Yesss! Dan doen we deze misschien even in een andere stad en dan heb ik in middels ook mijn 1e EMDR beurt gehad. Kan ik direct kijken of ik al minder gehaast benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
Maar lijkt me een leuk idee.Ik houd van eten en tips heb ik ook wel trek in.
*mompelt iets over Luke en The Force*quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welcome to the fokking dark side
Ik zag tante minth al in de gordijnen hangen hoorquote:
Gezellig zo naast één van m'n katten, die hangt er ook nog regelmatig inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zag tante minth al in de gordijnen hangen hoor![]()
Net als kleine kittens dat doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zag tante minth al in de gordijnen hangen hoor![]()
Ow, lees dit nu pas lolquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig zo naast één van m'n katten, die hangt er ook nog regelmatig in
Maar alles wel oke daar? Ik geef eerlijk toe dat ik je niet had verwacht nu nog online te zijn, gezien je wat gezelligheden had afgelopen dagen en volgens mij ook niet meer met je studie bezig bent, en ook nog niet terug aan het werk hoeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig zo naast één van m'n katten, die hangt er ook nog regelmatig in
Tijd voor mediteren, slaap pilletje, en daarna tukkenquote:
Ja, over het algemeen gezien gaat het best oké hier! Ritme is ietwat fucked-up, ik geef er maar aan toe. Als ik moe word duik ik er wel inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar alles wel oke daar? Ik geef eerlijk toe dat ik je niet had verwacht nu nog online te zijn, gezien je wat gezelligheden had afgelopen dagen en volgens mij ook niet meer met je studie bezig bent, en ook nog niet terug aan het werk hoeft.
Maw, ik dacht minder stress Minth ligt al op 3 oren.
Succes, slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tijd voor mediteren, slaap pilletje, en daarna tukken.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:33 schreef Gray het volgende:
Meh, ben toch wel aardig verbrand. Aan één kant!
Ja ik denk het, maar dat verteld je psychiater je ook even niet, die rammen er meer op wat je met je leven moet doen terwijl dat voor mij een onbegonnen vraag is.quote:
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:39 schreef Detroit het volgende:
Heerlijk, een paar dipvrije dagen in Berlijn. Dat zo'n simpele change of scenery daar al bij helpt..
Niet meer, alhoewel ik wel af en toe naar dat niveau terugstuiter (zeg maar voor ogenblik-lange momentjes).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:42 schreef Gewas het volgende:
Ervaren jullie het leven ook als een kwelling?
(even een algemene vraag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |