sonja Bakkeren (elke dag wel meer dan 600, maar alsnog weinig) ongezonder bezig bent dan met twee dagen per week weinig![]()
En voor hordes mensen werkte Sonja Bakkeren weer heel goed. Dat gaat voor mij alleen echt niet werken.
Heb absoluut de wijsheid niet in pacht maar ik denk dat deze manier gewoon voor MIJ het beste is vergeleken met andere manieren. Voor anderen vast niet
Ik weeg bijna 80 kg hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar waarom wil je afvallen? Je hebt echt een pracht lijntje..
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:58 schreef Ynske het volgende:
nieuwe jurk
http://www.wehkamp.nl/Win(...)width=806&height=440
Heey studiegenoot!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:18 schreef indaha het volgende:
Trouwens volgens FB heb ik ineens aan de hogeschool voor kunst gestudeerd in Utrecht, ja vast
![]()
Nu kijken of ik dat weer kan verwijderen
Dat staat er al echt heel langquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:18 schreef indaha het volgende:
Trouwens volgens FB heb ik ineens aan de hogeschool voor kunst gestudeerd in Utrecht, ja vast
![]()
Nu kijken of ik dat weer kan verwijderen
Daar zal het wel door komen dan, ben ik bij jouw profiel geweest waarschijnlijk en neemt FB dat overquote:
Ik zie het nu pasquote:
Staat vast goed op je CV, al die opleidingen en werkervaring dan, hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar zal het wel door komen dan, ben ik bij jou profiel geweest waarschijnlijk en neemt FB dat over![]()
Ik werkte net al bijna bij Henk
Ja, maar je bent ook bijna 2 meterquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weeg bijna 80 kg hoor![]()
Mogen er best 5-6 af.
En tis dus niet alleen om wat af te vallen. Ook voor andere dingen maar da's wat lang typen en uitleggen via mobielZal keertje een samenvatting van de docu in tekst zoeken!
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, maar je bent ook bijna 2 meter
Ik zal me er niet mee bemoeien, want dat heb zo weinig zin heb, maar je hang volgens mij zeer prima aan je skelet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |