Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan gewoon niet met hun tijd mee. En bij sommige takken van 'sport' vind ik het belangrijker dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn dan dat ze hip zijn met internet.
[..]
Nou, die van mij weet de verdovingsspuit goed te hanteren hoor
Jammer dat ze dat *pats*-geluid bij het trekken in je hoofd niet kunnen verdoven![]()
Ing, je bent een heldMaar je krijgt geen zoen, want je meurt naar knoflook
Idd, dat gaf wel vertrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing gelukkig viel het mee en kun je snel terecht voor de vervolg behandelingen.
En netjes dat hij aangeeft je wortel niet te willen doen omdat zijn collega dat beter kan. Die zie je niet vaak volgens mij. Maar wat slordig van je eigen ta dat hij die dingen niet gezien heeft.
quote:
Duhquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. neemt swarrrrma met kaas, ui en champignons voor me mee, om te vieren dat ik de Poolsche tandarts heb overleefd
Het is zo'n knapperd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Even mooie schaduwBoor showen voor de Facebooklozen
[ afbeelding ]
IJs werkt heel goed! Vooral chocoladeijs, dus doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
Pijn in mn arm en pols...koelen zou moeten helpen dus ik mag nu gewoon die mars icecream
Ik zou er voor de zekerheid dan twee nemen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
Pijn in mn arm en pols...koelen zou moeten helpen dus ik mag nu gewoon die mars icecream
Donequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Queller het volgende:
[..]
IJs werkt heel goed! Vooral chocoladeijs, dus doen!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
600 kcal?
Da's heul nie veul
Laysa, ik vind dat je er wel 2 mag
Een heel pakje! Dan kan je van het doosje en ducktape een spalkje knutselen. Haske handigquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik zou er voor de zekerheid dan twee nemen!![]()
Dat heb ik vanavond in één ijsje naar binnen gewerkt. Vrees ikquote:
Ik ben trots op jequote:
Bv op maandag 600 kcal, dinsdag en woensdag vreten wat je wilt (ja ook patatquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
600 kcal?
Da's heul nie veul
Laysa, ik vind dat je er wel 2 mag
Ik zou zoiets op zich best willen, maar met mijn bloedsuikerspiegel is dat echt een marteling. Ik vind het al een drama om 's morgens nuchter naar het bloedprikken te moetenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
Bv op maandag 600 kcal, dinsdag en woensdag vreten wat je wilt (ja ook patatgewoon hoe je normaal leeft), donderdag 600 kcal, vrijdag zaterdag zondag dus hele weekend weer eten wat je wilt.
Het was voor hem na een week of twee wennen heel goed te doen, ook op zijn werk en zijn vrouw die huisarts is ging meedoen en ze zijn het blijven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |