Haha, eens hoor. Vandaar dat ik de zenmaster ook maar eens moest meeten. Behalve de pidgeon shit was het een geslaagde middag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
That's affirmative!
Ik zou iedereen in dit topic wel willen meeten, volgens mij zijn jullie stuk voor stuk allemaal interessante mensen (behalve maanvis natuurlijk!)
Ach, daar had ik het vanmiddag ook nog over. Jij was toch bang dat je anderen teleur zou stellen? Dat je niet zou zijn zoals je hier bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die zolderkamer hè... Al wordt het wel aardig warm daar

Ben je op je kop gescheten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, eens hoor. Vandaar dat ik de zenmaster ook maar eens moest meeten. Behalve de pidgeon shit was het een geslaagde middag.
[..]
Ach, daar had ik het vanmiddag ook nog over. Jij was toch bang dat je anderen teleur zou stellen? Dat je niet zou zijn zoals je hier bent?

Edit: Ennn, ik lees weer eens niet goed! Zeker de hittequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach, daar had ik het vanmiddag ook nog over. Jij was toch bang dat je anderen teleur zou stellen? Dat je niet zou zijn zoals je hier bent?

Ik op mijn schouder, bij Gray schamde het half op z'n hoofdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je op je kop gescheten?![]()
Ik ben in het echt aardig hetzelfde als hier op Fok, ik stel gewoon over het algemeen teleur

quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik op mijn schouder, bij Gray schamde het half op z'n hoofd

Klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, eens hoor. Vandaar dat ik de zenmaster ook maar eens moest meeten. Behalve de pidgeon shit was het een geslaagde middag.

Check je DM koffie man!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
(behalve dan die pidgeon shit, heb dat zelf ook ooit mogen ervaren

Meeten, ik? neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb de airco maar aangezet![]()
Maar serieus, ik denk dat er hier wel mensen zijn die het leuk vinden om te meeten

De ontvangst leek goed iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook vernomen of s_e van deze Grijs dingen heeft geleerd die zijn leven weer op de rit zetten?.
Birdshit happens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat vernam ik ookBehalve de pidgeon shit haha. Wat mij betreft doen we het over een poos nog een keer en dan gaan we evalueren, en dan maar met het eten er bij
. Gooi ik nog wel wat aandelen tips op
.
Komt goed.quote:Uiteraard. Gray was precies zoals ik verwachtte, En straalt toch wel meer rust uit ivg met s_e'tje. Nog genoeg werk aan de winkel voor deze elf.
Was de eerste keer dat ik blij was met die diepe inham, anders had ik de stukjes er echt uit mogen kammen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik op mijn schouder, bij Gray schamde het half op z'n hoofd

Ik hou daar ook niet van, maar toch ga ik naar een topicmeet. Leek me wel een leuk doelquote:

Wel goed eigenlijk! Doordeweeks in ieder geval, in de weekenden vaak last van een dipquote:

quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk! Doordeweeks in ieder geval, in de weekenden vaak last van een dip

Nog steeds geen idee, afgelopen weekend was het vrij heftig. Een allesoverheersend gevoel van eenzaamheid en nare gedachten. Was blij dat het weer maandag wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe komt dat zo?
Why the weekends the dip?

Wat heb je doordeweeks dan anders te doen qua activiteiten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, afgelopen weekend was het vrij heftig. Een allesoverheersend gevoel van eenzaamheid en nare gedachten. Was blij dat het weer maandag was

Alle dagen lijken op elkaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je doordeweeks dan anders te doen qua activiteiten?

Of het idee dat je niet kunt genieten van die ''leuke dingen''?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle dagen lijken op elkaar![]()
Mogelijk dat iedereen lekker druk is en leuke dingen gaat doen die mij (nog) niet lukken in combinatie met het idee dat ik mezelf niet wil opdringen aan anderen.

Joh, gisteren uit geweest en dat ging dikke prima! Weekenden zijn gewoon stom, puntquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of het idee dat je niet kunt genieten van die ''leuke dingen''?

Gewoon in het weekend werken joh!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, gisteren uit geweest en dat ging dikke prima! Weekenden zijn gewoon stom, punt

Ik werk al sinds begin april niet meer omdat dat niet meer gingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in het weekend werken joh!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |