Haha, eens hoor. Vandaar dat ik de zenmaster ook maar eens moest meeten. Behalve de pidgeon shit was het een geslaagde middag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
That's affirmative!
Ik zou iedereen in dit topic wel willen meeten, volgens mij zijn jullie stuk voor stuk allemaal interessante mensen (behalve maanvis natuurlijk!)
Ach, daar had ik het vanmiddag ook nog over. Jij was toch bang dat je anderen teleur zou stellen? Dat je niet zou zijn zoals je hier bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die zolderkamer hè... Al wordt het wel aardig warm daar

Ben je op je kop gescheten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, eens hoor. Vandaar dat ik de zenmaster ook maar eens moest meeten. Behalve de pidgeon shit was het een geslaagde middag.
[..]
Ach, daar had ik het vanmiddag ook nog over. Jij was toch bang dat je anderen teleur zou stellen? Dat je niet zou zijn zoals je hier bent?

Edit: Ennn, ik lees weer eens niet goed! Zeker de hittequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach, daar had ik het vanmiddag ook nog over. Jij was toch bang dat je anderen teleur zou stellen? Dat je niet zou zijn zoals je hier bent?

Ik op mijn schouder, bij Gray schamde het half op z'n hoofdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je op je kop gescheten?![]()
Ik ben in het echt aardig hetzelfde als hier op Fok, ik stel gewoon over het algemeen teleur

quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik op mijn schouder, bij Gray schamde het half op z'n hoofd

Klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, eens hoor. Vandaar dat ik de zenmaster ook maar eens moest meeten. Behalve de pidgeon shit was het een geslaagde middag.

Check je DM koffie man!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
(behalve dan die pidgeon shit, heb dat zelf ook ooit mogen ervaren

Meeten, ik? neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb de airco maar aangezet![]()
Maar serieus, ik denk dat er hier wel mensen zijn die het leuk vinden om te meeten

De ontvangst leek goed iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook vernomen of s_e van deze Grijs dingen heeft geleerd die zijn leven weer op de rit zetten?.
Birdshit happens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat vernam ik ookBehalve de pidgeon shit haha. Wat mij betreft doen we het over een poos nog een keer en dan gaan we evalueren, en dan maar met het eten er bij
. Gooi ik nog wel wat aandelen tips op
.
Komt goed.quote:Uiteraard. Gray was precies zoals ik verwachtte, En straalt toch wel meer rust uit ivg met s_e'tje. Nog genoeg werk aan de winkel voor deze elf.
Was de eerste keer dat ik blij was met die diepe inham, anders had ik de stukjes er echt uit mogen kammen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik op mijn schouder, bij Gray schamde het half op z'n hoofd

Ik hou daar ook niet van, maar toch ga ik naar een topicmeet. Leek me wel een leuk doelquote:

Wel goed eigenlijk! Doordeweeks in ieder geval, in de weekenden vaak last van een dipquote:

quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk! Doordeweeks in ieder geval, in de weekenden vaak last van een dip

Nog steeds geen idee, afgelopen weekend was het vrij heftig. Een allesoverheersend gevoel van eenzaamheid en nare gedachten. Was blij dat het weer maandag wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe komt dat zo?
Why the weekends the dip?

Wat heb je doordeweeks dan anders te doen qua activiteiten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, afgelopen weekend was het vrij heftig. Een allesoverheersend gevoel van eenzaamheid en nare gedachten. Was blij dat het weer maandag was

Alle dagen lijken op elkaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je doordeweeks dan anders te doen qua activiteiten?

Of het idee dat je niet kunt genieten van die ''leuke dingen''?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle dagen lijken op elkaar![]()
Mogelijk dat iedereen lekker druk is en leuke dingen gaat doen die mij (nog) niet lukken in combinatie met het idee dat ik mezelf niet wil opdringen aan anderen.

Joh, gisteren uit geweest en dat ging dikke prima! Weekenden zijn gewoon stom, puntquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of het idee dat je niet kunt genieten van die ''leuke dingen''?

Gewoon in het weekend werken joh!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, gisteren uit geweest en dat ging dikke prima! Weekenden zijn gewoon stom, punt

Ik werk al sinds begin april niet meer omdat dat niet meer gingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in het weekend werken joh!

Maar gaat nu wel weer stuk beter toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk al sinds begin april niet meer omdat dat niet meer ging

Jawel, over het algemeen wel. Dat wil niet zeggen dat ik klachtenvrij ben, spierpijn, spanning en gepieker is nog steeds aan de orde van de dag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar gaat nu wel weer stuk beter toch?

Naja, je houdt het wel verdomde luchtig op het moment... Dusja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, over het algemeen wel. Dat wil niet zeggen dat ik klachtenvrij ben, spierpijn, spanning en gepieker is nog steeds aan de orde van de dag.

Dat probeer ik sowieso te doen, ik hou het graag luchtigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja, je houdt het wel verdomde luchtig op het moment... Dusja..
Achja, ik ga tukken, morgen vroeg werken.

Elke keer is ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat probeer ik sowieso te doen, ik hou het graag luchtig![]()
Bovendien heeft het weinig zin om elke keer hier te melden wat al die klachten zijn, dat wordt men snel zat.
Slaap lekker

Voor mijn gevoel dump ik het hier al veel te vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Elke keer is ook weer wat overdreven

Dat is dan toch een oplossing?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik begrijp niet wat ik moet doen ofzo,
Volgens mij is er niet zozeer een oplossing voor depressie maar moeten je denkpatronen echt gewoon over de tijd anders worden.

Wattis?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Misschien moet ik me hier toch maar eens gaan melden. Met tegenzin

quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Misschien moet ik me hier toch maar eens gaan melden. Met tegenzin

Weet even niet waar ik moet beginnen, maar zit nogal in een shitbui vandaag (en niet alleen vandaag trouwens)quote:
quote:

Er zijn niet veel mensen meer wakker, dus het is een beetje rustiger hierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Weet even niet waar ik moet beginnen, maar zit nogal in een shitbui vandaag (en niet alleen vandaag trouwens)Lurk hier heel af en toe mee en als het me te eng/herkenbaar wordt over wat ik lees, peer ik hem weer snel, maar bij gebrek aan steun op dit moment, nu toch maar even een post hier...
[..]Thanks

I knowquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen meer wakker, dus het is een beetje rustiger hier
Anyway, wees welkom!

Ik ga er denk ik ook zo in, ben al een 'beetje' moe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
I know. Het liefst sliep ik nu ook
Thanks..

Waarom lukt het slapen niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
I know. Het liefst sliep ik nu ook
Thanks..

Eerst nog maar even uithuilen en maar even gevoel op 'papier' zetten, in de hoop het wat kwijt te raken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik ook zo in, ben al een 'beetje' moe.
Probeer toch wat te slapen myxo (al zal dit met dit warme weer sowieso wat moeilijker zijn).

Verdrietig, gevoelens die me dwars zitten, teveel gedachten, dat soort dingen.quote:

Ah, een vol hoofd ook... Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Verdrietig, gevoelens die me dwars zitten, teveel gedachten, dat soort dingen.

Preciesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, een vol hoofd ook... Herkenbaar
Het enige dat mij helpt op dat soort momenten is afleiding zoeken, meestal iets op tv kijken of op Fok hangen. Zoals nu

Ik heb vroeger een dagboek bijgehouden, dat hielp toch wel, uiteindelijk eindigde ik met honderden kantjes vol voordat ik stopte met schrijven! Edit: Ik schreef het niet in 1 nacht btwquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
PreciesIk probeer het allemaal maar even op papier te zetten, kijken of dat helpt. Is mijn homeopaat ook weer blij
.
quote:

Ik dacht er al jaaaren over om te beginnen, maar het kwam er maar niet van!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:51 schreef minthy het volgende:
Knap dat jullie iets op papier krijgen, dat lukt hier niet

Een beetje zoals m'n laatste schoolopdrachten dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht er al jaaaren over om te beginnen, maar het kwam er maar niet van!![]()
Uiteindelijk tijdens m'n opname 'de stoute schoenen' maar aangetrokken en toch maar gaan schrijven...en schrijven en schrijven.
Ik begon gewoon met iets van "Ok, ik heb geen idee wat ik nu op ga kalken, maar..." en toen kwam de rest vanzelf

Ik probeerde niet de depressie te omschrijven, ik had niet een vaststaand doel of zo. Ik schreef gewoon over alles wat in me opkwam. Van "Strakjes ga ik boodschappen halen" tot "Boh, wat een lekker ding liep er vanmiddag op straat!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:54 schreef SixSixOne het volgende:
Iets op papier krijgen is al moeilijk voor mij
Laat staan om het al te verwoorden om de depressie te omschrijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |