Ik had Landis en Contador gewoon in mijn tourpouletjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hey, ik wist niet dat Froome pas begon met fietsen in 2011
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh ok, nou dan zou ik als ik jou was even naar de organisatie bellen.
In 2010 eindigde Froome nog als negende in de Haut Var.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hey, ik wist niet dat Froome pas begon met fietsen in 2011
Wow, wat een ongekend talent.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
In 2010 eindigde Froome nog als negende in de Haut Var.
Dit dus, in 2005 of 2006 ronde van Mauritius gewonnen en hierna nog meer grote prestaties op het Afrikaanse continent. Toen was het een knul van 20.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt me net een beetje té zwart-wit gesteld allemaal. Alsof hij nog nooit op een wielerfiets gezeten heeft voor de Vuelta van 2011.
Aan het zwemmen in Afrika, schijn je sterk van te worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:28 schreef Mani89 het volgende:
Over Haut Var gesproken, waar is Jonathan Tiernan-Locke gebleven?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aan het zwemmen in Afrika, schijn je sterk van te worden.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:28 schreef starla het volgende:
[..]
Maar nee, heel ongeloofwaardig dat hij het goed doet in de tour.
Wat probeer je nou duidelijk te maken?quote:
Bij KvdB zat Leontine van Morsel, die gaf aan dat ze er gewoon doorheen fietstequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
1 van de meeste vreemde hongerkloppen die ik ooit gezien heb. Meestal ga je bijna achteruit fietsen als je merkt dat je bloedsuikerspiegel te laag is. Maar misschien heeft Froome een mutantenmetabolisme waarbij een gelletje bijna instant werkt.
Kun je al die postings er even bij pakken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef buzz1291 het volgende:
99% azijnpissers hier zeg. Gewoon niet leuk meer om met argumenten te discussieren als een griepje van Mollema al aan een bedorven bloedzak toegeschreven wordt. Bah! En hoe dom!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken?
Dat je het helemaal niet meer snapt ofzo?
Niet alles zo serieus nemen, mijn reacties was in ieder geval niet serieus bedoeld over die bloedzak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef buzz1291 het volgende:
99% azijnpissers hier zeg. Gewoon niet leuk meer om met argumenten te discussieren als een griepje van Mollema al aan een bedorven bloedzak toegeschreven wordt. Bah! En hoe dom!
Dat was slechts een voorbeeld van de druppel en de bekende emmer. Ik stoor me al veel langer aan de ongefundamenteerde insinuaties hier, die niet op feiten of op actuele prestatie curves gebaseerd zijn. Ik kan hier natuurlijk ook gewoon wegblijven maar de discussie zou hoogst interessant kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
Kun je al die postings er even bij pakken?
Er kan dus geen discussie zijn bedoel je en je moet je braille beeldscherm eens schoonmakenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld van de druppel en de bekende emmer. Ik stoor me al veel langer aan de ongefundamenteerde insinuaties hier, die niet op feiten of op actuele prestatie curves gebaseerd zijn. Ik kan hier natuurlijk ook gewoon wegblijven maar de discussie zou hoogst interessant kunnen zijn.
Als iedereen het met elkaar eens is, is het lastig om een discussie op te starten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld van de druppel en de bekende emmer. Ik stoor me al veel langer aan de ongefundamenteerde insinuaties hier, die niet op feiten of op actuele prestatie curves gebaseerd zijn. Ik kan hier natuurlijk ook gewoon wegblijven maar de discussie zou hoogst interessant kunnen zijn.
Ik denk dat voor jou het boek "begrijpend lezen voor autistische dummy's" een ware verrijking zou zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er kan dus geen discussie zijn bedoel je en je moet je braille beeldscherm eens schoonmaken
Hoe kan er dan een discussie zijn? Er is niemand betrapt en men haalt continu die oude en actuele prestaties erbij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor jou het boek "begrijpend lezen voor autistische dummy's" een ware verrijking zou zijn.
Dat heb je mij nog nooit over Nys horen zeggen. Nys jankt alleen een beetje teveel als het geen modder parcours is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven Nys zit aan de doping.
Zo buzz, nu tevreden?
Geef nou maar gewoon aan met welke posts je het niet eens bent, alvorens je een discussie op de man gaat voeren zonder nog maar 1 standpunt naar voren te hebben gebracht...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor jou het boek "begrijpend lezen voor autistische dummy's" een ware verrijking zou zijn.
Met deze opmerking toon je toch gewoon aan dat je niet leest wat ik schrijf, of je begrijpt het niet. Ik had het over de druppel...... Ja? capice?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kan er dan een discussie zijn? Er is niemand betrapt en men haalt continu die oude en actuele prestaties erbij.
Eb ik begrijpend lezen, jij doet alsof iedereen het heeft over een bloedzak bij Mollema terwijl dat 1 iemand was die een geintje met een boodschap maakte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |