Euh, ook gewoon tal van juristen hoor. Onlangs nog een rechtbank in Frankrijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nadat een Israëlische minister heeft gezegd dat de bezetting legaal is kan niemand er meer aan twijfelen dat dat niet zo is?
Geen jodenhater dus, maar gewoon iemand die een hekel heeft aan mensen met verwrongen en nationalistische denkbeelden.quote:
Die Franse rechtbank gaat niet boven de Verenigde Vergadering van de VN hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef vladesk het volgende:
[..]
Euh, ook gewoon tal van juristen hoor. Onlangs nog een rechtbank in Frankrijk.
pro Israël zijn is niet meteen nationalistischquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen jodenhater dus, maar gewoon iemand die een hekel heeft aan mensen met verwrongen en nationalistische denkbeelden.
Tsja, ik heb het ook niet op Nederlanders die blind zijn voor onze misdaden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen jodenhater dus, maar gewoon iemand die een hekel heeft aan mensen met verwrongen en nationalistische denkbeelden.
De VN zou zich beter met wat nuttigere zaken bezig houden, met de Syrische burgeroorlog bijvoorbeeld, of met het nucleaire programma van Iranquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die Franse rechtbank gaat niet boven de Verenigde Vergadering van de VN hoor.
Wie beweert dat dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef vladesk het volgende:
[..]
pro Israël zijn is niet meteen nationalistisch
Of met het nucleaire programma van Israël.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef vladesk het volgende:
[..]
De VN zou zich beter met wat nuttigere zaken bezig houden, met de Syrische burgeroorlog bijvoorbeeld, of met het nucleaire programma van Iran
Niet pro Israël zijn betekent ook niet dat je tegen Israël bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef vladesk het volgende:
[..]
pro Israël zijn is niet meteen nationalistisch
Wat dacht je van én én?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef vladesk het volgende:
[..]
De VN zou zich beter met wat nuttigere zaken bezig houden, met de Syrische burgeroorlog bijvoorbeeld, of met het nucleaire programma van Iran
Ben jij hardhorig ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat dacht je van én én?
Ik vind het erg nuttig dat de EU eindelijk eens een duidelijk standpunt inneemt inzake Israël's illegale activiteiten.
Iemand die het recht van Israël niet erkent op gebied van nucleaire wapens, wil Israël van de map vegen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:26 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Of met het nucleaire programma van Israël.
Gerenommeerde internationale juristen staan niet boven de vergadering van de VN.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ben jij hardhorig ofzo?
Gerenommeerde internationale juristen hebben erkend dat de bezetting legaal is. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze illegaal is?
Wie neemt de VN nu nog serieus? Vraag me af hoeveel ton olie ze daarvoor gekregen hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gerenommeerde internationale juristen staan niet boven de vergadering van de VN.
Waarom zou je een paar juristen wel serieus nemen maar de VN niet? Je kan niet selectief gaan winkelen in welk recht je wel wilt aanvaarden en welk niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:51 schreef vladesk het volgende:
[..]
Wie neemt de VN nu nog serieus? Vraag me af hoeveel ton olie ze daarvoor gekregen hebben
Klets toch niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ben jij hardhorig ofzo?
Gerenommeerde internationale juristen hebben erkend dat de bezetting legaal is. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze illegaal is?
Wat is dit nou weer voor dom gelul?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Iemand die het recht van Israël niet erkent op gebied van nucleaire wapens, wil Israël van de map vegen.
Je kan het ook op Iran toepassen. Maar iets zeg me dat TS er dan ineens heel anders over denktquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dom gelul?
Dit soort uitspraken doet juist dat men Israël van de map wil vegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Iemand die het recht van Israël niet erkent op gebied van nucleaire wapens, wil Israël van de map vegen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou je een paar juristen wel serieus nemen maar de VN niet? Je kan niet selectief gaan winkelen in welk recht je wel wilt aanvaarden en welk niet.
http://likud.nl/2009/11/w(...)es-verenigde-naties/quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Klets toch niet.
Maar zoek het lekker uit met je onzintopic, misschien komt er ook nog wel iemand die het wél met je eens is (maar reken er niet te hard op, met je absurde standpunt m.b.t. Israël's illegale bezetting)
heeft Israël Iran bedreigd om van de map te vegen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je kan het ook op Iran toepassen. Maar iets zeg me dat TS er dan ineens heel anders over denkt
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dom gelul?
Ga oorzaak en gevolg toch niet omwisselen. Israël heeft kernwapens nodig ze bedreigd worden, ze worden niet bedreigd omdat ze kernwapens hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doet juist dat men Israël van de map wil vegen
Jij bent toch die user die zich om de haverklap zwaar gediscrimineerd voelt en daarom weg wil uit Nederland?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef vladesk het volgende:
[..]
[..]
Ga oorzaak en gevolg toch niet omwisselen. Israël heeft kernwapens nodig ze bedreigd worden, ze worden niet bedreigd omdat ze kernwapens hebben
Hoezo zwaar gediscrimineerd? Niet echt, ik ga gewoon naar Israël omdat het mijn land isquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch die user die zich om de haverklap zwaar gediscrimineerd voelt en daarom weg wil uit Nederland?
Mwoah, kan me herinneren dat je jezelf vrij zielig voelde, onlangs in NWS.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
Hoezo zwaar gediscrimineerd? Niet echt, ik ga gewoon naar Israël omdat het mijn land is
Als ik voor het goede leven koos, dan koos ik voor Nederland
(niet dat het in Israël slecht is, maar er is toch veel meer armoede, haat, oorlogsgevaar etcetera)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |