Grapje natuurlijk, het zou echt een schaars hoogtepuntje van het laatste en komende half jaar zijn.quote:
Ik vond 'm wat saaiquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was vanavond bij Crosslinx in Eindhoven. Mark Lanegan Band met het metropole orkest. OMFG. Best concert ever
Gisteren in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Hij maakte weinig contact met het publiek, maar de combi Mark + metropole orkest was geniaal, vond ikquote:
Je zal 'm solo al wel moeten waarderen denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij maakte weinig contact met het publiek, maar de combi Mark + metropole orkest was geniaal, vond ik
V&A / [TK] 2 x Oscar and the Wolf, 23-04 Paradisoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Dagonet het volgende:
23 april Oscar and the Wolf in Paradiso
23 april Steven Wilson in Hedon.
We moeten nog even kijken wat we met Oscar and the Wolf doen..
Leuk lijstje, ik ga mee naar AC/DC en de Foo's.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zo, net tickets voor de Foo Fighters gekocht, november wordt een goede maand!![]()
5 mei AC/DC in Gelredome, Arnhem
4 november Garbage in 013, Tilburg
5 november Foo Fighters in Ziggo Dome, Amsterdam
19 november Nightwish in Heineken Music Hall, Amsterdam
Overal staanplaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
volgende week maandag acid mothers templequote:
Tof zijn daar nog kaarten voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:35 schreef Dagonet het volgende:
Canto Ostinato
28 oktober, Odeon, Zwolle
HUH WATquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Bon Iver - Ergens in januari, Tivoli
Stond heel even op de site van Tivoli (of ergens anders?), en is dus weer verwijderd. Zou gaan om 23 januari.quote:
ditquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:46 schreef Gehenna het volgende:
In november naar Killing Joke
en de zondag erna naar The Cure
Nog geen kaartjes voor, maar wel al zin in:
Boris in december op Incubate
Grauzone
Roadburn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |