Euh, ook gewoon tal van juristen hoor. Onlangs nog een rechtbank in Frankrijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nadat een Israëlische minister heeft gezegd dat de bezetting legaal is kan niemand er meer aan twijfelen dat dat niet zo is?
Geen jodenhater dus, maar gewoon iemand die een hekel heeft aan mensen met verwrongen en nationalistische denkbeelden.quote:
Die Franse rechtbank gaat niet boven de Verenigde Vergadering van de VN hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef vladesk het volgende:
[..]
Euh, ook gewoon tal van juristen hoor. Onlangs nog een rechtbank in Frankrijk.
pro Israël zijn is niet meteen nationalistischquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen jodenhater dus, maar gewoon iemand die een hekel heeft aan mensen met verwrongen en nationalistische denkbeelden.
Tsja, ik heb het ook niet op Nederlanders die blind zijn voor onze misdaden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen jodenhater dus, maar gewoon iemand die een hekel heeft aan mensen met verwrongen en nationalistische denkbeelden.
De VN zou zich beter met wat nuttigere zaken bezig houden, met de Syrische burgeroorlog bijvoorbeeld, of met het nucleaire programma van Iranquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die Franse rechtbank gaat niet boven de Verenigde Vergadering van de VN hoor.
Wie beweert dat dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef vladesk het volgende:
[..]
pro Israël zijn is niet meteen nationalistisch
Of met het nucleaire programma van Israël.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef vladesk het volgende:
[..]
De VN zou zich beter met wat nuttigere zaken bezig houden, met de Syrische burgeroorlog bijvoorbeeld, of met het nucleaire programma van Iran
Niet pro Israël zijn betekent ook niet dat je tegen Israël bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef vladesk het volgende:
[..]
pro Israël zijn is niet meteen nationalistisch
Wat dacht je van én én?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef vladesk het volgende:
[..]
De VN zou zich beter met wat nuttigere zaken bezig houden, met de Syrische burgeroorlog bijvoorbeeld, of met het nucleaire programma van Iran
Ben jij hardhorig ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat dacht je van én én?
Ik vind het erg nuttig dat de EU eindelijk eens een duidelijk standpunt inneemt inzake Israël's illegale activiteiten.
Iemand die het recht van Israël niet erkent op gebied van nucleaire wapens, wil Israël van de map vegen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:26 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Of met het nucleaire programma van Israël.
Gerenommeerde internationale juristen staan niet boven de vergadering van de VN.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ben jij hardhorig ofzo?
Gerenommeerde internationale juristen hebben erkend dat de bezetting legaal is. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze illegaal is?
Wie neemt de VN nu nog serieus? Vraag me af hoeveel ton olie ze daarvoor gekregen hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gerenommeerde internationale juristen staan niet boven de vergadering van de VN.
Waarom zou je een paar juristen wel serieus nemen maar de VN niet? Je kan niet selectief gaan winkelen in welk recht je wel wilt aanvaarden en welk niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:51 schreef vladesk het volgende:
[..]
Wie neemt de VN nu nog serieus? Vraag me af hoeveel ton olie ze daarvoor gekregen hebben
Klets toch niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ben jij hardhorig ofzo?
Gerenommeerde internationale juristen hebben erkend dat de bezetting legaal is. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze illegaal is?
Wat is dit nou weer voor dom gelul?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Iemand die het recht van Israël niet erkent op gebied van nucleaire wapens, wil Israël van de map vegen.
Je kan het ook op Iran toepassen. Maar iets zeg me dat TS er dan ineens heel anders over denktquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dom gelul?
Dit soort uitspraken doet juist dat men Israël van de map wil vegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Iemand die het recht van Israël niet erkent op gebied van nucleaire wapens, wil Israël van de map vegen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou je een paar juristen wel serieus nemen maar de VN niet? Je kan niet selectief gaan winkelen in welk recht je wel wilt aanvaarden en welk niet.
http://likud.nl/2009/11/w(...)es-verenigde-naties/quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Klets toch niet.
Maar zoek het lekker uit met je onzintopic, misschien komt er ook nog wel iemand die het wél met je eens is (maar reken er niet te hard op, met je absurde standpunt m.b.t. Israël's illegale bezetting)
heeft Israël Iran bedreigd om van de map te vegen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je kan het ook op Iran toepassen. Maar iets zeg me dat TS er dan ineens heel anders over denkt
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dom gelul?
Ga oorzaak en gevolg toch niet omwisselen. Israël heeft kernwapens nodig ze bedreigd worden, ze worden niet bedreigd omdat ze kernwapens hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doet juist dat men Israël van de map wil vegen
Jij bent toch die user die zich om de haverklap zwaar gediscrimineerd voelt en daarom weg wil uit Nederland?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef vladesk het volgende:
[..]
[..]
Ga oorzaak en gevolg toch niet omwisselen. Israël heeft kernwapens nodig ze bedreigd worden, ze worden niet bedreigd omdat ze kernwapens hebben
Hoezo zwaar gediscrimineerd? Niet echt, ik ga gewoon naar Israël omdat het mijn land isquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch die user die zich om de haverklap zwaar gediscrimineerd voelt en daarom weg wil uit Nederland?
Mwoah, kan me herinneren dat je jezelf vrij zielig voelde, onlangs in NWS.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
Hoezo zwaar gediscrimineerd? Niet echt, ik ga gewoon naar Israël omdat het mijn land is
Als ik voor het goede leven koos, dan koos ik voor Nederland
(niet dat het in Israël slecht is, maar er is toch veel meer armoede, haat, oorlogsgevaar etcetera)
Kan ik me niet herinneren in ieder gevalquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, kan me herinneren dat je jezelf vrij zielig voelde, onlangs in NWS.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef Resistor het volgende:
Toch was dit een beter plan geweest. Het oorspronkelijke plan van de VN.
wie accepteerde het en wie wees het af?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef Resistor het volgende:
Toch was dit een beter plan geweest. Het oorspronkelijke plan van de VN.
Die rotzooi van Likud.nl kan je niet als bron gebruiken. Da's namelijk quatsch.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef vladesk het volgende:
[..]
[..]
http://likud.nl/2009/11/w(...)es-verenigde-naties/
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef vladesk het volgende:
[..]
[..]
Ga oorzaak en gevolg toch niet omwisselen. Israël heeft kernwapens nodig ze bedreigd worden, ze worden niet bedreigd omdat ze kernwapens hebben
likud heeft gewoon de bron gekopieerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die rotzooi van Likud.nl kan je niet als bron gebruiken. Da's namelijk quatsch.
Dat is inderdaad de grap, zodra er clausules door de VN zijn opgesteld die hem wel goed uitkomen, is de VN ineens het gezaghebbende orgaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou je een paar juristen wel serieus nemen maar de VN niet? Je kan niet selectief gaan winkelen in welk recht je wel wilt aanvaarden en welk niet.
Dus als Israël geen kernwapens meer heeft, zal het niet meer bedreigd worden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef ems. het volgende:
[..]right. Jij bent één extra reden waarom joden niet met kernwapens mogen spelen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dus als Israël geen kernwapens meer heeft, zal het niet meer bedreigd worden?
de VN van vroeger en nu is dan ook totaal verschillendquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grap, zodra er clausules door de VN zijn opgesteld die hem wel goed uitkomen, is de VN ineens het gezaghebbende orgaan.
Dat geldt ook voor Iran.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef vladesk het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, niks mis met joden maar Israël moet tof doen tegen de Palestijnen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef vladesk het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren in ieder geval
Ja, want de Palestijnen doen heel tof terugquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niks mis met joden maar Israël moet tof doen tegen de Palestijnen.
Daar gaat het niet om. Je doet aan cherrypicking.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:13 schreef vladesk het volgende:
[..]
de VN van vroeger en nu is dan ook totaal verschillend
Honden worden ook vals als ze steeds gepest worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, want de Palestijnen doen heel tof terug
Wie pest wie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Resistor het volgende:
[..]
Honden worden ook vals als ze steeds gepest worden.
Ik denk niet dat je het leuk gaat vinden als ik in je schuur ga zitten, de deur naar de woonkamer dichtmetsel, en het pad naar het toilet blokkeer.quote:
De pesterijen komen van beide kanten.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:17 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het leuk gaat vinden als ik in je schuur ga zitten, de deur naar de woonkamer dichtmetsel, en het pad naar het toilet blokkeer.
Zelfreflectie etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:18 schreef vladesk het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij heb je een beetje teveel propaganda gelezen
Je bent het dus met me eens?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:18 schreef vladesk het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee. Is dit propaganda?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:18 schreef vladesk het volgende:
[..]![]()
![]()
Jawel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
Niemand wil Iran weg vegen, of wel?
Los van de vraag wie nu precies de agressor is, zoeken beide landen hun heil in dezelfde legitimeringen om kernwapens te bouwen. Iran wordt bedreigd door Israël en Israël wordt bedreigd door Iran. Het zou natuurlijk nogal raar zijn als één van de twee zou zeggen: "Oh, jullie hebben kernwapens? Kut, dan hebben we toch een probleem. Nou weet je wat? We geven ons over."quote:
Hoezo wordt Iran bedreigd door Israël? Volg jij het nieuws wel?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Los van de vraag wie nu precies de agressor is, zoeken beide landen hun heil in dezelfde legitimeringen om kernwapens te bouwen. Iran wordt bedreigd door Israël en Israël wordt bedreigd door Iran.
Wat denk je dan? Dat Israël leuk gaat zitten wachten totdat Iran het hele programma afgerond heeft en een borrel houdt om dat te vieren en dat de Mossad dan ook een drankje komt doen? Of hou je je nu opzettelijk van de domme?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef vladesk het volgende:
[..]
Hoezo wordt Iran bedreigd door Israël? Volg jij het nieuws wel?
Wellicht weet je het zelf wel, maar ben je gewoon een beetje aan het trollenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat Israël leuk gaat zitten wachten totdat Iran het hele programma afgerond heeft en een borrel houdt om dat te vieren en dat de Mossad dan ook een drankje komt doen? Of hou je je nu opzettelijk van de domme?
Ik geloof dat je het nieuws de laatste jaren niet zo nauwlettend heb gevolgd, want Israel heeft herhaaldelijk gedreigd om Iran aan te vallen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
Niemand wil Iran weg vegen, of wel?
Ja, om hun nucleaire programma te stoppen jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:46 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het nieuws de laatste jaren niet zo nauwlettend heb gevolgd, want Israel heeft herhaaldelijk gedreigd om Iran aan te vallen.
Waarom zou Israel dat zomaar mogen doen? Iran heeft gewoon het recht op nucleaire energiewinning .quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, om hun nucleaire programma te stoppen ja
Dat is niet wegvegen zoals Iran bij Israël wil doen
Iran heeft geen recht op kernwapens, net zoals Al Qaida, Hezbollah, Hamas, Fatah, de Moslimbroeders in Egypte, de Taliban en andere terroristische organisaties dat ook niet hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Waarom zou Israel dat zomaar mogen doen? Iran heeft gewoon het recht op nucleaire energiewinning .
Wie zegt dat Iran kernwapens produceert? Daar is geen hard bewijs voor. Israel heeft ze wel, dus laten we onze aandacht daarop richten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef vladesk het volgende:
[..]
Iran heeft geen recht op kernwapens, net zoals Al Qaida, Hezbollah, Hamas, Fatah, de Moslimbroeders in Egypte, de Taliban en andere terroristische organisaties dat ook niet hebben.
Iran produceert ze, genoeg bewijzenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:04 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wie zegt dat Iran kernwapens produceert? Daar is geen hard bewijs voor. Israel heeft ze wel, dus laten we onze aandacht daarop richten.
Je bent wel een beetje naïef. Als Iran (of welk ander land dan ook) een atoomwapen inzet is dat tevens hun eigen einde. Ergo, Iran gaat geen kernwapen tegen Israël inzetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef vladesk het volgende:
[..]
Wellicht weet je het zelf wel, maar ben je gewoon een beetje aan het trollen
Het verschil:
Iran wil een nucleair wapen om daarmee Israël te kunnen aanvallen.
Iran bedreigt Israël dus om het zionistische regime compleet te verwijderen terwijl de bedreiging van Israël naar Iran enkel is om de nucleaire kernreactoren te bombarderen. In de verste verte niet te vergelijken met elkaar.
Iran is de grootste terroristenstaat ter wereld, ze financieren ook Hamas en Hezbollahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje naïef. Als Iran (of welk ander land dan ook) een atoomwapen inzet is dat tevens hun eigen einde. Ergo, Iran gaat geen kernwapen tegen Israël inzetten.
Wel is het hele goede bescherming tegen eventuele Israëlische agressie.
De echte inheemse Haredim willen jullie malle zionisten ook helemaal niet daar. Hun rustige leventje en hun goede relaties met de andere inwoners van de regio is ook zwaar verkloot door hun komst.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef vladesk het volgende:
Momenteel zijn ze de Haredim wel aan het heropvoeden, zo worden ze verplicht het IDF te dienen vanaf het jaar 2017 + krijgen ze ook gewone vakken op school en worden ze massaal gestimuleerd op de arbeidsmarkt te gaan
55% van de Haredim leeft in armoede in Israël, kan natuurlijk niet blijven voortduren
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef vladesk het volgende:
[..]
Iran is de grootste terroristenstaat ter wereld, ze financieren ook Hamas en Hezbollah
Zo'n land laat je geen nucleair wapen bouwen ook al is de kans klein dat ze wordt ingezet. Al is de kans 0,000000000000000000001 procent, dan nog is dat te groot
Vanaf ze de rode lijn passeren, zal Israël ingrijpen
Ah, dat zijn er enkele duizenden van Neturei Karta, vooral in Jeruzalemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De echte inheemse Haredim willen jullie malle zionisten ook helemaal niet daar. Hun rustige leventje en hun goede relaties met de andere inwoners van de regio is ook zwaar verkloot door hun komst.
Verschil tussen Iran en Israël is dat Iran veel grote woorden spreekt maar niets onderneemtquote:
De enige Joden die daar horen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ah, dat zijn er enkele duizenden van Neturei Karta, vooral in Jeruzalem
optyfen met die lui
Of de Palestijnen arabieren terug naar Egypte, Libanon, Syrië en Jordaniëquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De enige Joden die daar horen.
De rest terug naar Rusland/Marokko of de zee in.
Palestina was natuurlijk een dorre woestijn met enkel een Ottomaans garnizoen in een verder uitgestorven Jeruzalem, vóór de komt van de nobele zionistenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef vladesk het volgende:
[..]
Of de Palestijnen arabieren terug naar Egypte, Libanon, Syrië en Jordanië
Wij gaan niet wegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Palestina was natuurlijk een dorre woestijn met enkel een Ottomaans garnizoen in een verder uitgestorven Jeruzalem, vóór de komt van de nobele zionisten.
Al duurt het vijfhonderd jaar, de zee gaan jullie vroeg of laat toch wel inquote:
Wie gaat een nucleaire kernmacht aanvallen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Al duurt het vijfhonderd jaar, de zee gaan jullie vroeg of laat toch wel in.
Dit is inmiddels wel duidelijk, tenzij de Joodse immigranten zich anders zouden opstellen voorzie ik een vergelijkbare afloop als dat van de Kruisvaardersstaten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar een bekrompen denker. En je hebt het zelf niet eens door.
Niet aanvallen. De demografische druk is te groot. Men kan dit simpelweg niet bijbenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef vladesk het volgende:
[..]
Wie gaat een nucleaire kernmacht aanvallen?
Als de demografische druk te hoog is, waarom zijn veel belangrijke Israëlische politici dan tegen een tweestatenoplossing: 2 staten voor 2 volkeren?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet aanvallen. De demografische druk is te groot. Men kan dit simpelweg niet bijbenen.
Je hebt als invasief element in een gebied natuurlijk maar een beperkte levensduur.
Since 1948quote:
Hier zou ik graag antwoord op hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:00 schreef vladesk het volgende:
[..]
Als de demografische druk te hoog is, waarom zijn veel belangrijke Israëlische politici dan tegen een tweestatenoplossing: 2 staten voor 2 volkeren?
Dan zou ik toch veronderstellen dat ze slimmer zijn
Omdat zij in hun godsdienstwaanzinnige hoofdjes heel Palestina (en meer) willen annexeren want dat is de wil van God en shit. Schijt aan de inheemse bevolking uiteraard.quote:
jah maar je zegt toch dat de demografische druk te hoog wordt, als jij zoiets weet moeten zij dat toch ook wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat zij in hun godsdienstwaanzinnige hoofdjes heel Palestina (en meer) willen annexeren want dat is de wil van God en shit. Schijt aan de inheemse bevolking uiteraard.
Zij willen gewoon een Nakba 2.0 doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
jah maar je zegt toch dat de demografische druk te hoog wordt, als jij zoiets weet moeten zij dat toch ook weten
Palestijnen zijn nodig in Israël. Velen zijn goede bouwvakkers, en aangezien er volop moet gebouwd worden in Israël zijn ze hard nodigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef IPA35 het volgende:
Dat is de natte droom van jullie malle zionisten.
Ik verzin dit niet of zo.
Precies. Zonder externe vijand zou Israel allang ten onder zijn gegaan aan interne twisten, er is zo weinig cohesie. De Joden bestaan inderdaad allang niet meer. En dan durven Israeliers te stellen dat de Palestijnen niet bestaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Since 1948![]()
Daarvoor waren Askenazim, Jemenieten, Marokkanen, Turkmenen en Ethiopische negerts natuurlijk helemaal geen één volk. Joden in de zin van het Joodse volk bestaan al lang niet meer.
bestaat er dan een Palestijnse taal, cultuur? Palestijnen zijn gewoon arabieren, zij kunnen perfect wonen in syrië, irak, jordanië, egypte enzovoortquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:58 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Precies. Zonder externe vijand zou Israel allang ten onder zijn gegaan aan interne twisten, er is zo weinig cohesie. De Joden bestaan inderdaad allang niet meer. En dan durven Israeliers te stellen dat de Palestijnen niet bestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |